• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Vet inte varför men just den modellen tilltalar inte mig riktigt, bra pris för en limited, men hade nog aldrig köpt en sjÀlv :/ (svÄr flörtad)
Har svÄrt för den dÀr stora trevÀgskorsningen pÄ tavlan. Annars Àr boetten, knapparna och designen i övrigt helt ok.
Har ocksĂ„ svĂ„rt för den modellen. Men jag gillar den senaste earth edition. 🌏 Gillar speciellt att kronograf visare Ă€r format som en satellit.đŸ›°ïž
gm-110earth-1apfh-earth-theme-series-10.jpg

Antar att detta Àr gamla nyheter men vÀrt att tipsa ÀndÄ om att man kan göra custom byggen frÄn Casio sjÀlva, gÀller bara square.
Video som visar tjÀnsten:

LĂ€nk till My G-Shock:

Mitt bygge😍
DWE-5610.jpg

SÄdÀr dÄ, Ärets tjugonde och nog sista G.
0271ED7E-CA6E-4F99-9141-E5DE26B7E5FD.jpeg

Det blev aldrig nÄgon 2k frÄn Cali men en 1k iaf tillsist. Mitt letande efter ett sliten, likasÄ tjat pÄ @Derix gav ju inget. SÄ fick höja budgeten liite.

Spontana intryck:
  • kĂ€nns bra mkt tyngre Ă€n ggb100
  • hamnar lite mellan hĂ„len. Men ska byta till gummikeeper. Blir nog Ă€ndĂ„ ok pĂ„ sommaren.
  • 3ggr mer vĂ€rd Ă€n mina 100? Tveklöst.

Bara spara till en GWG2k nu dĂ„, mĂ„ste jag ha med. Men gillar en liknelse jag hörde att denna Ă€r som ett traktorsdĂ€ck och 2k som en fancy jeep đŸ€“

Senast Àndrad:
SÄdÀr dÄ, Ärets tjugonde och nog sista G.
0271ED7E-CA6E-4F99-9141-E5DE26B7E5FD.jpeg

Det blev aldrig nÄgon 2k frÄn Cali men en 1k iaf tillsist. Mitt letande efter ett sliten, likasÄ tjat pÄ @Derix gav ju inget. SÄ fick höja budgeten liite.

Spontana intryck:
  • kĂ€nns bra mkt tyngre Ă€n ggb100
  • hamnar lite mellan hĂ„len. Men ska byta till gummikeeper. Blir nog Ă€ndĂ„ ok pĂ„ sommaren.
  • 3ggr mer vĂ€rd Ă€n mina 100? Tveklöst.

Bara spara till en GWG2k nu dĂ„, mĂ„ste jag ha med. Men gillar en liknelse jag hörde att denna Ă€r som ett traktorsdĂ€ck och 2k som en fancy jeep đŸ€“
Grattis 😍
Just den gwgn har mjölkat rosa med 🐄

Hade vÀgarna förbi Magnussons Ur efter jobbet idag, och de hade mÄnga av de nya modellerna inne!

Testade 30th Frogman och GWG-2040, gillade bĂ„da! Första gĂ„ngen jag testar större G-Shock Ă€n 6900 och mĂ„ste sĂ€ga att bĂ„da kĂ€ndes bra pĂ„ handleden, framförallt GWG-2040 som överraskade 😊

F7FC4C44-610C-4F0C-9907-78E6640E809B.jpeg

0C806B8E-3A86-400B-A4D9-897ED9DDCE45.jpeg

Tillbaka
Topp