Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har kollat pÄ den mer Àn en gÄng... Gillar att den har densvart/blÄa lÀnkenIngen hÀr som ska hugga denna ?
Avslutad - MTG-B1000BD-1AER PB 11/12
SĂ„ld pĂ„ Tradera Ănskar sĂ€lja MTG-B1000BD-1AER Klockan Ă€r uttagen 29/12 2021 skicket Ă€r mycket fint,fullset inkl svart gummi AM Pris 4990kr+frakt,sĂ€nkt till 4390 Min första annons pĂ„ KS men har över 100 omdömen pĂ„ Tradera dĂ€r Ă€ven klockan ligger ute. (LArsan62)klocksnack.se
Kollat med flera gÄnger.Har kollat pÄ den mer Àn en gÄng... Gillar att den har densvart/blÄa lÀnken
Men det fÄr rÀcka med kolfiber MT-Gn
De blir vÀl att skicka som vÀrde ? Karl förtjÀnar det..... @L&W
Stort GRATTIS frÄn oss
Tomten Karl kommer nu klÀttra in i ett paket och skicka sig till dig
Absolut! Och definitivt spÄrbart sÄ inga tomtetjyvar kniper honomDe blir vÀl att skicka som vÀrde ? Karl förtjÀnar det
Stort tack till er @roosterman och @Roosterwife för att ni engagerar er som ni gör!Absolut! Och definitivt spÄrbart sÄ inga tomtetjyvar kniper honom
@Roosterwife och jag passar Àven pÄ att tacka er andra som var med i utlottningen
Det Àr kul att hitta pÄ lite sÄna hÀr grejer nÀr det blir sÄn respons. Ni var 15st som deltog
Tack för erat engagemang sÄnt som gör trÄden mysigAbsolut! Och definitivt spÄrbart sÄ inga tomtetjyvar kniper honom
@Roosterwife och jag passar Àven pÄ att tacka er andra som var med i utlottningen
Det Àr kul att hitta pÄ lite sÄna hÀr grejer nÀr det blir sÄn respons. Ni var 15st som deltog
Nu börjar man kÀnna igen Klocksnack igen med sina riggade lotterier och tÀvlingar..... @L&W
Stort GRATTIS frÄn oss
Nu börjar man kÀnna igen Klocksnack igen med sina riggade lotterier och tÀvlingar
SkÀmt Äsido, stort grattis till @L&W och en stor eloge till @roosterman och @Roosterwife för ett roligt lotteri
VadÄ riggat?? Nu blir Karl förnÀrmad, du sÄg vÀl hur noga han övervakade dragningen?Nu börjar man kÀnna igen Klocksnack igen med sina riggade lotterier och tÀvlingar
SkÀmt Äsido, stort grattis till @L&W och en stor eloge till @roosterman och @Roosterwife för ett roligt lotteri
JodÄ, för ett otrÀnat öga sÄg allt reglementsenligt ut. Men en annan som varit med lite förstod ju att det var 15 lappar med samma namnVadÄ riggat?? Nu blir Karl förnÀrmad, du sÄg vÀl hur noga han övervakade dragningen?
Fan va roligt! Stort tack @roosterman och @Roosterwife!..... @L&W
Stort GRATTIS frÄn oss
Jo jag sĂ„g det och funderar pĂ„ att frĂ„ga stĂ€lla frĂ„gan. Med jag antar att âlagersaldots osynk med hemsidanâ egentligen handlade om att priset var för lĂ„gt satt.@Nygren vet inte om du sett att gr-b200 du bestĂ€llde men fick att den var slut nu finns pĂ„ caliroots sida igen (till ordinarie pris iofâŠ). VĂ€rt frĂ„ga dem om ifall du kan fĂ„ den deal du skulle fĂ„tt frĂ„n början nĂ€r du köpte den pĂ„ sidan?
Jo jag sĂ„g det och funderar pĂ„ att frĂ„ga stĂ€lla frĂ„gan. Med jag antar att âlagersaldots osynk med hemsidanâ egentligen handlade om att priset var för lĂ„gt satt.
Blev det Köööööp??Ingen hÀr som ska hugga denna ?
Avslutad - MTG-B1000BD-1AER PB 11/12
SĂ„ld pĂ„ Tradera Ănskar sĂ€lja MTG-B1000BD-1AER Klockan Ă€r uttagen 29/12 2021 skicket Ă€r mycket fint,fullset inkl svart gummi AM Pris 4990kr+frakt,sĂ€nkt till 4390 Min första annons pĂ„ KS men har över 100 omdömen pĂ„ Tradera dĂ€r Ă€ven klockan ligger ute. (LArsan62)klocksnack.se
Nej men försvann fort efter mitt inlÀggBlev det Köööööp??
SĂ„g att den var borta nu efter PB..