Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
ca150stAppselut! Hörru, du plöjer igenom sÄ mÄnga Gs varje dag sÄ man blir helt yr. Hur mÄnga har du egentligen? Genuint nyfiken pÄ riktigt![]()
Ha ha skrattar alltid lite för mig sjÀlv nÀr "fruarna" i trÄden taggas sÄ hÀrSchhh, tÀnk om @Roosterwife hör![]()
Nu fÄr jag nÀstan köpa en G-Shock till idag efter denna utrÀkningen. Jag Àr ju inte alls i roostis ligaSchhh, tÀnk om @Roosterwife hör![]()
KööööööpNu fÄr jag nÀstan köpa en G-Shock till idag efter denna utrÀkningen. Jag Àr ju inte alls i roostis liga![]()
Nu fÄr jag nÀstan köpa en G-Shock till idag efter denna utrÀkningen. Jag Àr ju inte alls i roostis liga![]()
Svaret pÄ din första frÄga, du kommer fÄ svaret idagHar du nÄgon du kikar pÄ?
SjÀlv vill jag ha en stÄl, kanske en vit och en blÄ skeleton square eller dw6900 nÄgon gÄng![]()
Aha, spÀnnande. Jo faktiskt lite. Men som vanligt blir jag sugen en stund innan det Àr vettigt ekonomisktSvaret pÄ din första frÄga, du kommer fÄ svaret idagDu Àr inte sugen pÄ min camo 6900?
![]()
Ah Ä fasen jag ska inte stressa med annons ÀndÄ, den kan finnas kvar lÀngre framAha, spÀnnande. Jo faktiskt lite. Men som vanligt blir jag sugen en stund innan det Àr vettigt ekonomiskt![]()
à kte frÄn absoluta södern till snapphaneland och hamnade i rena polarlandskapet
![]()
AlltsÄ, vad skulle jag in pÄ den hÀr trÄden och göra? Nu blev jag ju sÄ illa tvungen...![]()
![]()
VÀlkommen in i djungeln som dom sÀgerAlltsÄ, vad skulle jag in pÄ den hÀr trÄden och göra? Nu blev jag ju sÄ illa tvungen...![]()
![]()
Passar ypperligt.Ny aktivitet, ny g-shock.
Men passar Gulfman pÄ badhus? Vilken skulle man ha tagit?![]()
Det passar perfekt! Fast du skulle ha haft en sÄn hÀr.Ny aktivitet, ny g-shock.
Men passar Gulfman pÄ badhus? Vilken skulle man ha tagit?![]()
Anar att kaninhÄlsfaktorn Àr hög...VÀlkommen in i djungeln som dom sÀger
Bra början med en DW-5600. Sen kan det bara gÄ utför![]()
Det var inte sÄ farligt ÀndÄ, vet ju att du hÄllit pÄ ganska lÀnge ocksÄca150st![]()