Va dÀr jag sÄg denFinns pÄ Zalando för knappt 1400 pengar
Var jÀkligt nÀra köpknappen pÄ den igÄr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Va dÀr jag sÄg denFinns pÄ Zalando för knappt 1400 pengar
Den Àr ju jÀkligt samuraiig kan man sÀgaVa dÀr jag sÄg den
ShitVilken himmel det var i kanonstaden
Ja alltsÄ inte
Vilken himmel det var i kanonstaden
SÄ jÀvla skönt att vara igÄng igen efter en och en halv vecka med förkylning och orkeslöshet. FÄr sÄdan Ängest. KÀnns som hela kroppen förtvinar och man fÄr börja om frÄn början
Tack. Jag brukar försöka intala mig det under sjukperioden och tycker faktiskt att man fÄr rÀtt skön pump efter ett pass nÀr man kommer igÄng igen efter sjukvila. Men de dÀr dagarna nÀr man bara ligger dÀr och inte kan trÀna Àr det en klen tröst.En del hÀvdar att musklerna blir mer kÀnsliga för stimulans efter en deload / vilovecka. Man kan fÄ lite av en newbie-gains med andra ord. ^^
Den hÀr va ÀndÄ nice synd pÄ transparent plast bara men vilken sommarklocka.
Finns pÄ Zalando för knappt 1400 pengar
Och hÀr har man just bestÀmt sig för att inte köpa fler klockor resten av Äret, dÄ kommer @Nicke75 och @roosterman och sabbar alltihop...
Rent hypotetiskt alltsÄ.
Men va fasen.. Nu kanske jag oxÄ mÄste ju.... Eller köper jag nÄn av era nÀr ni ska flippa vidareOch hÀr har man just bestÀmt sig för att inte köpa fler klockor resten av Äret, dÄ kommer @Nicke75 och @roosterman och sabbar alltihop...
Rent hypotetiskt alltsÄ.
En del hÀvdar att musklerna blir mer kÀnsliga för stimulans efter en deload / vilovecka. Man kan fÄ lite av en newbie-gains med andra ord. ^^
Kan bli en lampaJa det lÀr inte bli nÄn mer klocka i Är för min del. Men man vet ju inte helt sÀkert Àn...
Ăhmen alltsĂ„ hallĂ„...
3D-printad av @rstattinĂhmen alltsĂ„ hallĂ„...
Jag trodde ju du skulle pynta med klockor i grÀlla fÀrger i granen. Inte en pappersskylt
Den Àr ju grymt dressig!Herr senap tog ett stadigt grepp om armen och har vÀgrat slÀppa den sen igÄr kvÀll! Ska det fortsÀtta sÄhÀr vettetusan hur det ska gÄ pÄ julafton. Jag hade kanske tÀnkt nÄt dressigt