Och vips blev det tydligen sommartid!Dags för klockbyte till en mod av @Glantzen som funkar riktigt bra trots att jag inte hÄller pÄ AIK.
Skönt att gÄ hemma och skrota och ha nÀra till klocklÄdan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Och vips blev det tydligen sommartid!Dags för klockbyte till en mod av @Glantzen som funkar riktigt bra trots att jag inte hÄller pÄ AIK.
Skönt att gÄ hemma och skrota och ha nÀra till klocklÄdan.
Stort grattis pÄ födelsedagenGrattis pÄ födelsedagen till mig sjÀlv med en beggad dw6900 som förhoppningsvis funkar efter batteribyte. Blir nya klÀder pÄ den i annan fÀrg sen. Min dotter vill ha lila
Grymt första gÄngen jag ser en pÄ forumetDW-5300
OCH PĂ DEN TREDJE DAGEN Ă TERUPPSTOD KLOCKKĂPANDET!!!Tittade in pĂ„ StjĂ€nurmakarna nĂ€r vi var i VĂ€sterĂ„s igĂ„r. Den första GShock jag hade var en sĂ„n hĂ€r som en vĂ€n tog med hit frĂ„n Tokyo. KĂ€nde att den passar in i min âSquare-planâ för Ă„ret, sĂ„ den fick följa med hem. Gillar speciellt det gĂ€ngade, DLC-belagda baklocket och texten âMade in Japanâ. Det extremt mjuka bandet Ă€r ocksĂ„ ett plus.
Det Àr alltsÄ detta som Àr att paja sin klocka?Se dÀr, det fanns ju blÄbÀr- hallonpaj kvar sen igÄr. Sicken tur!
Ska fixa lite bilder Ät er ikvÀll med sqaure/casioak för lite jÀmförelse
BÀgge Àr smidiga och jÀkligt sköna att bÀra. Oaken Àr tunnare Àn fyrkanten.
Hittade en bild som Àr aningens missvisande pga oaken Àr en av frugans minioaks kontra en av mina stÄlsqaures.
Och sÄ en minioak mot en vanlig
Nog för att nÄn heter Baby G men 42x37 Àr ju vad mÄnga anser nÀrmast perfekt storlek pÄ ur (48x38 för undertecknad). SÄ för folk med 18cm handled eller mindre Àr kanske baby g inte ett dÄligt val. Och sÄ kan man ju fÄ den i rosa.
Grattis Jonte!Grattis pÄ födelsedagen till mig sjÀlv med en beggad dw6900 som förhoppningsvis funkar efter batteribyte. Blir nya klÀder pÄ den i annan fÀrg sen. Min dotter vill ha lila
5610 Àr riktigt snygg i vit.
GW-M5610MW-7
Grattis grattisGrattis pÄ födelsedagen till mig sjÀlv med en beggad dw6900 som förhoppningsvis funkar efter batteribyte. Blir nya klÀder pÄ den i annan fÀrg sen. Min dotter vill ha lila
Kan lova dig att den Àr precis lika stor/liten som vilken GW-B5600 och GWM-5610 som helstTestade ett par idag, bÄde 2100 och 5610 satt som en smÀck, provade en Paisley square ocksÄ och visst fasen Àr den liiiite större? Alla kÀndes toppen att bÀra dock.
@L&W Àr nog ungefÀr lika lÀtt att köpa av som mig...Japp, en sÄn Àr jag ocksÄ ute efter. Tar du swish?
förbannat@L&W Àr nog ungefÀr lika lÀtt att köpa av som mig...
Fair enough. Hur Ă€r Bluetooth grejen dĂ„? Ăr det vĂ€rt?Kan lova dig att den Ă€r precis lika stor/liten som vilken GW-B5600 och GWM-5610 som helst
Har en viss erfarenhet av just GW-B5600orna
@L&W Àr nog ungefÀr lika lÀtt att köpa av som mig...
Grymt smidigt att stĂ€lla in klockan med och att kunna synka tiden om inte MB6 funkar. Jag gillar funktionenFair enough. Hur Ă€r Bluetooth grejen dĂ„? Ăr det vĂ€rt?