Det kan du ge dig f-n pÄ att den inte gör! Den doftar om inte riktigt sÄ i a f nÀstan nyponros, vÀlskött och fin som den Àr!O fy.... @Jockinho luktar den sur mjölk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det kan du ge dig f-n pÄ att den inte gör! Den doftar om inte riktigt sÄ i a f nÀstan nyponros, vÀlskött och fin som den Àr!O fy.... @Jockinho luktar den sur mjölk?
Ser mörkt ut va?VÀntar pÄ bÀttre tider
Du ser tiden bÀttre om du vÀnder pÄ klockanVÀntar pÄ bÀttre tider
Trodde först du hÀngt den pÄ en "med" (eller vad man kallar det)5000 fot mot söder, UTC tid
Jag sÀger som katten Gustaf sa till Jon.Har svÄrt för den dÀr stora trevÀgskorsningen pÄ tavlan. Annars Àr boetten, knapparna och designen i övrigt helt ok.
GW-9400YJ
Det tricket ska jag testa pÄ ku⊠skojaen till bild Tycker förövrigt den ser enorm ut med lÄngÀrmad jobbt-shirt kontra med kortÀrmad
Smart med bandkeepers.Min lösning pĂ„ âhamnar mellanâ bandhĂ„len, tvĂ„ gummikeepers. Mer friktion sĂ„ glider iaf inte lika mkt.
Tycker inte den Àr sÄ blodigt stor sÄlÀnge den sitter bra, mer kÀnslan den Àr enorm om den glider runt. Kommer troligtvis sitta bra i sommar. Och nog dÄ den ska anvÀndas mest ÀndÄ. Liiite osmidig med jacka
Smart med bandkeepers.
NÀr den vÀl l sitter tight sitter den riktigt bekvÀmt, gwg1000 löst sittande Àr inte heller min grej.
Snyggt fÄngat pÄ bilden, grym klocka
HÄller med, bra peng för full-set samt mycket G för pengarna! De som inte testat en med MIP skÀrm borde slÄ till.Dags för nÄgon att knipa hepanters gdb-h1000, jag har ju en och det Àr galet mkt g för den pengen. KÀnns premium
Vilken tur att det var armen som kom i klÀm och inte klockan!SÄ hÀr kan det se ut nÀr katten knÄdar deg pÄ ens arm
AlltsÄ nÀr katter kÀnner sig trygga och börjar mjölka som nÀr den gjorde pÄ mamman nÀr den var kattunge.
Akta dig, snart blir du kontaktad av marknadsavdelningen pÄ Casio
Jag borde va den första i Sverige som har en MRG pÄ en korygg
#beater
Vore underbart att fÄ bli ambassadör ju, varför ska jag akta migAkta dig, snart blir du kontaktad av marknadsavdelningen pÄ Casio
Sitter kanon pÄ dejEnkelt val idag, fick dock ta bort en av tvÄ gummikeepers för blev nÀstan lite tajt
Kanske inte den mest bekvÀma klocka jag Àger men lÀtt den