Ăndra-lite-i-bilen-G
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr lite kluven pĂ„ denna pĂ„ armen toksnygg men vet inte om jag Ă€r bekvĂ€m att bĂ€ra fĂ€rgerna
Kan ju iof va grym till sommaren.
Men den skulle alldeles sÀkert trivas hÀr hos mig om den skulle fÄ flyttbenÀgenhetFörstÄr ditt dilemma, jag Àr ocksÄ vÀldigt försiktig nÀr det gÀller fÀrg, men den dÀr blir skitsnygg till jeans, speciellt till sommaren
Kul att ha kunnat vara med och bringa glÀdje! Den Àr jÀkligt frÀn, det mÄste jag instÀmma i.SÄhÀr Ärets sista dag kanske det kan vara intressant med en summering av följande:
- Ärets bÀsta köp?
- sikte mot 2023?
Ă rets bĂ€sta köp: GWG-1000. Hade vĂ€ll egentligen tĂ€nkt att det skulle vara en 2k men med calirootsfailen fick denna bli en âtröstâ. En bra sĂ„dan! Ălskar allt med klockan utom att den kunde fĂ„tt va mindre. Men Ă€ndĂ„, gĂ„r inte fĂ„ allt. Ă rets bĂ€sta och tveklöst roligaste G-shockköp
Sikte mot 2023: En gwg-2k vore ju trevligt, men ÄterstÄr se om det blir av. SÄ nöjd med 1k ÀndÄ. Ett realistiskt mÄl Àr iaf GA-b001 som kommer att köpas rÀtt omgÄende. Resten fÄr bli spontant.
Gott nytt Ă„r pĂ„ er allesammans, tack för all information, bilder och âKĂĂPâ under Ă„ret!
Var ju tvungen att tÀnka efter vad som trillat in i Är, och jag tror att det Àr...SÄhÀr Ärets sista dag kanske det kan vara intressant med en summering av följande:
- Ärets bÀsta köp?
- sikte mot 2023?
Ă rets bĂ€sta köp: GWG-1000. Hade vĂ€ll egentligen tĂ€nkt att det skulle vara en 2k men med calirootsfailen fick denna bli en âtröstâ. En bra sĂ„dan! Ălskar allt med klockan utom att den kunde fĂ„tt va mindre. Men Ă€ndĂ„, gĂ„r inte fĂ„ allt. Ă rets bĂ€sta och tveklöst roligaste G-shockköp
Sikte mot 2023: En gwg-2k vore ju trevligt, men ÄterstÄr se om det blir av. SÄ nöjd med 1k ÀndÄ. Ett realistiskt mÄl Àr iaf GA-b001 som kommer att köpas rÀtt omgÄende. Resten fÄr bli spontant.
Gott nytt Ă„r pĂ„ er allesammans, tack för all information, bilder och âKĂĂPâ under Ă„ret!
Dra mig baklÀnges Vilken gruppbild som ett skolfoto, vÀldans fin syskonskara dÀrTÀnkte summera 2022 och inser att dessa kom in i Är.
NÀr det kommer till den bÀsta mÄste jag nog sÀga att Portern Àr svÄrslagen faktisk.
NÀsta Är fÄr det nog bli nÄn mera titan om jag kan hitta det. Annars Àr det fokus att sÀlja alla klockor som jag inte anvÀnder bla Mrg Gwg och nÄgra Mtg.
Gott Nytt Ă r //Ploprof
VackertTĂ€nkte summera 2022 och inser att dessa kom in i Ă„r.
NÀr det kommer till den bÀsta mÄste jag nog sÀga att Portern Àr svÄrslagen faktisk.
NÀsta Är fÄr det nog bli nÄn mera titan om jag kan hitta det. Annars Àr det fokus att sÀlja alla klockor som jag inte anvÀnder bla Mrg Gwg och nÄgra Mtg.
Gott Nytt Ă r //Ploprof
Ăndra-lite-i-bilen-G
Gott nytt Är pÄ er kvÀllens klocka vald och gÄr under skjortan
Ja eller hurSer fantastiskt blingig ut. Festklocka!
TĂ€nkte summera 2022 och inser att dessa kom in i Ă„r.
Gott Nytt Ă r //Ploprof