• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

MĂ„ste nog Ă€rligt vara B3000BD-1A (vinröda), hade nog velat sĂ€ga silvriga men föredrar nog IP behandlad Ă€n smĂ„ repor faktiskt đŸ˜ŹđŸ«Ł
En frÄn arkivet.
20221117_220758.jpg

Som en analog stĂ„lGWG 1000😁
Jag diggade inte att den var sÄ tunn, att det rasslade om bandstiften och inte helt sÄld pÄ det körsbÀrsröda. DÀremot Àr jag svÄrt sugen pÄ en BDE, svart/guld. Men att hosta upp ~15' kÀnns alldeles för mycket för denna. Hoppas pÄ att det dyker upp ett bÀttre erbjudande framöver.

SuperhÀrlig ju!
Jag diggade inte att den var sÄ tunn, att det rasslade om bandstiften och inte helt sÄld pÄ det körsbÀrsröda. DÀremot Àr jag svÄrt sugen pÄ en BDE, svart/guld. Men att hosta upp ~15' kÀnns alldeles för mycket för denna. Hoppas pÄ att det dyker upp ett bÀttre erbjudande framöver.
Nja det Ă€r vĂ€l de, för och nackdelar. Gillar B2000 superm mycket, men B3000 kanske Ă€r bĂ€ttre... Eller sĂ€mre, beror pĂ„ hur ja det det, men tycker den ser manligare ut samt najs med att byta band enkelt 😋

SuperhÀrlig ju!

Nja det Ă€r vĂ€l de, för och nackdelar. Gillar B2000 superm mycket, men B3000 kanske Ă€r bĂ€ttre... Eller sĂ€mre, beror pĂ„ hur ja det det, men tycker den ser manligare ut samt najs med att byta band enkelt 😋
Ja, jag gillar utseendet mycket mer pÄ bÄde 1000 och 3000 Àn 2000. Tycker nog faktiskt att 1000 Àr bÀst av dom tre. Men det Àr ju en smaksak. Helt klart lite rÄare och mer 'G-Shock' enligt mig.

Tillbaka
Topp