Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
FullmĂ„ne ikvĂ€ll âŠ
Försökte kolla pÄ min frogman (analog) men hade ingen plats angiven, nu har inte jag mÄn-fas men hade varit kul ÀndÄ om lÄg/högvatten Àr korrekt. Finns det nÄgon hemsida som Àr bra, och dÀr man kan se tiden dÄ det Àr korrekt lÄg/hög vatten?Just det, jag var tvungen att dubbelkolla min G-Lide nu
Satan va cool, inget jag skulle vilja ha, men den sĂ„g verkligen ball ut!GĂŒld av rang köööööp
HÄller med cool att se pÄSatan va cool, inget jag skulle vilja ha, men den sÄg verkligen ball ut!
Jaha, jag trodde g-shockers var rÄbarkade sÀllar hela bunten?
- Vi har inget tidvatten i Sverige, det nĂ„r inte in i Ăstersjön.Försökte kolla pĂ„ min frogman (analog) men hade ingen plats angiven, nu har inte jag mĂ„n-fas men hade varit kul Ă€ndĂ„ om lĂ„g/högvatten Ă€r korrekt. Finns det nĂ„gon hemsida som Ă€r bra, och dĂ€r man kan se tiden dĂ„ det Ă€r korrekt lĂ„g/hög vatten?
Kunde inte gÄ vidare utan att ange tiden sÄ jag bara tog nÄgot :/
Testa den hÀr sidan: https://www.tide-forecast.com. Högvatten hÀr i Stockholm var tydligen kl 5.02 imorse. Hela 3 cmFörsökte kolla pÄ min frogman (analog) men hade ingen plats angiven, nu har inte jag mÄn-fas men hade varit kul ÀndÄ om lÄg/högvatten Àr korrekt. Finns det nÄgon hemsida som Àr bra, och dÀr man kan se tiden dÄ det Àr korrekt lÄg/hög vatten?
Kunde inte gÄ vidare utan att ange tiden sÄ jag bara tog nÄgot :/
Ingen fysiskt tidvatten, men kollar man andra g-line sĂ„ finns tidvatten och mĂ„nfas, varför kan inte "tidvatten" stĂ€llas in pĂ„ en frogman, Ă€ven om det inte ger stora (om ena nĂ„got) utslag sĂ„ hade ja gĂ€rna stĂ€llt in det korrekt?- Vi har inget tidvatten i Sverige, det nĂ„r inte in i Ăstersjön.
Haha ja men det Àr ju alltid nÄgot ska se vad jag kan hitta/se om ja fÄr till de.Testa den hÀr sidan: https://www.tide-forecast.com. Högvatten hÀr i Stockholm var tydligen kl 5.02 imorse. Hela 3 cm
GW-B5600GZDu/ni fÄr gÀrna hjÀlpa till:
Square i gladare ljusa fÀrger, helst matta pastell-ish med fler kul funktioner, solar/bluetooth/sexband och allt vad det nu heter?
Hittar mest mörkare fÀrger
Med en G-Shock och snabelvÀrmare. Helt sjukt!Det enda jag ser Àr en Elefantsnabel-G.
(Platsen dĂ€r @Roosterwife blev just min wife)- Vi har inget tidvatten i Sverige, det nĂ„r inte in i Ăstersjön.
UtslagsfrÄga: Hur mÄnga kilo klockor Àr det?Fyra o fyra...... Men visst, sÄ lÀnge det Àr delbart med fyra sÄ..
Det dÀr Àr inte sommar och vintertidvatten, det Àr global uppvÀrmning.
Ăhhhhh, Det var 4.6kg i augusti-21.....UtslagsfrĂ„ga: Hur mĂ„nga kilo klockor Ă€r det?
Ja den var fin fast...svartGW-B5600GZ
Har det mesta
Finns det nĂ„gon Ă F i Sverige med större utbud Ă€n dig?Ăhhhhh, Det var 4.6kg i augusti-21.....
Men nu Àr det ju januari-23 och det gÄr Är tre hyllor för dom istÀllet för en......
De finns ju tvÄ högvatten och tvÄ lÄgvatten, ska man alltid skiva första högvatten & sen Àr klockan "korrekt" i framtiden, eller Àr det nÄgot man behöver korrigera varje mÄnad? Bara av nyfikenhet sÄ man vet hur man ska/bör göra nÀr en eventuellt ny klock införskaffas sÄ slipper man frÄga igenTesta den hÀr sidan: https://www.tide-forecast.com. Högvatten hÀr i Stockholm var tydligen kl 5.02 imorse. Hela 3 cm
UtmĂ€rkt! En kvalificerad samlare!Ăhhhhh, Det var 4.6kg i augusti-21.....
Men nu Àr det ju januari-23 och det gÄr Är tre hyllor för dom istÀllet för en......
GRX-5600 Fast dom har nÄgra Är pÄ nacken..Ja den var fin fast...svart
Den rosa du visade innan med extra allt (solar Àr prio 1)och jag hade huggt som en kobra.
Tack för tips ÀndÄ!
Lite mindre skrikig, men grymt lÀcker i fÀrgernaJa den var fin fast...svart
Den rosa du visade innan med extra allt (solar Àr prio 1)och jag hade huggt som en kobra.
Tack för tips ÀndÄ!