Crispie
Silver
En frÄn arkivet.MÄste nog Àrligt vara B3000BD-1A (vinröda), hade nog velat sÀga silvriga men föredrar nog IP behandlad Àn smÄ repor faktiskt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
En frÄn arkivet.MÄste nog Àrligt vara B3000BD-1A (vinröda), hade nog velat sÀga silvriga men föredrar nog IP behandlad Àn smÄ repor faktiskt
Som en analog stÄlGWG 1000En frÄn arkivet.
Va tror du mina tjejer i ladugÄrden sÀger ifall jag köper tillbaka smöret som dom tillverkat, de kommer bli stötta.Ahaaaa! Jag hör att en groda hÀnger löst!
Tar du ett byte mot 90 paket Bregott?
TÀnkte det, men sÄ tÀnkte jag sen, inte fasen stÄr han Ä kÀrnar smör och ystar ost sjÀlv. HÀr finns det en möjlighet!Va tror du mina tjejer i ladugÄrden sÀger ifall jag köper tillbaka smöret som dom tillverkat, de kommer bli stötta.
Jag diggade inte att den var sÄ tunn, att det rasslade om bandstiften och inte helt sÄld pÄ det körsbÀrsröda. DÀremot Àr jag svÄrt sugen pÄ en BDE, svart/guld. Men att hosta upp ~15' kÀnns alldeles för mycket för denna. Hoppas pÄ att det dyker upp ett bÀttre erbjudande framöver.Som en analog stÄlGWG 1000
Ja verkligen, samt rött pÄ urtavlan Àr snyggtJa hÀrligt med den fÀrgen, poppar grymt till de övriga mörka
SuperhÀrlig ju!En frÄn arkivet.
Nja det Àr vÀl de, för och nackdelar. Gillar B2000 superm mycket, men B3000 kanske Àr bÀttre... Eller sÀmre, beror pÄ hur ja det det, men tycker den ser manligare ut samt najs med att byta band enkeltJag diggade inte att den var sÄ tunn, att det rasslade om bandstiften och inte helt sÄld pÄ det körsbÀrsröda. DÀremot Àr jag svÄrt sugen pÄ en BDE, svart/guld. Men att hosta upp ~15' kÀnns alldeles för mycket för denna. Hoppas pÄ att det dyker upp ett bÀttre erbjudande framöver.
Ja, jag gillar utseendet mycket mer pÄ bÄde 1000 och 3000 Àn 2000. Tycker nog faktiskt att 1000 Àr bÀst av dom tre. Men det Àr ju en smaksak. Helt klart lite rÄare och mer 'G-Shock' enligt mig.SuperhÀrlig ju!
Nja det Àr vÀl de, för och nackdelar. Gillar B2000 superm mycket, men B3000 kanske Àr bÀttre... Eller sÀmre, beror pÄ hur ja det det, men tycker den ser manligare ut samt najs med att byta band enkelt
Ja lite sÄ ja, dock hade ja önskat att visarna hade gÀrna fÄtt följa med ifrÄn B2000 till B3000Ja, jag gillar utseendet mycket mer pÄ bÄde 1000 och 3000 Àn 2000. Tycker nog faktiskt att 1000 Àr bÀst av dom tre. Men det Àr ju en smaksak. Helt klart lite rÄare och mer 'G-Shock' enligt mig.
Vad Àr pÄ gÄng?Nere pÄ en G men tvÄ nya Àr pÄvÀg hem frÄn andra sidan jordklotet
Vad Àr pÄ gÄng?
Inte lika frÀnt ljus men nÀstan MTGn visar upp sig.I mörkret Àr alla katter grÄ. Natti!
Finns pÄ Zalando för knappt 1400 pengarDen hÀr va ÀndÄ nice synd pÄ transparent plast bara men vilken sommarklocka.