Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jaag??????Eftersom @roosterman inte tillÀt mig anvÀnda min MTG i ladugÄrden sÄ anvÀnder jag denna istÀllet, sÄ vare me de tjenatjena
Hörde jag KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP??Ăr inte sĂ„ mycket för gĂŒld men tiden hĂ€r lockar endel Ă€ndĂ„.
NÀstan högst upp i din annons har du en knapp som heter sluta bevaka, bredvid den har du en rullmeny och dÀr finns bump av annons.Eftermiddagsfika pÄ jobbet.
Förresten: vet inte var jag hittar information om det sÄ jag frÄgar hÀr: hur puttar man fram en sÀljannons sÄ att den kommer lÀngst fram igen?
NÀstan högst upp i din annons har du en knapp som heter sluta bevaka, bredvid den har du en rullmeny och dÀr finns bump av annons.
MisstÀnker de Àr en vÀrstinglampaNyss hemkommen frÄn jobbet. Förutom entreer och kontorslandskap sÄ har jag stÀdat 32 toaletter.
Har med ficklampa nu nÀr det Àr mörkt sÄ jag inte trampar pÄ nÄgon oönskad substans i skuggpartierna.
MisstÀnker de Àr en vÀrstinglampa
Grymt tryck i tavlan . Typ det snyggaste jag sĂ€tt . Synd att inte den âvanligaâmodellen har samma nĂ€r lampan Ă€r pĂ„. Vad kostar denna blĂ„a modellen?Fick samtal mĂ„ste bĂ€rga en bĂ€rgare som kört i diket. Livet Ă€r ironiskt ibland
Svarade dej i pmGrymt tryck i tavlan . Typ det snyggaste jag sĂ€tt . Synd att inte den âvanligaâmodellen har samma nĂ€r lampan Ă€r pĂ„. Vad kostar denna blĂ„a modellen?
Du ska vÀl inte sÀlja redan????Svarade dej i pm
Puhhh, annars hade jag nog fÄtt ta en tur norröver och prata vett med dig
Burton rangeman vill man se mer avHittade min tredje box för 12 klockor. Nu har jag plats för alla mina G-shocks. Men det Àr inte lÄngt kvar till 2 boxar blir fulla av G-shock. Imorgon berÀknas jag fÄ hem Ànnu en G-shock. Imorgon bör jag ocksÄ fÄ hem 2 till 12 platsers klockboxar! De var ju sÄ billiga...
Min kÀresta tycker att nu fÄr jag vÀl hÄlla mig frÄn fler klockinköp. JadÄ sÀger jag, har ju alla klockor jag behöver nu. Men att att ha 2 tomma boxar med plats för 12 klockor vardera bidrar ju inte direkt till att oddsen Àr de bÀsta...
Köpte en beige hÀromveckan, man behöver inga glasögon iaf....Nygammal bekantskap, Kung Stealth!
Ăven letat efter nĂ„got digitalt med större siffror, kom pĂ„ denna sĂ„ la en bestĂ€llning. Ingen G men typ 50%
En mÄnad?! Cyklar Casio den till dig frÄn Japan?Mmmmmmm, MB Bara en mÄnad till jag fÄr hem min
Kajakbud.. Min bÄtflykting till bror tar med sig den frÄn Skottland nÀr han kommer hem vid julEn mÄnad?! Cyklar Casio den till dig frÄn Japan?