Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
God morgon samma hÀr titan funkar ocksÄ kanon nÀr de Àr kallt, -10 idagTrotjÀnaren fÄr göra tjÀnst idag! Bra med en klocka som inte blir sÄ kall nÀr det Àr -18![]()
![]()
HabegÀret pÄ Titanvarianten Àr stort!God morgon samma hÀr titan funkar ocksÄ kanon nÀr de Àr kallt, -10 idag![]()
![]()
![]()
...SÄ fÄr man flickorna pÄ fall!Kanske offtopic men ikvÀll bjuder jag pÄ lite musik. Gillat och sjunga o spela sen jag va 20 Är
MÄste erkÀnnas att de va ett av sÀtten som anvÀndes för att fÄ fru hepanter pÄ kroken....SÄ fÄr man flickorna pÄ fall!
KnÀckis posta fel mÀrke Àr lite som att gÄ in pÄ damernas.FREDAG!!
![]()
Ett svart fÄrFREDAG!!
![]()
Hahava fel trÄd!!Ett svart fÄr![]()
Jag skyller pÄ att du postar samma bilder i alla trÄdarKnÀckis posta fel mÀrke Àr lite som att gÄ in pÄ damernas.
@Nicke75 ?Har vi nÄn sÄn hÀr i trÄden Àn? Villhöveeeer
![]()
Har bf30shopping slutat funka? Fast den gÀllde nog bara över en viss summaFinns det nÄn fungerade rabattkod hos Brandfield?@roosterman
Just det, glömde minbeloppet. Men jag vill ju inte köpa tvÄ..Har bf30shopping slutat funka? Fast den gÀllde nog bara över en viss summa
Inte handlat frÄn BF pÄ ett tag nu..![]()
Har vi nÄn sÄn hÀr i trÄden Àn? Villhöveeeer
![]()
Ja det blir rörigt Àlskar detJag skyller pÄ att du postar samma bilder i alla trÄdar![]()
Men köp ett snyggt smycke till frugan samtidigt sÄ fÄr du det typ gratis ju , och @FruDerix blir impad pÄ en gÄngJust det, glömde minbeloppet. Men jag vill ju inte köpa tvÄ..
![]()
Happy FĂ€rgdag
![]()
![]()
Ja jÀklar.. Undrar vad han hittar pÄ nu för tiden. SÀljer han nÄgra G-shocks???