• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Guld och röd passar ocksĂ„ bra ihop. 🙂

HÀr Àr min guldis med AR modul och Porter glas.
IMG_20220723_130256-01.jpeg

Just det, köpte hem denna pĂ„ rean sist. Har suttit pĂ„ sen dess. ÄndĂ„ nöjd över att den gröna Rangeman jag hade innan fick vandra vidare till @Mikko Luiro som verkligen pĂ„ riktigt uppskattar den.
A46C3019-B6B8-4794-BAEE-5C8CBC9AE77D.jpeg
JAAA, den Ă€r ju kanon! Klockren skulle jag vilja pĂ„stĂ„. Vanliga Rangeman Ă€r ju fin ocksĂ„ men det Ă€r kul med en ovanlig klocka. Kan inte finnas mĂ„nga gröna med positiv display och kul att den Ă€r köpt sĂ„ ny. Den Ă€r ju litet av ett mysterium. đŸ€“ Just nu ligger jag litet lĂ„gt med nya klockor och har sĂ„lt av en del, men hĂ„ller ögonen öppna efter nĂ„t intressant. Man Ă€r ju hemskt nyfiken den nya Rangeman som har ryktats komma ut snart. Hoppas den Ă€r digital för det rycker jag att en g-shock ska vara.

Just nu Ă€r det soffhĂ€ng som gĂ€ller. 🙂
20221212_181322.jpg

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp