• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Herr senap tog ett stadigt grepp om armen och har vĂ€grat slĂ€ppa den sen igĂ„r kvĂ€ll! Ska det fortsĂ€tta sĂ„hĂ€r vettetusan hur det ska gĂ„ pĂ„ julafton. Jag hade kanske tĂ€nkt nĂ„t dressigt đŸ€”
20221219_205804.jpg

Till kostym kanske inte om det Äker pÄ men annars tycker jag den funkar till mkt!

Men jag kör Ă„ andra sidan hellre finklocka till jeans och t-shirt Ă€n kostym iof, gillar kontrasten
 đŸ€“

GG-b100 pĂ„ kvĂ€llen, för den observante ute en kort stund och vĂ€nde pĂ„ K&S innan jag insĂ„g bĂ€ttre sĂ€lja nĂ€r de andra tvĂ„ MM kommit
 För en GG fĂ„r nog lĂ€mna, inte köra @roosterman style men ska iof aldrig sĂ€ga aldrig 😅
77874135-9A1F-41A2-991D-10B3110E349F.jpeg
TÀnkte skriva de förut att du ska vÀnta tills den orangea kommer. Du kanske gillar stealth bÀttre,den orangea Àr ju ocksÄ mer beater i skicket

GG-b100 pĂ„ kvĂ€llen, för den observante ute en kort stund och vĂ€nde pĂ„ K&S innan jag insĂ„g bĂ€ttre sĂ€lja nĂ€r de andra tvĂ„ MM kommit
 För en GG fĂ„r nog lĂ€mna, inte köra @roosterman style men ska iof aldrig sĂ€ga aldrig 😅
77874135-9A1F-41A2-991D-10B3110E349F.jpeg
Man köper alltid först. Och sÀljer sen. Kanske.
Det Ă€r sen gammalt 👊

Tillbaka
Topp