Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
En bekant i Australien vaknade upp med en Huntsman spindel bredvid sig pÄ kudden. Yaiks! Ett vandrande dasslock med kass attityd.OM du skulle rÄka bli biten av en spindel och du undrar om det var av den brasilianska vandringsspindeln sÄ Àr en av biverkningarna frÄn dess bett att du fÄr kraftig ding dong. DÄ Àr det dags att söka upp doktorn för det finns bra motgift. Detta Àr sant. Just sayin!
Kul att du ser det! Den dĂ€r mid-size var banne mig inte lĂ€tt att fĂ„ tag iĂh ser bra ut och du har ju lyckats fĂ„ tag pĂ„ 3 olika storlekar.
DÀr tÀckte du in ca 80% av trÄdenHej pÄ er mjölkgymare djungelforskare och allt möjligt
Hej pÄ er mjölkgymare djungelforskare och allt möjligt
Hm. Och vatten. Karl X mur tvĂ€rs över södra Ăland? Men det borde kanske varit mer kalksten i sĂ„ fall... hm...Ute pĂ„ murvandring
Milkman 2000?Vad heter modellen?
Vad heter modellen?
Bland krokodiler och kajmaner? Jag Àr inte sÀker pÄ att det Àr i linje med G-shock Bros hederskodex...Han ser stöddig ut. Puttade du i honom?
Jag har precis en sÄdan rosa 6900 som blivit utkonkurrerad frÄn sin plats i klocklÄdan. Om nÄn vill ha lite fÀrg och flÀrd pÄ armen i grÄvintern, skicka ett pm.Behövs i detta vÀdret. NÄgot Ät det hÄllet vet jag att jag kommer köpa i framtiden
Min med har vakt
BreddgradsmĂ€ssigt nĂ€stan samma, men pĂ„ fastlandetHm. Och vatten. Karl X mur tvĂ€rs över södra Ăland? Men det borde kanske varit mer kalksten i sĂ„ fall... hm...
Tack va snĂ€llt. Men lite lĂ€ngre fram tĂ€nkte jag. Ăr till min 4 Ă„ring som Ă€lskar lila och rosa. Blir lite stor pĂ„ armen Ă€n sĂ„ lĂ€nge .Jag har precis en sĂ„dan rosa 6900 som blivit utkonkurrerad frĂ„n sin plats i klocklĂ„dan. Om nĂ„n vill ha lite fĂ€rg och flĂ€rd pĂ„ armen i grĂ„vintern, skicka ett pm.
Mer Sony walkman Àn DHL.Cool. Typ DHL
Köp i förebyggande syfteTack va snĂ€llt. Men lite lĂ€ngre fram tĂ€nkte jag. Ăr till min 4 Ă„ring som Ă€lskar lila och rosa. Blir lite stor pĂ„ armen Ă€n sĂ„ lĂ€nge .
.... Bra dÀr. Full fart in i 2023Köp i förebyggande syfte
Kopplar av med pianot pÄ lördag eftermiddag.