Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har faktiskt aldrig vÄgat mig pÄ att modda display
Nu snackar vi hepanter patinaOkej.. den överlevde
![]()
HÀsten dÄ????Okej.. den överlevde
![]()
Funderar lite pÄ att komplettera denna med en trÄksub eller guldare aka bling-master.
![]()
![]()
TÀnker sÄ jag ocksÄ faktiskt, trÄksub har jag haft tre gÄnger. DÀremot inte testat guldare eller annan rolig fÀrg. Kanske Àr dagsGuld! 100ggr roligare
Eller röd Àr ju nice med!
En GG-B100 mindre, den kommer vara saknad, men som sagt, bÀttre att den anvÀnds Àn att den ligger oanvÀnd i en lÄda![]()
Hyffsat pris pÄ denna.
Fint skick och en trevlig annons ocksÄ, kÀnns som ett bra köp![]()
Funderar lite pÄ att komplettera denna med en trÄksub eller guldare aka bling-master.
![]()
![]()
Sneglade lite pĂ„ den, bra pris! Ăr dock tveksam till rosĂ© men plus för positiv display.Kulta har haft rosĂ©n pĂ„ rea sedan black Friday
![]()
Casio G-Shock Full Metal Rose Gold IP Limited Edition -klocka GMW-B5000GD-4ER
Den andra Full Metal GMW-B5000 klockmodellen som slÀpps i 2021, charmar den hÀr tiden med en fantastisk roseguld-fÀrgad IP-belÀggning. Funktioner: stötsÀkertsafirglasLCD skÀrmVÀrldstidTelefonsökningsfunktionAutomatisk tid via Bluetooth eller radiosignalSolar urverkLED-ljus Endast en begrÀnsad...www.kulta-center.com
Klart att du ska köra bling!TÀnker sÄ jag ocksÄ faktiskt, trÄksub har jag haft tre gÄnger. DÀremot inte testat guldare eller annan rolig fÀrg. Kanske Àr dags![]()
Den dÀr vore optimal, bling och positiv displayKlart att du ska köra bling!
![]()
Gillar GWG1000, har 3st kvar. Saknar lite Camo och Wildlife frÄn gamla samligen..
Den bÀsta!Den dÀr vore optimal, bling och positiv displayKan man inte vÀlja fÀrg finns alltid denna
![]()
Sneglade lite pĂ„ den, bra pris! Ăr dock tveksam till rosĂ© men plus för positiv display.
TÀnker sÄ jag ocksÄ faktiskt, trÄksub har jag haft tre gÄnger. DÀremot inte testat guldare eller annan rolig fÀrg. Kanske Àr dags![]()
En jubileumsbling hade suttit fint, men dom gÄr ju knappt lösa för pengar lÀngreHelt enig! Med bling till folket!
![]()
Gillar den vÀldigt mycket. Otroligt kÀnslig för repor. Men fin!En jubileumsbling hade suttit fint, men dom gÄr ju knappt lösa för pengar lÀngre![]()