Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄ bra att garantin höll men hoppas verkligen att ni har kunnat elda och hÄlla vÀrmen dessa veckorHöll pÄ att sÀga "Glöm inte en viss sak"Men sÄg att det var fixat
SÄ jÀkla bra att bilen föll inom garantin oxÄ! Konstaterade samma sak hÀr i morse nÀr en reparatör var o kolla varför inte vÄr vÀrmepump funkat pÄ nÄgra veckor nu... Innerdelens kyl/vÀrme-paket visade sig ha gett upp pga fabrikationsfel. Glad att garantierna gÀllde dÀr oxÄ![]()
Pelletspannan har funkat klanderfritt, SÄ vi har haft vÀrme ÀndÄ som vÀl ÀrSÄ bra att garantin höll men hoppas verkligen att ni har kunnat elda och hÄlla vÀrmen dessa veckor![]()
Det har ju inte ens börjat Ă€nBingolotto uppesittarkvĂ€ll för första gĂ„ngen i livet! Ingen vinst Ă€nnuâŠ![]()
Det Ă€r bara att vĂ€nja sigBingolotto uppesittarkvĂ€ll för första gĂ„ngen i livet! Ingen vinst Ă€nnuâŠ![]()
Ăppelpaj??Det Ă€r bara att vĂ€nja sig
Jag glÀder mig Ät desserten istÀllet
![]()
Snygg Gshock.Har inhandlat julens förnödenheter idag. Mat ska jag handla imorgon. Tar en kall samtidigt som jag stÀdar till lite mer inför imorgon.
FÄr se om jag ikvÀll inför G-shock i vinnarlistan i KS Adventskalender!
![]()
JajamĂ€n!Ăppelpaj??![]()
Kom tomten tidigt?MÄste ju prova 2K ocksÄ! VÀldigt smidig och skön![]()
![]()
Var inne pÄ StjÀrnurmakarna Kalmar idag och klÀmde lite försiktigt pÄ en GWG-2040...Den var inte alls trÄkig
NÀr vi stod o snacka G-shocks i allmÀnhet sÄ sÀger han att han klurat pÄ att göra nÄt litet G-shock /Casio-jippo framöver och undrade om jag eventuellt hade lust att vara med dÀr dÄ isÄfall med ett gÀng av mina klockor![]()
Det var jag som var sen! Tomten har vÀntat i ett par dagar.Kom tomten tidigt?
@hepanter har annons ute pĂ„ tvĂ„ Rangeman nu i K&SInsett att det behövs fler G-shockar eftersom sonen vĂ€grar lĂ€mna tillbakaâŠ
Söker (helt ok med lite beaterstuk) en:
- Rangeman
- GG-B100
Ha en go uppesittarkvÀll!
4 sek.Kom tomten tidigt?
Du fÄr slÀnga ut en heads up ett tag innan det blir aktuellt, kanske att det gÄr att ge sig ut pÄ en turne dÄ.Var inne pÄ StjÀrnurmakarna Kalmar idag och klÀmde lite försiktigt pÄ en GWG-2040...Den var inte alls trÄkig
NÀr vi stod o snacka G-shocks i allmÀnhet sÄ sÀger han att han klurat pÄ att göra nÄt litet G-shock /Casio-jippo framöver och undrade om jag eventuellt hade lust att vara med dÀr dÄ isÄfall med ett gÀng av mina klockor![]()