• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

VÀntar pÄ bÀttre tider
DSC_0300~2.JPG
Ser mörkt ut va? 😂

Min lösning pĂ„ ”hamnar mellan” bandhĂ„len, tvĂ„ gummikeepers. Mer friktion sĂ„ glider iaf inte lika mkt.
E58B99C1-EAA6-4B72-A046-AA3A537B7896.jpeg

Tycker inte den Ă€r sĂ„ blodigt stor sĂ„lĂ€nge den sitter bra, mer kĂ€nslan den Ă€r enorm om den glider runt. Kommer troligtvis sitta bra i sommar. Och nog dĂ„ den ska anvĂ€ndas mest Ă€ndĂ„. Liiite osmidig med jacka đŸ€“
45EEC3FA-DA86-4524-8437-30924B9C7298.jpeg

Min lösning pĂ„ ”hamnar mellan” bandhĂ„len, tvĂ„ gummikeepers. Mer friktion sĂ„ glider iaf inte lika mkt.
E58B99C1-EAA6-4B72-A046-AA3A537B7896.jpeg

Tycker inte den Ă€r sĂ„ blodigt stor sĂ„lĂ€nge den sitter bra, mer kĂ€nslan den Ă€r enorm om den glider runt. Kommer troligtvis sitta bra i sommar. Och nog dĂ„ den ska anvĂ€ndas mest Ă€ndĂ„. Liiite osmidig med jacka đŸ€“
45EEC3FA-DA86-4524-8437-30924B9C7298.jpeg
Smart med bandkeepers.
NÀr den vÀl l sitter tight sitter den riktigt bekvÀmt, gwg1000 löst sittande Àr inte heller min grej.
Snyggt fÄngat pÄ bilden, grym klocka

Smart med bandkeepers.
NÀr den vÀl l sitter tight sitter den riktigt bekvÀmt, gwg1000 löst sittande Àr inte heller min grej.
Snyggt fÄngat pÄ bilden, grym klocka

Precis, inte sĂ„ bekvĂ€m dĂ„. SpĂ€nner jag Ă„t ett hĂ„l till blir den dock alldeles för tajt. SĂ„ blir bra prova detta, just nu mest ovan vid vikten. VĂ€ger mer Ă€n de andra G plus mina övriga 39mm klockor trots en Ă€r pĂ„ lĂ€nk 😅

TĂ€nkte Ă€ven se om det gĂ„r fĂ„ tag i ett billigt begagnat band och försöka förstora/karva ut hĂ„let litegrann för nĂ„gon mm tajtare fitđŸ€“

Medan den olidliga vÀntan pÄ dragningen i KS Adventskalender pÄgÄr har jag lagt mig och förberett mig för morgondagen.
Idag Àr det vintersolstÄndet vilket innebÀr att solen i mina trakter bara Àr över horisonten 3 timmar. Och bara ca 10 mil Ànnu mer norrut sÄ gÄr den inte upp alls.
Den klocka jag fick hem pÄ sjÀlvaste julafton förra Äret ska jag ha med till jobbet de 2 sista arbetsdagarna före julafton.
SÀger godnatt till alla hÀr!

20221221_211411.jpg

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp