• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Wildlife pÄ riktigt.
20230102_145053.JPG

Skitigt och blött idag pĂ„ gĂ„rden tur man har en bra beater 😉
DSC_0689.JPG
TĂ€nk pĂ„ stackars mig som var tvungen att sĂ€tta mig i bilen, UTAN att först ha vĂ€rmt upp den med kupevĂ€rmaren, och köra till en bekant som bjöd pĂ„ "himmalavad Ă€ggakauga" till lunch. Paltkoma för flera timmar framĂ„t ju! Inget att leka med. 😁

1672674038527.png

(snodd bild. tror det ligger en baby g i botten för test.)

Nog för att nÄn heter Baby G men 42x37 Àr ju vad mÄnga anser nÀrmast perfekt storlek pÄ ur (48x38 för undertecknad). SÄ för folk med 18cm handled eller mindre Àr kanske baby g inte ett dÄligt val. Och sÄ kan man ju fÄ den i rosa. :hungry:

Jag tycker de istĂ€llet skulle kallas Lady-G. Eller Soy boy-G. đŸ€Ł.
SkÀmt Äsido: Baby-G lÄter ju precis som en barnklocka. Typ "My first G-shock".
Kanske Mini-G skulle passa bÀttre Àn Baby-G? Hursomhelst Àr det ju som det Àr.

Senast Àndrad:
Har du nÄgon 5610?
Vilken upplever du som minst?
5610an Ă€r nĂ„got mindre, men 2100 kĂ€nns tunnare av nĂ„gon anledning đŸ€”
IMG_20230102_182252.jpg

IMG_20230102_182409.jpg

Nog för att nÄn heter Baby G men 42x37 Àr ju vad mÄnga anser nÀrmast perfekt storlek pÄ ur (48x38 för undertecknad). SÄ för folk med 18cm handled eller mindre Àr kanske baby g inte ett dÄligt val. Och sÄ kan man ju fÄ den i rosa. :hungry:
Ohh ja. Finns i massor av trevliga fÀrger.
Dom hĂ€r har @Roosterwife just nu🙂
IMG_20230102_183405.jpg

Tillbaka
Topp