• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Men köttfĂ€rs Ă€r godare. Jag Ă€r glad att man fĂ„r lite betalt för allt slit 7 dagar i veckan 365 dagar om Ă„ret 😁👍 synd omkostnaderna Ă€r sĂ„ pass dyra, el drivmedel, foder och annat Ă€r galet
Ja visst Ă€r det. Absolut inte böndernas fel vad jag vet 🙂. SĂ„ trĂ„kigt nĂ€r allt gĂ„tt upp samtidigt. Men det fĂ„r gĂ„. Jag klarar mig. Ja drivmedel Ă€r bra surt. Pendlar ca 7 mil om dagen. Bara det rĂ€cker för att det ska bli dyrt. Kan bara tĂ€nka mig med jordbruksmaskiner.

Vad tycker ni Àr ett vettigt pris för en GW-B5600BL-1?
PXL_20230107_174709759.jpg

Grattis pĂ„ födelsedagen till mig sjĂ€lv med en beggad dw6900 som förhoppningsvis funkar efter batteribyte. Blir nya klĂ€der pĂ„ den i annan fĂ€rg sen. Min dotter vill ha lila 😎

16727384024223230663980001202415.jpg
Haha just den klockan du hĂ„ller i köpte jag till min fru i examenspresent för ett antal Ă„r sedan. Legat och samlat damm senaste Ă„ren. Fick sen för ett par dagar sedan höra att hon sĂ„lt den till en ”Jonte” och det mĂ„ste ju vara du! Kul att den kommer till anvĂ€ndningđŸ™đŸ»đŸ™đŸ»

Haha just den klockan du hĂ„ller i köpte jag till min fru i examenspresent för ett antal Ă„r sedan. Legat och samlat damm senaste Ă„ren. Fick sen för ett par dagar sedan höra att hon sĂ„lt den till en ”Jonte” och det mĂ„ste ju vara du! Kul att den kommer till anvĂ€ndningđŸ™đŸ»đŸ™đŸ»

Ha ha ja va kul! Det mĂ„ste nĂ€stan vara jag. Finns inte sĂ„ mĂ„nga jonte. Kul nĂ€r grejer kommer till trĂ„den och uppskattas. Bra present 👍

NĂ„gon som har bĂ€ttre koll Ă€n jag. Finns bandet som sitter pĂ„ dw6900e pĂ„ nĂ„gon modell i vitt. Har börjat kolla igenom shockbase. Men tĂ€nkte om nĂ„gon kanske vet 😅
Finns en skock vita 6900or 🙂

HallÄ gott folk! Undrar om det finns nÄgon hÀr som sitter pÄ en G-Shock Ref. 6900 (John Mayer 1st edition) som gÄr i sÀljtankar? Jag Àr ute efter just den klockan, sÄ hör gÀrna av er om ni vill sÀlja. Allt gott!

Tillbaka
Topp