Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bra dÄ köper jag den blÀstradeMÄste snart sÀlja nÄgot
Jag hÄller med, tex lÀngst till vÀnsterMÄste snart sÀlja nÄgot
Riktigt stiligtAnvÀnder denna pÀrla alltför sÀllan
HÄller med, jag Àr jÀkligt nöjd faktisktSjukt snygg. Om man hade en sÄn ÀndÄ
Har du sÄlt 20th anniv. squaren?MÄste snart sÀlja nÄgot
Japp stÀmmerHar du sÄlt 20th anniv. squaren?
Borde ha lagt in en klausul i köpetRangeman byte
Du kan vÀl fuska och dra lite mer i "collective". SÄ du kommer över dimma, moln osv. TÀnk pÄ oss landkrabbor som knappt kommer mer Àn ett par vÄningar över marken.NÀr man Àr sÄ lÄngt norr om polcirkeln sÄ mÄste varje solglimt dokumenteras och insupas!
Du fÄr skaffa en med auto el,(backlight).
KvÀllste med honung
Nu efter ett par veckor med denna sÄ kÀnner jag mig riktigt nöjd med denna! Blir sÀkert mer Casion i framtiden, med mera lume( var finns dom). En vÄrklocka och en höstklocka till Ätminstone
En liten frÄga: jag provade pÄ att justera tiden pÄ min GBD-300-7ER frÄn mobilen med bluetooth. För jag kan inte finna att det gÄr att manuellt justera sekunderna pÄ denna klocka.
Men Àven om jag aktiverar mobilens bluetooth sÄ kommer det bara upp NOT AVAILABLE pÄ klockan nÀr jag vill koppla upp den mot mobilen. Försökte förstÄ manualen men Àr osÀker. Behöver jag ladda ned en app pÄ mobilen?
Styr norrut vetja. Svalbard nÀsta!NÀr man Àr sÄ lÄngt norr om polcirkeln sÄ mÄste varje solglimt dokumenteras och insupas!
Absolut! Just idag kom vi on top pÄ 5000ft Àven om prognoserna sa nÄgot annat. Inte sÄ mycket nedisning heller. Det blev en liten överraskning faktiskt!Du kan vÀl fuska och dra lite mer i "collective". SÄ du kommer över dimma, moln osv. TÀnk pÄ oss landkrabbor som knappt kommer mer Àn ett par vÄningar över marken.
Efter lite brÀnsle pÄ BjÞrnÞya baraStyr norrut vetja. Svalbard nÀsta!
Haha, precis vad jag tÀnkte men inte skrev.Efter lite brÀnsle pÄ BjÞrnÞya bara
För manuell instÀllning: Du stÀller timmarna och minuterna, nÀr du sparar instÀllningen börjar sekunderna rÀkna frÄn noll.
Lite som att stÀlla tiden pÄ en mekanisk klocka med hacking.
SÄ Àr det i alla fall pÄ GBD-200 och jag Àr rÀtt saker pÄ att det Àr samma modul i din.
Edit: för hopkoppling med mobilen via BT behöver du Casios app "G-shock Move".
Har haft den pÄ mig under dagen och den vÀxer faktiskt, men absolut hojtar om det blir lÀgeGillar den skarpt, haft den i korgen pÄ eBay i över ett Är utan att slÄ till . Hojta om du inte Àr nöjd med fÀrgerna och ska sÀlja
SÀlja?! Du har ju plats för fem tillMÄste snart sÀlja nÄgot
De sÀger inte plÄnkan...SÀlja?! Du har ju plats för fem till