• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

DSC_0363.JPG

Har ingen av nyaste med blÄtand och TS..
Men gjorde en liten mod med min stĂ„loak😃 Kompletterade med stĂ„l-lĂ€nk 👍
IMG_20221118_060040.jpg

IMG_20221118_060352.jpg
Ahhh 😍 nice 👍👍👍 hur mycket landade stĂ„ll-lĂ€nken pĂ„? Jag gillar att denna fortfarande har veckodagarna kvar, nĂ„got de tog bort pĂ„ pĂ„ den som Ă€r i full stĂ„l. Har Ă€ven hört att denna egentligen har mer stĂ„l Ă€n den nya, och dĂ€r tillochmed G-Shock loggan ocksĂ„ Ă€r i stĂ„l.

Jag hade Ă€ndĂ„ lite tur i oturen! MaskinförsĂ€kringen pĂ„ Isuzun gĂ€ller till 15000 mil och generatorn gav upp pĂ„ 14700 mil och dĂ€rmed sparade jag en slant. Och sĂ„ köpte jag den SISTA julgranen som fanns kvar idag! God Jul pĂ„ er 😃
7C3757DC-643E-4CCB-AD7D-9B0432C55B60.jpeg

Funderar sÄ smÄtt pÄ om jag skulle slÀppa ivÀg stÀllet och bygga mig ett nytt under julen, nÄt mÄste man ju ha att göra. Kan ju inte sitta stilla liksom...

Är det nĂ„gon i trĂ„den som Ă€r intresserad av att ta över det? Dra mig ett PM i s f.

Jag har ca 17,5 cm omkrets, och platsen för lÀnkklockor Àr anpassad för det, men klarar typ +/- nÄgon centimeter för att passa bra.

20221223_170552.jpg

Jag hade Ă€ndĂ„ lite tur i oturen! MaskinförsĂ€kringen pĂ„ Isuzun gĂ€ller till 15000 mil och generatorn gav upp pĂ„ 14700 mil och dĂ€rmed sparade jag en slant. Och sĂ„ köpte jag den SISTA julgranen som fanns kvar idag! God Jul pĂ„ er 😃
7C3757DC-643E-4CCB-AD7D-9B0432C55B60.jpeg
Höll pĂ„ att sĂ€ga "Glöm inte en viss sak" 😁 Men sĂ„g att det var fixat😉
SĂ„ jĂ€kla bra att bilen föll inom garantin oxĂ„! Konstaterade samma sak hĂ€r i morse nĂ€r en reparatör var o kolla varför inte vĂ„r vĂ€rmepump funkat pĂ„ nĂ„gra veckor nu... Innerdelens kyl/vĂ€rme-paket visade sig ha gett upp pga fabrikationsfel. Glad att garantierna gĂ€llde dĂ€r oxĂ„đŸ˜Ź

Tillbaka
Topp