Ăr vĂ€l inte sĂ„ tokig med gulddetaljerna pĂ„ displayen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr vĂ€l inte sĂ„ tokig med gulddetaljerna pĂ„ displayen?
PĂ„ silver ?Ăr vĂ€l inte sĂ„ tokig med gulddetaljerna pĂ„ displayen?
Ingen minns en fegis, finns ju massor av twotone tag Heuer o rollar bara körPÄ silver ?
Here it comes! Gillar den.@ironcastle fÄr slÀnga upp en bild pÄ sin silverstÄlis med neg display
SÄ sjuuuuuukt jag har kollat pÄ den varje dag sen slÀpp men inte vÄgatG-Shock x Eric Haze 40th Anniversary
JAAA, den Ă€r ju kanon! Klockren skulle jag vilja pĂ„stĂ„. Vanliga Rangeman Ă€r ju fin ocksĂ„ men det Ă€r kul med en ovanlig klocka. Kan inte finnas mĂ„nga gröna med positiv display och kul att den Ă€r köpt sĂ„ ny. Den Ă€r ju litet av ett mysterium. Just nu ligger jag litet lĂ„gt med nya klockor och har sĂ„lt av en del, men hĂ„ller ögonen öppna efter nĂ„t intressant. Man Ă€r ju hemskt nyfiken den nya Rangeman som har ryktats komma ut snart. Hoppas den Ă€r digital för det rycker jag att en g-shock ska vara.Just det, köpte hem denna pĂ„ rean sist. Har suttit pĂ„ sen dess. ĂndĂ„ nöjd över att den gröna Rangeman jag hade innan fick vandra vidare till @Mikko Luiro som verkligen pĂ„ riktigt uppskattar den.
Skifta modulen Eller be din lokala urmakare göra det Ät dig sÄ behöver du ju inte röra glasenSÄg pÄ bilderna pÄ den guldiga att det gÄr ner guld pÄ displayen, kanske blir tokigt.
Hmm..
Okey, öppna baksidan dÄ?Skifta modulen Eller be din lokala urmakare göra det Ät dig sÄ behöver du ju inte röra glasen
Ah kliar den som glasfiber staket pinnarna dÄ blire inte kulKvÀlls-G med glasfiberband
Jepp. Sen bara skifta sjÀlva modulen lite försiktigtOkey, öppna baksidan dÄ?
Har ju grejer hemma för o öppna sÄ.
Inom den forna unionen i en stad grundad av en svensk konung pĂ„ grund av det rika sillafisket!Ăr vi inom svea rikes grĂ€nser?
Ser riktigt trevligt ut.
Funkar bra med STN negativ display ocksÄ.Guld och röd passar ocksÄ bra ihop.
HÀr Àr min guldis med AR modul och Porter glas.
MTG Àr nog den G-Shock som Àr svÄrast att sÀlja begagnadPrisvÀrt!
Thread 'Casio G-Shock MTG-B2000BD-1A4ER'
https://klocksnack.se/threads/casio-g-shock-mtg-b2000bd-1a4er.171439/
Inte min erfarenhet. Dock Àr 2000 'swing and a miss' enligt migMTG Àr nog den G-Shock som Àr svÄrast att sÀlja begagnad
För jÀkla tuff.Funkar bra med STN negativ display ocksÄ.
Ja de gÀller ju verkligen att trÀffa rÀtt person och rÀtt tid, trodde ja siktade lite högt för min MTG men fick iaf ett budMTG Àr nog den G-Shock som Àr svÄrast att sÀlja begagnad
Iaf pÄ Ks...ska mina lÀmna fÄr det bli via andra kanaler..MTG Àr nog den G-Shock som Àr svÄrast att sÀlja begagnad