Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Herr senap tog ett stadigt grepp om armen och har vÀgrat slÀppa den sen igÄr kvÀll! Ska det fortsÀtta sÄhÀr vettetusan hur det ska gÄ pÄ julafton. Jag hade kanske tÀnkt nÄt dressigt
![]()
TÀnkte skriva de förut att du ska vÀnta tills den orangea kommer. Du kanske gillar stealth bÀttre,den orangea Àr ju ocksÄ mer beater i skicketGG-b100 pÄ kvÀllen, för den observante ute en kort stund och vÀnde pÄ K&S innan jag insÄg bÀttre sÀlja nÀr de andra tvÄ MM kommit⊠För en GG fÄr nog lÀmna, inte köra @roosterman style men ska iof aldrig sÀga aldrig![]()
![]()
Man köper alltid först. Och sÀljer sen. Kanske.GG-b100 pÄ kvÀllen, för den observante ute en kort stund och vÀnde pÄ K&S innan jag insÄg bÀttre sÀlja nÀr de andra tvÄ MM kommit⊠För en GG fÄr nog lÀmna, inte köra @roosterman style men ska iof aldrig sÀga aldrig![]()
![]()
Kanske skulle komma sÄdÀr imorgon till julfrukosten pÄ jobbet med klockan utanpÄ skjortan.Den Àr ju grymt dressig!
Om man heter Dal i efternamn
![]()
Vem hann före?? Och vad??F*n du hann före![]()
TÀnkte skriva de förut att du ska vÀnta tills den orangea kommer. Du kanske gillar stealth bÀttre,den orangea Àr ju ocksÄ mer beater i skicket
Do itKanske skulle komma sÄdÀr imorgon till julfrukosten pÄ jobbet med klockan utanpÄ skjortan.
-Nu har han tappat det fullstÀndigt...!![]()
Sen servera @spammerstakeahike och @hepanter frulleKanske skulle komma sÄdÀr imorgon till julfrukosten pÄ jobbet med klockan utanpÄ skjortan.
-Nu har han tappat det fullstÀndigt...!![]()
Ja, vi fÄr se om jag har the balls eller inteSen servera @spammerstakeahike och @hepanter frulle
NawhFru Hepanter vet sannerligen hur man som Gfru dressar upp för en mer (G)lamourig jul med matchande G pÄ handleden, slÀng er i vÀggen datejustkvinnor och annat![]()
![]()
![]()
Nawhklart de ska matcha
Vad Àr kostym?Grymt snyggt med kontraster. De gÄnger jag bÀr kostym brukar jag köra G. Bara för att Benicio del Toro gör det.
Vad Àr kostym?![]()
KonsultoverallVad Àr kostym?![]()
En sÄn kvinna behÄller man bÄde livet ut och i himmelen... glöm inte bara att köpa tillrÀckligt med presenter i form av G-Shocks och annatFru Hepanter vet sannerligen hur man som Gfru dressar upp för en mer (G)lamourig jul med matchande G pÄ handleden, slÀng er i vÀggen datejustkvinnor och annat![]()
![]()
![]()
Resin versionen Àr hur cool som helst ju.RÀtt najs. Coolare Àn resin versionen.
Resin versionen Àr hur cool som helst ju.![]()
![]()
![]()
Varje moderkorts-pulares dröm. MÀrkligt att den inte dykt upp som presenttips pÄ Sweclockers ^^
Tell us more!Tre G-shocks inköpta pÄ en vecka och ytterligare en pÄ G....
Dagens: GW-5000U-1ER
![]()