Det Àr sÄ de börjar samma för mig, och nu har jag 4st...Hej,
Nu har jag ocksÄ en alldeles egen G-Shock TÀnkte givetvis bara ha en sÄ det fick bli svart och basic...
Exakt sĂ„RĂ€ttade till lite i din meningâŠ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det Àr sÄ de börjar samma för mig, och nu har jag 4st...Hej,
Nu har jag ocksÄ en alldeles egen G-Shock TÀnkte givetvis bara ha en sÄ det fick bli svart och basic...
Exakt sĂ„RĂ€ttade till lite i din meningâŠ
En Frogman-squareHej,
Fridykarsquare om jag fÄr be Herr Tupp @Dan1jel sa att man skulle ha 4st, stÀmmer det verkligen?En Frogman-square
Vilken Àr storyn bakom resmÄlet? Inte en vardagsresa direkt, varken ekonomiskt eller geografiskt, förestÀller jag mig.Velociraptor!
Somliga kanske skulle hÀvda att det i sjÀlva verket Àr spÄr efter Tapir, men dÄ har de fel.
Jag tror att det Àr dina ögon.Displayen pÄ denna alltsÄ, endast lite ljus frÄn ladugÄrdslampan pÄ nocken. De kan ju inte va exakt samma display pÄ denna som övriga Gmw, denna Àr sÄ mycket klarare och vit/ljusgul i tonen alltsÄ bara av reflektioner frÄn dagsljus eller lampor osv nÄgon som vet?
Zero-Gett "lifehack" som sonen visade mig :
HÀr ser man skillnaden pÄ nyansenJag tror att det Àr dina ögon.
#Starstruck
Just det, jag var tvungen att dubbelkolla min G-Lide nuFullmĂ„ne ikvĂ€ll âŠ
Val av den subtila fÀrgnyansen pÄ LCD'n gör mycket hur ljus den upplevs. Kan ju mycket vÀl vara sÄ att den har en helt unik nyans som inte nÄgon annan modell har. #starstruckteoriHÀr ser man skillnaden pÄ nyansen
Det var min första G-Shock för ungefÀr ett Är sedan. Den har levererat, det blev snabbt nÄgra till.Fick feeling
Jag vill ha en sÄn!Hej,
Min första oxÄ innan det spÄrade ur (kanske)Det var min första G-Shock för ungefÀr ett Är sedan. Den har levererat, det blev snabbt nÄgra till.
Jag vill ha en rosa!Jag vill ha en sÄn!
VÄtdrÀkt??Jag vill ha en sÄn!
KöööööööööpJag vill ha en rosa!
...den vill han inte ha 1000%VÄtdrÀkt??
Fyra o fyra...... Men visst, sÄ lÀnge det Àr delbart med fyra sÄ..Fridykarsquare om jag fÄr be Herr Tupp @Dan1jel sa att man skulle ha 4st, stÀmmer det verkligen?
Du/ni fÄr gÀrna hjÀlpa till:Köööööööööp
Kallt med vÄtdrÀkt i Januari. Och sÄ kanske ni vet man ju vad dykarna gör i sina vÄtdrÀkter?VÄtdrÀkt??
...Och Àr det inte delbart med 4 sÄ fÄr man köpa nÄgra till bara...Fyra o fyra...... Men visst, sÄ lÀnge det Àr delbart med fyra sÄ..
Korrekt, du har ju myntat det bevingade talesÀttet dessutomKallt med vÄtdrÀkt i Januari. Och sÄ kanske ni vet man ju vad dykarna gör i sina vÄtdrÀkter?
...Och Àr det inte delbart med 4 sÄ fÄr man köpa nÄgra till bara...
Som jag kanske inte fullt ut lever efter men... SÄ lÀnge det funkar att lura svaga sjÀlar ner i G-trÀsket med sÄ Àr jag nöjd....Korrekt, du har ju myntat det bevingade talesÀttet dessutom
Det enda jag ser Àr en Elefantsnabel-G.
VÀlkommen in i vÀrmen det ser kallt ut.Hej,
Jaha, jag trodde g-shockers var rÄbarkade sÀllar hela bunten?VÀlkommen in i vÀrmen det ser kallt ut.
Faaaaan va kallt.
Nej fasen inte jag iaf har den bara för att se tuff utJaha, jag trodde g-shockers var rÄbarkade sÀllar hela bunten?