Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
BÀsta av tvÄ vÀrldar kanskeEller en halv-stealth
Ja, just precis denna ocksÄBÀsta av tvÄ vÀrldar kanske
Har ju ocksĂ„ haft denna med ja, lĂ€tt att glömmaâŠ
TyvÀrr inte, men mÄste hÄlla med dig, gul/vit/svart och grönt passar förj*vligt bra mÄ ja sÀgaNÄgon som har den hÀr? Snyggaste GG-B100 tycker jag.
NÄgon som har den hÀr? Snyggaste GG-B100 tycker jag.
HÀr finns en oxÄ, dock just nu med Leatherman Tread-bandNÄgon som har den hÀr? Snyggaste GG-B100 tycker jag.
Godmorgon
Blir vÀrre förkylningen istÀllet för bÀttre
Godmorgon! Ănnu en arbetsdag ska börja. Snöröjningen Ă€r i full gĂ„ng och det Ă€r skönt att veta att vĂ€derprognosen visar att vi fĂ„r en vit jul utan slask i Ă„r.
Ett Leather multitool-verktyg gissar jag att du har anvÀnt mÄnga ggr, men det dÀr armbandet, Àr det bara en gimmick, eller har du faktiskt kunnat hitta ett riktigt anvÀndningsomrÄde för det?HÀr finns en oxÄ, dock just nu med Leatherman Tread-band
Den dÀr bonnförkylningarna Àr inte att leka med. Det fick jag höra redan som barn. Krya!Godmorgon
Blir vÀrre förkylningen istÀllet för bÀttre
Bandet Àr fullt anvÀndbart vid behov. Just i detta fallet mer frÀnt band.Ett Leather multitool-verktyg gissar jag att du har anvÀnt mÄnga ggr, men det dÀr armbandet, Àr det bara en gimmick, eller har du faktiskt kunnat hitta ett riktigt anvÀndningsomrÄde för det?
Sthlm? 3 mil norr om huvudstaden Ă€r allt nĂ€stan borta, inte helt ovĂ€ntat iofs.HĂ€r har allt smĂ€lt bort och det berĂ€knas komma snö pĂ„ söndag, liite fel dagâŠ
Vet inte varför men just den modellen tilltalar inte mig riktigt, bra pris för en limited, men hade nog aldrig köpt en sjÀlv :/ (svÄr flörtad)Bra pris?
Casio G-Shock Metal GM-110RH-1AER Rui Hachimura Limited Edition
Vi Àr officiell ÄterförsÀljare auktoriserad av G-ShockTvÄ Ärs internationell garantiLevereras i originalförpackningwww.klockmagasinet.com
- BÀsta MetalSquaren, missade den och nu Àr det svÄrt att hitta en ny till hyfsat pris
GG-B100Y & GW-9400YJ
Den dÀr har nog satt bÄde en och 2 kalvar till livet och har en hel del arbetstimmar. Tack för de fina orden den fÄr de kanon bra hos dejNytillkommet med fin proveniens som det brukar heta i trÄden
Ska tÀnka pÄ Rosa och respekten för alla lantbrukare varje gÄng jag bÀr denna @hepanter
Vet inte varför men just den modellen tilltalar inte mig riktigt, bra pris för en limited, men hade nog aldrig köpt en sjÀlv :/ (svÄr flörtad)