Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den dÀr WR20 skulle jag passa mig för..Jag har redan handlat annat. Men som tips tyckte jag dessa var rÀtt coola och rÀtt bra pris pÄ metal-oaken tyckte jag. Sen kanske den drar ivÀg i och för sig
Quartzklockor | Köp & sÀlj begagnat & oanvÀnt pÄ Tradera
Köp och sÀlj Quartzklockor enkelt och hÄllbart pÄ Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvÀnda saker pÄ Sveriges största cirkulÀra marknadsplatswww.tradera.com
Ăvriga armbandsur | Köp & sĂ€lj begagnat & oanvĂ€nt pĂ„ Tradera
Köp och sĂ€lj Ăvriga armbandsur enkelt och hĂ„llbart pĂ„ Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvĂ€nda saker pĂ„ Sveriges största cirkulĂ€ra marknadsplatswww.tradera.com
Japp, tjÀnstgör som köksklocka.
MR-G-pris pÄ dom tyvÀrrKöööööööP
Jag har redan handlat annat. Men som tips tyckte jag dessa var rÀtt coola och rÀtt bra pris pÄ metal-oaken tyckte jag. Sen kanske den drar ivÀg i och för sig
Quartzklockor | Köp & sÀlj begagnat & oanvÀnt pÄ Tradera
Köp och sÀlj Quartzklockor enkelt och hÄllbart pÄ Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvÀnda saker pÄ Sveriges största cirkulÀra marknadsplatswww.tradera.com
Ăvriga armbandsur | Köp & sĂ€lj begagnat & oanvĂ€nt pĂ„ Tradera
Köp och sĂ€lj Ăvriga armbandsur enkelt och hĂ„llbart pĂ„ Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvĂ€nda saker pĂ„ Sveriges största cirkulĂ€ra marknadsplatswww.tradera.com
KlĂ€mde pĂ„ den idag, dĂ„ jag var inne pĂ„ KM för en bestĂ€llning pĂ„ annan klocka..Kaffepaus i skogen ïž
Den övre/silvriga va riktigt snygg!Heads up för dessa dÄ jag snöat in helt pÄ squares.
- HĂ€rligt, Grattis!
Stort tack hans- HĂ€rligt, Grattis!
Första Ă€r ju fejk sĂ„ det tipset kan nog strykasâŠ
Guld Àr fint sitter riktigt bra pÄ dej
Ja guld Àr nice!Guld Àr fint sitter riktigt bra pÄ dej
Inte sÄ farligtMR-G-pris pÄ dom tyvÀrr
Riktigt tuff den dĂ€r!Kaffepaus i skogen ïž
Haha, lÄter precis som vad hÀnde mig! Hade inte den minsta tanken pÄ att skaffa en (inte ens en GWG-2000), men efter att butikspersonalen visade mig den var jag kördKlÀmde pÄ den idag, dÄ jag var inne pÄ KM för en bestÀllning pÄ annan klocka..
Mycket nÀra den fick följa med hem..
Har den som sÀngbordsklocka, bra tryck i lumen nÀr det behövs. Observera att den bara synkar (ja eller inte synkar) mot Japanmasten.Det var nÄn hÀr i trÄden som köpte en sÄn har jag för mig... Den Àr jÀkligt frÀn den oxÄ. RÀtt typsnitt och allt
Första Ă€r ju fejk sĂ„ det tipset kan nog strykasâŠ
Kan man kanske plantera en idé om ett gruppköp?Vill ocksÄ ha en men de fÄ som sÀljs Àr lite vÀl dyra. Har funderat pÄ en sÄn hÀr som substitut.
DQD-5000J-1JF