Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snygg den dÀr! Men pÄ rÀtt plats nu!
Fin bukett!Hehe, min Àr inte till salu.
Ălskar D1000/A1000 Frogman.
![]()
Ha ha! Precis, det stÀmmer!@Daion har ju mÄnga, men han vaktar dom med sitt hajgap![]()
Galet snygga squares och snyggt synkade oxÄ. Mina klockor Àr alltid kaos nÀr det gÀller tid, det Àr sen gammalt mitt signum.Ett snÀpp upp![]()
Den svarta D1000 Àr min favorit, den anvÀnder jag mest. Den blÄa Àr riktigt cool. Den Àr en 35th LTD version och kommer i en peli case med en dykarkniv.Ah men lÀgg av!
Vilken Àr favvon dÄ, och hur bra Àr djupmÀtaren? Tusen frÄgor, sÄ tar vÀl en till av bara farten. Du behöver vÀl verkligen inte TRE av samma sort va?
HabegÀret pÄ Titanvarianten Àr stort!![]()
Jag fick 10% som ny kund i början pÄ veckan....Har bf30shopping slutat funka? Fast den gÀllde nog bara över en viss summa
Inte handlat frÄn BF pÄ ett tag nu..![]()
SÄ jÀkla smidigt att ha dom förinstÀllda pÄ andra tidzoner,.Dagens bilder frÄn min plats i vÀrlden!
Trevlig dag allihopa!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Famous last wordsKollat pÄ gw-5000 men lutar Ät GMW. Jag ska ju ÀndÄ bara ha en g-shock..
Oj, rÄkade visst fÄ lite kortslutning i skallen, tack?Dagens bilder frÄn min plats i vÀrlden!
Trevlig dag allihopa!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Najs och tack för klippet!Den svarta D1000 Àr min favorit, den anvÀnder jag mest. Den blÄa Àr riktigt cool. Den Àr en 35th LTD version och kommer i en peli case med en dykarkniv.
HÀr har du en video som visar hur djupmÀtare funkar.
Grym förlÀngning! Steglöst dessutom.Oj, rÄkade visst fÄ lite kortslutning i skallen, tack?
Galet imponerande samling. Drömmer vidare om ett stycke GWF-D1000MB-3 och fÄ la hÄlla mig till...min enda Àn sÄ lÀnge, men den Àr bra!
Diggar verkligen lÄset med dubbelförlÀngningen, skruvar ut och in den mest hela tiden bara för att det Àr mysigt typ
![]()
![]()
![]()
Hur fiffigt som helst indeed! Har bara positivt att sÀga, perfekt al dente i snurret sÄ inga problem alls med den bitenGrym förlÀngning! Steglöst dessutom.
KÀnns den som kvalite? Snurrar inte "upp sig" nÀr man bÀr den?
Nu blir man ju vÀldans nyfiken, vad Àr det dÀr? En Flux Capacitor? EPS-Manifold?Leker lite med skolans nyinköpt utrustning...![]()
Bra fÀrgmatchningGer nytt liv Ät en pelletsbrÀnnare.![]()
Riktigt bra kort pÄ en fantastisk klocka!MRG-G1000DC, trevlig helg pÄ er!
![]()
Nu blir man ju vÀldans nyfiken, vad Àr det dÀr? En Flux Capacitor? EPS-Manifold?![]()
Ăsch dĂ„, det Ă€r vĂ€l pĂ„ vintern man behöver muntras upp som mest?Ingen vinterkĂ€nsla direkt men kommer bli bra till sommaren!![]()
Ingen vinterkÀnsla direkt men kommer bli bra till sommaren!![]()