Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Se dÀr Roostis du har valt en klocka "aktuell modell"God morgon pÄ er förresten
Jajjemen.Se dÀr Roostis du har valt en klocka "aktuell modell"
Morn morn mjölkning igÄng för fullt
Vad landar den pÄ dÄ?Kajakbud.. Min bÄtflykting till bror tar med sig den frÄn Skottland nÀr han kommer hem vid jul
Slipper en massa kosing i tull och moms pÄ sÄ sÀtt
God morning, en stadig frukost* och stadig klocka.
*Gröt, bröstfilé, Àgg, sylt, keso,olivolja. Mat för den hÄrt trÀnande.
Hittade en begagnad för ca 3600Vad landar den pÄ dÄ?
Tyckte mitt pris pÄ 5490kr var ett bra pris nÀr jag högg den för en tid sen.
Peka lagom.....Do it like Danielsvensson way
LÄnga fÀsten =lika med sÀmre Peak
Tror ÀndÄ en gyros/kycklingpizza smakar bÀttreProva! LÄter inte gott men smakerna gifter sig med varandra.
Inte till frukost vÀl dÄ Àr de ju gröt Àgg och ostmackor som gÀller i stora lassTror ÀndÄ en gyros/kycklingpizza smakar bÀttre
Bullbar ifall hepanters tjur rymmer och tar sig in pÄ din arbetsplats
Funkade perfekt till frulle i söndags kan jag avslöjaInte till frukost vÀl dÄ Àr de ju gröt Àgg och ostmackor som gÀller i stora lass
NÀr katten Àr borta...Funkade perfekt till frulle i söndags kan jag avslöja
FÄr jag gissa att den heter "roosterman special med extra allt"Funkade perfekt till frulle i söndags kan jag avslöja
Edit. @Hans B 1955 Det var resterna frÄn lördagskvÀllen
Sen kan vi diskutera om det Àr bra eller dÄligt att jag har en "egen" pizza i listan hos lokala pizzahaket
"(Mitt förnamn) special" med option pÄ med eller utan jordnötter samt valfri sÄsFÄr jag gissa att den heter "roosterman special med extra allt"
- Pizzan"(Mitt förnamn) special" med option pÄ med eller utan jordnötter samt valfri sÄs
Nummer 26 i listan
Klockan för att inte bli för OT
Vissa av dom dĂ€r nummerserierna ska dessutom lĂ€sas baklĂ€nges för att dom hemliga betydelserna ska framtrĂ€da..Försökt tyda all text pĂ„ bakboetten/baklocket, gĂ„r sĂ„dĂ€r âŠ
- NÄt mer obegripligt förstÄs, som vissa delar i referenserna.Vissa av dom dÀr nummerserierna ska dessutom lÀsas baklÀnges för att dom hemliga betydelserna ska framtrÀda..
Vilka av numrena framgÄr dock inte....
Klockmagasinet har en MRG-B5000D om nĂ„gon letar efter en. SjĂ€lv vĂ€ntar jag fortfarande pĂ„ de dĂ€r 40% rabatt som @Derix pratade om.Försökt tyda all text pĂ„ bakboetten/baklocket, gĂ„r sĂ„dĂ€r âŠ