• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Morn Ă„rets sista dag🎆
DSC_0621~2.JPG

Sista dagen pÄ Äret och önskar er alla ett bra nyÄr och god fortsÀttning!

Eftersom intresset verkar vara extremt svagt eller bara fel tillfĂ€lle sĂ„ fĂ„r denna stanna i min Ă€go, hade hoppats pĂ„ att skaffa en B3000 istĂ€llet men det fĂ„r vĂ€l bli ett annat tillfĂ€lle. Men inte Ă€r jag bitter för det, den Ă€r vacker som den Ă€r đŸ€™

1000001498.jpg

Var finns dylika att köpa??? đŸ€“
BÄda Àr gÄvor sÄ jag har inte köpt nÄgon av dessa sjÀlv.
DW-5600 vĂ€gguret tror jag Ă€r en ren promo/giveaway artikel och finns mig veterligen inte att köpa annat Ă€n frĂ„n de som haft turen att fĂ„ en sĂ„dan frĂ„n en Casio ÅF (eller via nĂ„n Casio ÅF som sĂ€ljer dessa sjĂ€lv pĂ„ ebay etc). Hulken finns sĂ€kert att hitta för den som googlar runt lite, sjĂ€lvklart inte Ă€kta vara. Som kuriosa om Hulk-uret sĂ„ mĂ„ste jag erkĂ€nna att det Ă€r riktigt jĂ€kla bra lume pĂ„ tavla/visare, imponerande faktiskt. Sen hade de ju en rejĂ€l portion humor ang. verkets utformning
 đŸ€Ł
53461DBF-4C2F-474B-BDAB-2F3F45716687.jpeg
991F3DB3-7DA3-4A78-A780-7CE8DC32E900.jpeg

Tog just Ärets sista löptur, och fick detta som tack!
Har ju backat pÄ allt. FÄr ta nya tag nÀsta Är...
Screenshot_20221231_115219_Strava.jpg
Screenshot_20221231_115100_Strava.jpg
20221231_115427.jpg

Eh du ligger nog 63 dagar före mig Ă€ndĂ„! 🙈
Jag har alltid som mĂ„l att komma igĂ„ng med trĂ€ningen men misslyckas varje ggn. Nu har jag iof gwg-1000 som morot dĂ„ den nog skulle se bĂ€ttre ut pĂ„ handleden med lite mer muskler 😅

Tillbaka
Topp