Casio DW-5700
Var det den som gick pÄ tratten nyligen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Casio DW-5700
YesVar det den som gick pÄ tratten nyligen?
Ăr ju en helfestlig klocka pĂ„ mĂ„nga sĂ€ttBlev ett butiksbesök Ă€ven idag för att kolla pĂ„ de olika fĂ€rgerna av GVG-2000, men ingen fastnade lika mycket som denna! Egentligen gĂ„r den emot allt vad jag borde tycka (gillar det minimala, gĂ€rna svart), men den har nĂ„got speciellt över sig.
Hur gÄr det @OddD Lever du eller Àr du i polkahimmelen och i sÄ fall, var det vÀrt det?Jag kÀnner mig skeptisk men man lÀr vÀl inte dö.
Kan bli bevingade sista ord.
HÀr Àr jagMen vart tusan hÄller @roosterman hus!?
Har du gÄtt pÄ jullov helt och hÄllet?
Jag hade ju förvÀntat mig en bildkavalkad pÄ nyförvÀrvet nu
SÄ skönt. VÀlkommen till jullovet!HÀr Àr jag
Somna om efter att @Roosterwife drog till jobbet.. Vakna vid halv 10, sÄ jag ligger liiite "fel" i dagens tidschema
Ănskar dig och er alla detsammaVĂ€ldigt sĂ€llan jag Ă€r hĂ€r inne numera men eftersom jag hĂ€ngt hĂ€r mest vill jag Ă€ndĂ„ in och önska alla en riktigt god jul & gott nytt Ă„r och mĂ„ tomten komma med nya G-shock till eder.
Kör han med anal plugg ???Ăr detta samma figur?
I vanliga fall sitter han mer undangömt.Ăr detta samma figur?