Haha! Ja man Àr ju inte lika ivrig lÀngre. Packade inte ens upp den igÄrJag undrade nÀr du skulle posta en bild? Grattis, den dÀr Àr riktigt snygg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haha! Ja man Àr ju inte lika ivrig lÀngre. Packade inte ens upp den igÄrJag undrade nÀr du skulle posta en bild? Grattis, den dÀr Àr riktigt snygg
Fusk?? Absolut inte. Och bli billigare oxÄ 5610MD Àr svÄra att hitta under 2500bagis och dÄ Àr dom dessutom i Japan...Schnyggt, sÄ kan man ocksÄ göra förstÄs men Àr inte det lite fusk?
Hela GW-M5610-serien var riktigt lyckad i mina ögon och precis det jag söker (det visste jag inte igÄr )
Tror det billigaste för en ny har vart nere och vÀnt pÄ ca 750 pengar. Men hittade inga sÄna stÀllen nu tyvÀrrThx, tÀnkte mest om det fanns nÄgon obskyr utlÀndsk sida som skeppade dem för en femhunka sÄ man inte gör bort sig
Köpte den hÀr förut och kan verkligen rekommendera alla som skruvar G-shock, vÀldig skillnad med riktiga JIS-bits, kÀnns omöjligt att slinta med dom.Ah, hittade det, hÀr:
SÄg den. Och ville ju inte skicka...GWG-2K i Borgholm pÄ Blocket. LÀge för ett skambud @roosterman ?
Absolut lite fusk dÄ? NÀrÄ, men Àr helt med pÄ vad man kan hitta pÄ, och sÄklart det blir mer ekonomiskt sÄ.Fusk?? Absolut inte. Och bli billigare oxÄ 5610MD Àr svÄra att hitta under 2500bagis och dÄ Àr dom dessutom i Japan...
Kommer ihÄg nÀr jag jobbade pÄ Ica Eol koloniallager en gÄng i tiden. Ibland var fint att kunna lÀgga sig och sova pÄ dassapappersbalarna runt lagerplats 480 pÄ lunchen. Lantbruksströ ser inte lika behagligt ut.
Var det dÀrför Dass pappret var sÄ platt för cirka 25-30 Är sedan? NÀ detta Àr inte skönt stenhÄrtKommer ihÄg nÀr jag jobbade pÄ Ica Eol koloniallager en gÄng i tiden. Ibland var fint att kunna lÀgga sig och sova pÄ dassapappersbalarna runt lagerplats 480 pÄ lunchen. Lantbruksströ ser inte lika behagligt ut.
Fina fÀrger!Lördagsgymmar. Och tycker denna modell Àr en riktigt passande Gym-shock!
Fina fÀrger!
Tror det billigaste för en ny har vart nere och vÀnt pÄ ca 750 pengar. Men hittade inga sÄna stÀllen nu tyvÀrr
Bra frÄga. Har aldrig ens funderat pÄ om uren blir sÀmre mht badvÀnligheten. Vilket Àr rÀtt förklarligt dÄ jag inte tillhör de som jobbar för att havsnivÄn skall stiga. Inte nivÄn i nÄgon pool heller för den delen. Men mejsel, ev nÄn tandpetare/mindre plastmojÀng att pilla ur batteriet med, nÄgot silikonaktigt fett till packning. Borde göra jobbet. Men trycktesta Àr ju svÄrt att göra sjÀlv utan rÀtt grejer. LÀmna in för trycktesta?
Frogman Àr bara för bra.
GWG-2K i Borgholm pÄ Blocket. LÀge för ett skambud @roosterman ?
StjÀrnurmakarna i SkÀrholmen C hade typ fyra stycken pÄ mellandagsrean, tror de ville ha 800 dÄTack för anstrÀngningen. DÄ fÄr det bli tusingen! Ska tydligen ha diskats den hÀr och nÄgra andra fÀrger för dryga Äret sedan. Men verkar finnas gott om dem i lager ÀndÄ
Mako 64 bitar? LÄter som nÄgot frÄn sushirian pÄ hörnet? Men det Àr ju passande ioifs. Och prislappen verkar ju ocksÄ stÀmma...Köpte den hÀr förut och kan verkligen rekommendera alla som skruvar G-shock, vÀldig skillnad med riktiga JIS-bits, kÀnns omöjligt att slinta med dom.
Min syster Àr professor/forskare och med i en organisation som driver biologiska forskningsstationer i tropikerna, bl.a. i Costa Rica.
Det kanske gÄr bra med en mod? GW-B5600BC-1ER med ett gult band-/bezelkit hamnar rÀtt nÀra den gula.Den hÀr trion tÀnkte jag sniffa upp, fina FrÄn -15 nÄnting men verkar inte vara omöjliga att finna, den gula mest sÀllsynt tror jag?
Ăr mer Ă€n intresserad om nĂ„gon rĂ„kar ha nĂ„gon till salu eller peka i rĂ€tt riktning pĂ„ www
Ja, verkligen! Men varför Àr de sÄ svÄra att hitta? Har de utgÄtt?BÀsta Frogman IMO
De har utgÄtt tyvÀrr.Ja, verkligen! Men varför Àr de sÄ svÄra att hitta? Har de utgÄtt?
KÀnner mig lagom priviligerad nu för jag fick 2kg nötfÀrs frÄn mor mins gÄrd, för att hon ville bli av med lite, hade kasst med plats i frysenVar nyss och handlade mat. Börjar bli lite trÄkigt nÀr ett stort paket köttfÀrs kostar mer ungefÀr samma som den hÀr
Ha ha hÀrligtKÀnner mig lagom priviligerad nu för jag fick 2kg nötfÀrs frÄn mor mins gÄrd, för att hon ville bli av med lite, hade kasst med plats i frysen
Men köttfÀrs Àr godare. Jag Àr glad att man fÄr lite betalt för allt slit 7 dagar i veckan 365 dagar om Äret synd omkostnaderna Àr sÄ pass dyra, el drivmedel, foder och annat Àr galetVar nyss och handlade mat. Börjar bli lite trÄkigt nÀr ett stort paket köttfÀrs kostar mer ungefÀr samma som den hÀr