Gör det, han lÀr inte mÀrka att det saknas enHmm, den hÀr var ju ganska trevlig, kanske skulle behÄlla den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Gör det, han lÀr inte mÀrka att det saknas enHmm, den hÀr var ju ganska trevlig, kanske skulle behÄlla den?
Du kan sÀlja den till mig och tjÀna 4-siffigt.Hmm, den hÀr var ju ganska trevlig, kanske skulle behÄlla den?
Radera det dÀr inlÀgget, Bond borde kört MT-G eller MR-G frÄn början.. Dressigaste toolklockorna alla kategorier juIngen fÄr tipsa om en viss konkurrent klocka som börjar pÄ S o slutar pÄ O och heter 007 i modellbeteckningen
Gör det, han lÀr inte mÀrka att det saknas en
Vad Àr det hÀr för jÀdra konspirationer mot mig nu helt plötsligt????Du kan sÀlja den till mig och tjÀna 4-siffigt.
Psst⊠sÀg inget till @roosterman
Nej nej nej⊠vi vill bara göra @Roosterwife gladâŠVad Ă€r det hĂ€r för jĂ€dra konspirationer mot mig nu helt plötsligt????
Du fĂ„r köpa en egen 9300 till henne dĂ„... Inte knycka minaNej nej nej⊠vi vill bara göra @Roosterwife gladâŠ
SÀkert skitbra men scubadykning (apparatdyk etc) Àr som sagt inte min avdelning...alls. Skillnad pÄ att köra hoj och köra hoj, typ sÄ?
Hmm, den hÀr var ju ganska trevlig, kanske skulle behÄlla den?
Du grabben, ta en nummerlappDu hade kunnat sÀlja den till mig. Men har precis köpt 2 nya G-shocks sÄ kan tyvÀrr inte köpa den Ànnu.
Men vi ligger lÄgt Àn sÄ lÀnge sÄ inte @roosterman fÄr veta nÄt.
Jag har bara badat med den.SÀkert skitbra men scubadykning (apparatdyk etc) Àr som sagt inte min avdelning...alls. Skillnad pÄ att köra hoj och köra hoj, typ sÄ?
Du grabben, ta en nummerlapp
försöker bara vara diplomatisk ju, hjÀlp!Jag har bara badat med den.
Funkade grymt bra till det oxÄ
Detta Àr helt enkelt grod dykning, dom har inga apparater de smÄ grodornaSÀkert skitbra men scubadykning (apparatdyk etc) Àr som sagt inte min avdelning...alls. Skillnad pÄ att köra hoj och köra hoj, typ sÄ?
Okej dÄ tjöööper vÀl tio stycken minst dÄ, Àlskar grodorDetta Àr helt enkelt grod dykning, dom har inga apparater de smÄ grodorna
Faktiskt, 5610an gjorde sig riktigt jÀkla bra mot bad-drÀktenOkej dÄ tjöööper vÀl tio stycken minst dÄ, Àlskar grodor
SkĂ€mt Ă„sido, ĂR den beiga 9300 (hette serien "earth colors" eller nĂ„t likn?) svĂ„r att fĂ„ tag pĂ„?Haha! @roosterman kan bara se pĂ„ hur kölistan efter hans beige 9300 vĂ€xer.
G/GW9300ER heter modellen, Men in Military, hyffsat ovanlig. men klĂ€derna gĂ„r att fĂ„ tag i. Det Ă€r nĂ„n mer i trĂ„den som gjort samma bygge som jagSkĂ€mt Ă„sido, ĂR den beiga 9300 (hette serien "earth colors" eller nĂ„t likn?) svĂ„r att fĂ„ tag pĂ„?
Jag gjorde det pĂ„ min gamla⊠köpte band- och bezel set frĂ„n EnglandâŠ. brunt band och samma beige bezel som hos roosterman.G/GW9300ER heter modellen, Men in Military, hyffsat ovanlig. men klĂ€derna gĂ„r att fĂ„ tag i. Det Ă€r nĂ„n mer i trĂ„den som gjort samma bygge som jag
Camobandet kommer frÄn GW-9300DC
Började med den kombon oxĂ„, beige/brun, men sen fick jag tag i camobandet sĂ„ dĂ„ blev det byteJag gjorde det pĂ„ min gamla⊠köpte band- och bezel set frĂ„n EnglandâŠ. brunt band och samma beige bezel som hos roosterman.
Sen gjorde jag mitt sÀmsta klock-beslut, jag sÄlde den
Klart du ska ha en FrogmanEn Frogman vore coolt att ha. Men Àr den inte i storlek som Mudmaster 1000? Eller finns den i olika storlekar?
"STJĂĂĂĂĂĂĂL!"Kanske skulle sno den hĂ€r ocksĂ„, eller vad tycker ni?
Beror pÄ vilken Frogman. Vissa Àr större lug-lug Àn GWG och bÀrs betydligt mycket större pÄ en smal handled. Frogman funkade tyvÀrr inte alls pÄ min klena handled men GWG-1000 sitter som en smÀck. VÀldigt synd dock för den versionen av Frogman jag fick tag pÄ Àr den snyggaste jag sett och den var sÄ sjukt cool!Klart du ska ha en Frogman
GWG Àr större.
Den dÀr Àr vÀl pÄ riktigt anpassad för vÄtdrÀkt ser det ut som. JÀttestor och utanpÄ det dessutom ett vÀldigt lÄngt band.Beror pÄ vilken Frogman. Vissa Àr större lug-lug Àn GWG och bÀrs betydligt mycket större pÄ en smal handled. Frogman funkade tyvÀrr inte alls pÄ min klena handled men GWG-1000 sitter som en smÀck. VÀldigt synd dock för den versionen av Frogman jag fick tag pÄ Àr den snyggaste jag sett och den var sÄ sjukt cool!
Ja, eller om man har en lite stadigare handled. Bandet Àr ju galet lÄngt sÄ hade sÀkert gÄtt runt en 20cm handled med vÄtdrÀkt pÄ.Den dÀr Àr vÀl pÄ riktigt anpassad för vÄtdrÀkt ser det ut som. JÀttestor och utanpÄ det dessutom ett vÀldigt lÄngt band.
DjupmÀtare pÄ den ÀndÄ, brukar vÀl inte vara sÄ vanligt pÄ Frogman eller? Visste inte att du haft enBeror pÄ vilken Frogman. Vissa Àr större lug-lug Àn GWG och bÀrs betydligt mycket större pÄ en smal handled. Frogman funkade tyvÀrr inte alls pÄ min klena handled men GWG-1000 sitter som en smÀck. VÀldigt synd dock för den versionen av Frogman jag fick tag pÄ Àr den snyggaste jag sett och den var sÄ sjukt cool!