Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hur gÄr det @OddD Lever du eller Àr du i polkahimmelen och i sÄ fall, var det vÀrt det?
Stort grattis pÄ din dagFödelsedagsklockan
Grattis GWG..... Eller ja menar @JockinhoFödelsedagsklockan
Haha jaa tyvĂ€rrĂr detta samma figur?
HĂ„ller med om det @OddD skrev..
Det rÀckte med att smaka en....
Har ingen av nyaste med blĂ„tand och TS..Finns de inte nĂ„gon hĂ€r med en Casioak i stĂ„l?! Hade tĂ€nkt att de skulle vara rĂ€tt populĂ€ra hĂ€r. Ăr det priset mĂ„nntro?
GRATTIS pÄ Din dagFödelsedagsklockan
Ahhh nice hur mycket landade stÄll-lÀnken pÄ? Jag gillar att denna fortfarande har veckodagarna kvar, nÄgot de tog bort pÄ pÄ den som Àr i full stÄl. Har Àven hört att denna egentligen har mer stÄl Àn den nya, och dÀr tillochmed G-Shock loggan ocksÄ Àr i stÄl.Har ingen av nyaste med blÄtand och TS..
Men gjorde en liten mod med min stÄloak Kompletterade med stÄl-lÀnk
Ja stort grattisFödelsedagsklockan
Varning @spammerstakeahike BatterinivÄ pÄ MKunglig dag. Hittat min gamla slitvarg efter att ha varit MIA i nÀstan ett Är.
@Stefan SHeads up om nÄn Àr sugen pÄ en stÄlis i fint skick.
Höll pÄ att sÀga "Glöm inte en viss sak" Men sÄg att det var fixatJag hade ÀndÄ lite tur i oturen! MaskinförsÀkringen pÄ Isuzun gÀller till 15000 mil och generatorn gav upp pÄ 14700 mil och dÀrmed sparade jag en slant. Och sÄ köpte jag den SISTA julgranen som fanns kvar idag! God Jul pÄ er