Godmorgon!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Andra gÄngen jag ser bilden och tÀnker, vilka jÀvla underarmar! Men sen ser jag att du kör Gee pÄ högran istÀlletGodmorgon!
Ăr vi inom svea rikes grĂ€nser?Hej du vinterland, nu Ă€r jag hĂ€r!
Andra gÄngen jag ser bilden och tÀnker, vilka jÀvla underarmar! Men sen ser jag att du kör Gee pÄ högran istÀllet
Bra puts pÄ denGod morgon alla
Jaa tack inte en enda repa pÄ denBra puts pÄ den
Jag insÄg ju nÀr jag kom till jobbet att jag tagit fel klocka för ÀndamÄletSÄg det vackra mönstret pÄ glasdörrarna pÄ uteplatsen och invÀntade de fem tolvorna
Jag insÄg samma sakJag insÄg ju nÀr jag kom till jobbet att jag tagit fel klocka för ÀndamÄlet
Tidslagrad?SkÄl pÄ er!
SjÀlvklart, all julmust med nÄgon klass Àr ju lagrad! Kan rekommendera NygÄrdas fatlagrade, varianten som lagrats pÄ romfat Àr finfin.Tidslagrad?
MÄste ju kosta en del per flaska nÀr de ingÄr en gwg 1000 dock dyrt drickande. Nu förstÄr jag varför @roosterman har sÄna mÄnga klockor, han kankse dricker mycket lagrad julmustSjÀlvklart, all julmust med nÄgon klass Àr ju lagrad! Kan rekommendera NygÄrdas fatlagrade, varianten som lagrats pÄ romfat Àr finfin.
@ironcastle fÄr slÀnga upp en bild pÄ sin silverstÄlis med neg displayFunderar pÄ o köpa en guldstÄlis, gillar min silverstÄlis jag har men dÄ att skifta sÄ man fÄr en mörk display pÄ den silverfÀrgade, och en ljus pÄ den guldiga.
Vad tro ni om det ?
Blir det bra?
SÄg pÄ bilderna pÄ den guldiga att det gÄr ner guld pÄ displayen, kanske blir tokigt.@ironcastle fÄr slÀnga upp en bild pÄ sin silverstÄlis med neg display
Blir ju en större operation att byta glaset ocksÄ.SÄg pÄ bilderna pÄ den guldiga att det gÄr ner guld pÄ displayen, kanske blir tokigt.
Hmm..
Ja precis, det va ju Inge vidare, tror annars det skulle vara rÀtt ballt med ljust pÄ guld o mörkt pÄ silver.Blir ju en större operation att byta glaset ocksÄ.
Ja precis, det va ju Inge vidare, tror annars det skulle vara rÀtt ballt med ljust pÄ guld o mörkt pÄ silver.
Googlade lite o det fanns nÄgra som va sÄ.
35 Ärs nÄtt.
RĂ€tt mig om jag har fel
TackA database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals in up to 12 languages. G-Shock Youtube videos. And much more ...
A database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals in up to 12 languages. G-Shock Youtube videos. And much more ...shockbase.org