S
Staafen
Guest
Denna och Aqualand-trÄden mÄste vara de tvÄ trevligaste pÄ hela KS!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
En riktig tool watch!D1000 Frogman har verkligen allt. Bra review frÄn Ablogtowatch.
Casio G-Shock Frogman GWF-D1000 Hands-On: The Ultimate Diving Tool Watch | aBlogtoWatch
Hands-on review & original photos from Baselworld 2016 of the Casio G-Shock Frogman GWF-D1000 watch with price, specs, & analysis.www.ablogtowatch.com
Ja, den Àr riktigt tuff. Min favorit G-Shock!En riktig tool watch!
Och discontinued. Helt ofattbartJa, den Àr riktigt tuff. Min favorit G-Shock!
Grymt snyggG-shock, en klocka för praktiskt taget alla tillfÀllen.
D1000 Frogman har verkligen allt. Bra review frÄn Ablogtowatch.
Casio G-Shock Frogman GWF-D1000 Hands-On: The Ultimate Diving Tool Watch | aBlogtoWatch
Hands-on review & original photos from Baselworld 2016 of the Casio G-Shock Frogman GWF-D1000 watch with price, specs, & analysis.www.ablogtowatch.com
Hoppas att Casio slÀpper en efterföljare i titan!Och discontinued. Helt ofattbart
Ăr nĂ„got konstigt med dendĂ€r snödrivan, ser ut som den har hjul.SĂ„ vart det söndag och jag har sovit ut ordentligt 3 nĂ€tter i rad. Vilket Ă€r ovanligt.
VÀdret ute Àr inte inbjudande. Men jag har ju sedan lÀnge bestÀmt mig för att aldrig klaga nÀr vintern Àr vinter. Hellre snöovÀder eller -30C Àn regn och slask. Ska de va sÄ ska de va! Torrt och rent.
Ja den Àr riktigt cool. NÀr jag fÄtt tag i en större plÄnbok sÄ skulle jag vilja införskaffa en sÄdan, eller den analoga, har inte riktigt gjort up vilken som Àr coolast Àn.D1000 Frogman har verkligen allt. Bra review frÄn Ablogtowatch.
Jag hÄller med du. Just kommit in efter att ha skruvat bil en stund. Det hÀr jÀkla blaskvÀdret för ingen mÀnniska gladSÄ vart det söndag och jag har sovit ut ordentligt 3 nÀtter i rad. Vilket Àr ovanligt.
VÀdret ute Àr inte inbjudande. Men jag har ju sedan lÀnge bestÀmt mig för att aldrig klaga nÀr vintern Àr vinter. Hellre snöovÀder eller -30C Àn regn och slask. Ska de va sÄ ska de va! Torrt och rent.
Jag hÄller med du. Just kommit in efter att ha skruvat bil en stund. Det hÀr jÀkla blaskvÀdret för ingen mÀnniska glad
Vi hade snö i ett dygn, sen blev Ànnu blötare Àn innan
Det borde stÄ skyltar "BetrÀd ej grÀsmattan" för den Àr förvillande lik en sankmarkOch det ser ÀndÄ ok ut pÄ din bild. Likt Malmövinter. Det vÀrsta Àr nÀr det blir blidvÀder gÄng pÄ gÄng och det blir snöslask som sedan fryser till is och varje gÄng det sker sÄ Àr de ute och grusar och sandar. TjÀlen hÀruppe Àr sÄ djup sÄ snö och is ligger kvar ett bra tag Àven om det blir plusgrader.
PÄ vÄren blir det sen kollossala mÀngder grus(lÀste att det i LuleÄ lÀggs ut 6000 ton varje vinter) som blandas med hela vinterns hundskit och man bokstavligt talat gÄr i grushundskitsörja vare sig man vill eller inte.
Det Àr vÄrens mödor hÀruppe men jag Àr glad nÀr vintern Àr kall sÄ lÀnge den varar.
BÄda Àr bra. SjÀlv gillar jag den digitala D1000 mer dÄ jag tycker att den kÀnns mest old school G-Shock, byggd som en tank och har mer funktioner Àn den analoga.Ja den Àr riktigt cool. NÀr jag fÄtt tag i en större plÄnbok sÄ skulle jag vilja införskaffa en sÄdan, eller den analoga, har inte riktigt gjort up vilken som Àr coolast Àn.
Edit: blir nog att göra sig av med en del billigare klockor och uppgradera.
Ja, totalt obegripligt...jag hade hoppats att den nya Frogman som det ryktades om skulle vara en mindre variant av D1000 men det visade sig snarare vara en gammal hederlig GWF.Och discontinued. Helt ofattbart
Hijackar dig lite snabbt. Var köper man bezel/band (OEM) i djungeln?Ja, totalt obegripligt...jag hade hoppats att den nya Frogman som det ryktades om skulle vara en mindre variant av D1000 men det visade sig snarare vara en gammal hederlig GWF.
Hijackar dig lite snabbt. Var köper man bezel/band (OEM) i djungeln?
Blev visst kanske eventuellt övertalad, rÄkade hastigt och lustigt bli en gw-m5610-1ber som bas.
Testa dessa:Hijackar dig lite snabbt. Var köper man bezel/band (OEM) i djungeln?
Blev visst kanske eventuellt övertalad, rÄkade hastigt och lustigt bli en gw-m5610-1ber som bas.
Bravo, tack sÄ hemskt mycket Har försökt söka men det Àr som sagt en ordentligt snÄrig djungel för undertecknad.Pacparts, tiktox (bÄda ej inom EU), relojesdemoda har en del eller bara googla sÄ brukar det finnas en del tyska sidor
TÀnk pÄ att alla fyrkanter inte Àr likadana i storlek.Bravo, tack sÄ hemskt mycket Har försökt söka men det Àr som sagt en ordentligt snÄrig djungel för undertecknad.
Kanon, uppskattar verkligen all hjÀlp! Tror jag hittat vad jag söker, fanns en fin sökfunktion sÄ man enkelt kan se vad som Àr kompatibelt.TÀnk pÄ att alla fyrkanter inte Àr likadana i storlek.