Vart arbetsdag igen lite för fort.
Grym bild!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vart arbetsdag igen lite för fort.
AlltsÄ en GA-2100 hade ju passar mig fint. Det Àr vÀl den man kan köpa ett metallcase till?Vet inte om jag Àr sen pÄ bollen men kjell o co har schyssta priser pÄ dessa modeller, 5610an Àr dock slutsÄld online.
Hoppas ingen av dina anstÀllda har klocksnack
Gulidga skriker ju lite mer efter uppmÀrksamhet medan den blÄ med paisley mönster har en mer subtil stil... rent av aningen klass. Mer laid back sÄ att sÀga. Jag gillar den blÄ. Den Àr mer ovanlig Àn en guldig. En kombo med guld och den urtavlan hade ju varit kul...B
BeslutÄngest om ja ska vÀlja den svarta/guldiga som Àr limited edition, nÄn som har erfarenhet av den? Elr den blÄ
RÀtt hÄrd bild. Kan ju tro du skall du ut och skjuta ryssar i Ukraina eller nÄt? Keep it up!Vart arbetsdag igen lite för fort.
Gulden har @Nicke75 vÀl?B
BeslutÄngest om ja ska vÀlja den svarta/guldiga som Àr limited edition, nÄn som har erfarenhet av den? Elr den blÄ
Har samma plan för detta Ă„ret. Ett fyrkantigt liv Ă€r inte sĂ„ tokigtNytt Ă„r, fĂ„r se vad det erbjuder, tyvĂ€rr mĂ„nga dystra prognoser dĂ€r ute. Vad gĂ€ller GShock Ă€r planen att hĂ„lla mig till Squares, fĂ„r se hur det gĂ„r âŠ
Jag har ingen aning, Àr inte med i klubben Ànnu dÄ jag inte Àger en g-shock.AlltsÄ en GA-2100 hade ju passar mig fint. Det Àr vÀl den man kan köpa ett metallcase till?
Nej vem fasen Àr med i klubben?Jag har ingen aning, Àr inte med i klubben Ànnu dÄ jag inte Àger en g-shock.
Jag mer sugen pÄ en square. Jag lider ju av smala handleder ocksÄ sÄ har inte nÄgot vidare val..
Àr de denna du har https://caliroots.com/products/casio-casio-g-shock-5663-basic-lim-black-2?variant=41964159631525 ?Jajjemen fantastisk kööööööp
Det Àr mer höjden som spelar roll för de mesta. Just 48 mm Àr perfekt för mig. Square Àr ju nÀstan 49 sÄ eg passar lite sÀmre om du frÄgar mig. Trots att den Àr 3 mm smalare pÄ andra hÄllet. Man skall nog ta sig till en butik och prova. De finns ju trots allt lite var stans.Jag har ingen aning, Àr inte med i klubben Ànnu dÄ jag inte Àger en g-shock.
Jag mer sugen pÄ en square. Jag lider ju av smala handleder ocksÄ sÄ har inte nÄgot vidare val..
Det Àr mer höjden som spelar roll för de mesta. Just 48 mm Àr perfekt för mig. Square Àr ju nÀstan 49 sÄ eg passar lite sÀmre om du frÄgar mig. Trots att den Àr 3 mm smalare pÄ andra hÄllet. Man skall nog ta sig till en butik och prova. De finns ju trots allt lite var stans.
Nej min har dagvisare pÄ vÀnster sida pÄ tavlan.
Tack roosterDen i lÀnken Àr ministÄloaken
Den @Nicke75 har Àr GM-2100G-1A9
Jag har ingen aning, Àr inte med i klubben Ànnu dÄ jag inte Àger en g-shock.
Ska fixa lite bilder Ät er ikvÀll med sqaure/casioak för lite jÀmförelseNej vem fasen Àr med i klubben?
Jag bara fluktar lite hÀr. Inspiration.
Har du nÄgon 5610?Ska fixa lite bilder Ät er ikvÀll med sqaure/casioak för lite jÀmförelse
BÀgge Àr smidiga och jÀkligt sköna att bÀra. Oaken Àr tunnare Àn fyrkanten.
Hittade en bild som Àr aningens missvisande pga oaken Àr en av frugans minioaks kontra en av mina stÄlsqaures.
Och sÄ en minioak mot en vanlig
Fan va surtKul paket helt klart, synd att innehĂ„llet inte var lika kulâŠ
TvÀrfejk!
Carbon core guard... not really pĂ„ den modellen va?Kul paket helt klart, synd att innehĂ„llet inte var lika kulâŠ
TvÀrfejk!
Det Àr carbon core guard pÄ den modellen, men inte pÄ den klockan han fick tyvÀrr.Carbon core guard... not really pÄ den modellen va?
Vilket jÀkla stolpskott som sÄlde den
TrĂ„kigt! SĂ„g att den Ă€r fejk frĂ„n din paketöppningen. Tavlan ser inte rĂ€tt ut. Tittar man pĂ„ sĂ€ljares bilder pĂ„ Ebay sĂ„ ser man direkt att den Ă€r en fejk. AnmĂ€l honom.Kul paket helt klart, synd att innehĂ„llet inte var lika kulâŠ
TvÀrfejk!
Nog för att nÄn heter Baby G men 42x37 Àr ju vad mÄnga anser nÀrmast perfekt storlek pÄ ur (48x38 för undertecknad). SÄ för folk med 18cm handled eller mindre Àr kanske baby g inte ett dÄligt val. Och sÄ kan man ju fÄ den i rosa.Ska fixa lite bilder Ät er ikvÀll med sqaure/casioak för lite jÀmförelse
BÀgge Àr smidiga och jÀkligt sköna att bÀra. Oaken Àr tunnare Àn fyrkanten.
Hittade en bild som Àr aningens missvisande pga oaken Àr en av frugans minioaks kontra en av mina stÄlsqaures.
Och sÄ en minioak mot en vanlig
Nu bor vĂ€l inte aset i SkĂ„ne men om sĂ„, skicka adressen sĂ„ har jag en bekant som Ă€r bonde som för en rimlig ersĂ€ttning kan tömma en tunna grispiss pĂ„ hans bil, tomt, hus ja allt.Kul paket helt klart, synd att innehĂ„llet inte var lika kulâŠ
TvÀrfejk!