Du har 2 fler Àn jag Dock har jag en pÄ vÀg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du har 2 fler Àn jag Dock har jag en pÄ vÀg
Fasen vad jag gillar den dÀr
Kör en HUF till att börja med idag.
Den har "det dÀr" vad det nu Àr. Inte överdrivet förtjust i 2100 men.. Denna skulle jag ha.Fasen vad jag gillar den dÀr
"Glöm inte att fakturera, tjÀÀna! "Fakturerar
Vilken av Gorillaz-Gna?Ingen som sitter pÄ en Gorillaz-klocka som vill skiljas till lÀmpligt pris?
Har inte sett hela klockan men band o bezel gÄr att hitta.Den hÀr trion tÀnkte jag sniffa upp, fina FrÄn -15 nÄnting men verkar inte vara omöjliga att finna, den gula mest sÀllsynt tror jag?
Ăr mer Ă€n intresserad om nĂ„gon rĂ„kar ha nĂ„gon till salu eller peka i rĂ€tt riktning pĂ„ www
Denna?Ingen som sitter pÄ en Gorillaz-klocka som vill skiljas till lÀmpligt pris?
Schnyggt, sÄ kan man ocksÄ göra förstÄs men Àr inte det lite fusk?Har inte sett hela klockan men band o bezel gÄr att hitta.
Jaa, den Àr cool
Tycker alla Àr coolaVilken av Gorillaz-Gna?
Perfekt. Jag ska ocksÄ testa. Vore sÄ skönt att kÀnna sig trygg i att göra det sjÀlv. Viktigt för mig att slippa ta av klockan nÀr man badar. Hur larvigt det Àn kan lÄta1. Smörja in O-ringen med silikon och sÀtt tillbaka den rÀtt i spÄret.
2. Kolla noga att den inte sticker ut!
3. Upprepa punkt 2.
4. SÀtt pÄ locket rakt ovanför och flytta inte pÄ det Ät nÄt hÄll för att undvika att O-ringen följer med och hoppar ur sin plats.
5. skruva tillbaka locket.
6. Spola klockan med ljummet vatten.
7. Kolla om det blir fuktigt pÄ insidan av glaset.
8. Om allt Àr OK, duscha med klockan.
9. Om allt Àr OK, pusta ut, den Àr vattentÀt.
10. Bada med klockan, dyk nÄn meter under ytan.
11. Om allt Ă€r OK, thatâs it⊠happy Shock - happy life
Passa pÄ i helgen, blev ytterligare lite billigare idag. SÀkra eran
Avslutad - Casio g-shock gf 8250 cm
PRISBUMP först till kvarn SÀljes en frogman limiterad frÄn 2015 den som kallas för blue camo. Lite mindre Àn traditionella frogmans sÄ passar Àven lite smalare handleder. Finns nÄgra repor pÄ keepern se bild annars i fint skick för att vara 5 Är. Inte helt lÀtt att fÄ tag i denna för vettiga...klocksnack.se
Klockia 1065 ink frakt snabbkollatFrÄgar expertisen innan bestÀllning. Vart hittar jag denna billigast? TÀnkte försöka stilla mitt sug efter grÄtt med denna dÄ jag inte hittat nÄgon John Mayer 6900 till vettigt pris Ànnu. Tack pÄ förhand
Yay fortfarande GG-B100 team100 idagâŠ
BestÀmt mig för att flippa 1k. Blev som med king, bra i början men inser efter nÄgra veckor storleken inte funkar för mig TrÄkigt men finns ju gwg-2k som tur Àr att köpa nÀr tillfÀlle ges sÄ överlever nog hehe
Thx, tÀnkte mest om det fanns nÄgon obskyr utlÀndsk sida som skeppade dem för en femhunka sÄ man inte gör bort sigKlockia 1065 ink frakt snabbkollat
Jag undrade nÀr du skulle posta en bild? Grattis, den dÀr Àr riktigt snyggFrogman Àr bara för bra.
Precisionsmejslar, pincetter, bandstiftsverktyg och silikonolja/fett.
Sen Àr det bara att köra igÄng
Jag Àr dÄlig med trycktestande, men noga med att alltid silikona packningen innan montage. Hittills har ingen av mina G dragit i sig vatten
Bandstiftsverktyg modell enkel har jag som du skulle kunna fÄ ett.
Jag hittade ett billigt set med skruvmejslar pÄ Amazon. Casio anvÀnder JIS och inte PH (philips) nÀr det kommer till skruvar. JIS Àr den japanska standarden.
PH som Àr vanligare hÀr Àr vÀldigt likt och kommer att passa skruvarna, men inte helt perfekt. Av egen erfarenhet blev skruvarna alltid lite skadade dÄ jag anvÀnde PH-mejslar. Efter att jag bytte till JIS syns inga mÀrken alls. Har för mig att den som jag anvÀnt mest Àr JIS000.