Wildlife pÄ riktigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
TÀnk pÄ stackars mig som var tvungen att sÀtta mig i bilen, UTAN att först ha vÀrmt upp den med kupevÀrmaren, och köra till en bekant som bjöd pÄ "himmalavad Àggakauga" till lunch. Paltkoma för flera timmar framÄt ju! Inget att leka med.Skitigt och blött idag pÄ gÄrden tur man har en bra beater
Nog för att nÄn heter Baby G men 42x37 Àr ju vad mÄnga anser nÀrmast perfekt storlek pÄ ur (48x38 för undertecknad). SÄ för folk med 18cm handled eller mindre Àr kanske baby g inte ett dÄligt val. Och sÄ kan man ju fÄ den i rosa.
5610an Àr nÄgot mindre, men 2100 kÀnns tunnare av nÄgon anledningHar du nÄgon 5610?
Vilken upplever du som minst?
Ohh ja. Finns i massor av trevliga fÀrger.Nog för att nÄn heter Baby G men 42x37 Àr ju vad mÄnga anser nÀrmast perfekt storlek pÄ ur (48x38 för undertecknad). SÄ för folk med 18cm handled eller mindre Àr kanske baby g inte ett dÄligt val. Och sÄ kan man ju fÄ den i rosa.
Har du lust att knÀppa en bild pÄ en "vanlig" square bredvid 5610an?5610an Àr nÄgot mindre, men 2100 kÀnns tunnare av nÄgon anledning
Ohh ja. Finns i massor av trevliga fÀrger.
Dom hÀr har @Roosterwife just nu
Enkelt sagt Àr alla 56xx-fyrkanterna lika storleksmÀssigtHar du lust att knÀppa en bild pÄ en "vanlig" square bredvid 5610an?
Förutom gms5600 som Àr mindreEnkelt sagt Àr alla 56xx-fyrkanterna lika storleksmÀssigt
5610 vs GW-B5600 som har samtliga funktioner som 5610n + bluetoothkoppling med din mobil för instÀllningar, ej aviseringar som en smartklocka
5610 vs GMW-B5000
Undrar nÀr Casio tÀnker göra en GWM-S5610 eller en GWB-S5600 ?? Med MB6 och TSFörutom gms5600 som Àr mindre
Det kommer sÀkert, gÀrna med nÄn millimeter skillnad pÄ mÄtten, Àr ju redan lite halvknöligt att hÄlla isÀr modellerna, gws5600 Àr ju normalstorUndrar nÀr Casio tÀnker göra en GWM-S5610 eller en GWB-S5600 ?? Med MB6 och TS
Hög tid! Vilken blir det?Ăver en mĂ„nad sen jag köpte en G-shock. Börjar alltsĂ„ bli dags snart igen...
Hög tid! Vilken blir det?
Mini me?Jag tycker de istÀllet skulle kallas Lady-G. Eller Soy boy-G. .
SkÀmt Äsido: Baby-G lÄter ju precis som en barnklocka. Typ "My first G-shock".
Kanske Mini-G skulle passa bÀttre Àn Baby-G? Hursomhelst Àr det ju som det Àr.
Skapligt hemmagym!!!
Kan numera lÀgga till dessa till listan:Tack sÄ mycket!
So far har det blivit:
DW-5600E-1
GX-56BB-1ER
GW-5000U-1ER
DW-5600BB-1ER
+ GA-2100-1A1ER (julklapp till sonen)
Kan sluta illa detta
GRATTIS pÄ din dagGrattis pÄ födelsedagen till mig sjÀlv med en beggad dw6900 som förhoppningsvis funkar efter batteribyte. Blir nya klÀder pÄ den i annan fÀrg sen. Min dotter vill ha lila
Grattis pÄ födelsedagen till mig sjÀlv med en beggad dw6900 som förhoppningsvis funkar efter batteribyte. Blir nya klÀder pÄ den i annan fÀrg sen. Min dotter vill ha lila