• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

SöndagkvÀll och G-shock assisterar vid underarmstrÀning hemma.

20221211_175435.jpg

Ingen hÀr som ska hugga denna ?
Har kollat pĂ„ den mer Ă€n en gĂ„ng... ;) Gillar att den har densvart/blĂ„a lĂ€nken 👍
Men det fÄr rÀcka med kolfiber MT-Gn :)

De blir vÀl att skicka som vÀrde ? Karl förtjÀnar det
Absolut! Och definitivt spĂ„rbart sĂ„ inga tomtetjyvar kniper honom😃
IMG_20221211_191119.jpg

@Roosterwife och jag passar Ă€ven pĂ„ att tacka er andra som var med i utlottningen😃
Det Ă€r kul att hitta pĂ„ lite sĂ„na hĂ€r grejer nĂ€r det blir sĂ„n respons. Ni var 15st som deltog👍

Senast Àndrad:
Absolut! Och definitivt spĂ„rbart sĂ„ inga tomtetjyvar kniper honom😃
IMG_20221211_191119.jpg

@Roosterwife och jag passar Ă€ven pĂ„ att tacka er andra som var med i utlottningen😃
Det Ă€r kul att hitta pĂ„ lite sĂ„na hĂ€r grejer nĂ€r det blir sĂ„n respons. Ni var 15st som deltog👍
Tack för erat engagemang sÄnt som gör trÄden mysig
Screenshot_20221211-193403~2.png

VadĂ„ riggat?? 😉Nu blir Karl förnĂ€rmad, du sĂ„g vĂ€l hur noga han övervakade dragningen? 😊😍
JodĂ„, för ett otrĂ€nat öga sĂ„g allt reglementsenligt ut. Men en annan som varit med lite förstod ju att det var 15 lappar med samma namn đŸ€Ł
NÀÀ dÄ, jag Àr bara bitter för att inte den dÀr stiliga tomten fick pryda mitt hem. Men som sagt, riktigt kul och bra roddat av dig och gubben

@Nygren vet inte om du sett att gr-b200 du bestĂ€llde men fick att den var slut nu finns pĂ„ caliroots sida igen (till ordinarie pris iof
). VĂ€rt frĂ„ga dem om ifall du kan fĂ„ den deal du skulle fĂ„tt frĂ„n början nĂ€r du köpte den pĂ„ sidan? đŸ€”

@Nygren vet inte om du sett att gr-b200 du bestĂ€llde men fick att den var slut nu finns pĂ„ caliroots sida igen (till ordinarie pris iof
). VĂ€rt frĂ„ga dem om ifall du kan fĂ„ den deal du skulle fĂ„tt frĂ„n början nĂ€r du köpte den pĂ„ sidan? đŸ€”
Jo jag sĂ„g det och funderar pĂ„ att frĂ„ga stĂ€lla frĂ„gan. Med jag antar att ”lagersaldots osynk med hemsidan” egentligen handlade om att priset var för lĂ„gt satt.

Ingen hÀr som ska hugga denna ?
Blev det Köööööp?? 😃
SĂ„g att den var borta nu efter PB..

Tillbaka
Topp