Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Röstar pÄ AR
![]()
Awesome! Vill ha en sÄn hÀr varje vecka
Den helröda Àr trevlig men O 2 drar ner betyget.
Det hÀr Àr sÄ jÀvla bra!
Metal portern Àr ruggigt snygg men kÀnner att de Àr lite av en graal nÀr de kommer till squares och Àr inget som vanliga dödliga fÄr prova pÄDon't forget the porter TFC![]()
Porter moddMetal portern Àr ruggigt snygg men kÀnner att de Àr lite av en graal nÀr de kommer till squares och Àr inget som vanliga dödliga fÄr prova pÄ![]()
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP (bĂ€gge) Om du hittar nĂ„n AR förstĂ„sAR:en Ă€r grymt snygg! Min inre weaboo Ă€r dock sugen pĂ„ Evangelion varianten![]()
Porter modMetal portern Àr ruggigt snygg men kÀnner att de Àr lite av en graal nÀr de kommer till squares och Àr inget som vanliga dödliga fÄr prova pÄ![]()
Har du TFC/TFG caseback pÄ din?Porter mod
![]()
Tyckte att jag sĂ„g en pĂ„ köp&sĂ€lj alldeles nyss. Ska leta lite.KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP (bĂ€gge) Om du hittar nĂ„n AR förstĂ„s![]()
De vÄgar inte jag, kÀnns nÀstan olagligtHar du TFC/TFG caseback pÄ din?
Nej, tyvÀrr. Vanlig GMW-baklock.Har du TFC/TFG caseback pÄ din?
Den "riktiga" har serienummer som replacement caseback inte har. SÄ det gÄr fortfarande att skilja pÄ dem.De vÄgar inte jag, kÀnns nÀstan olagligt![]()
@Lord_tito88Tyckte att jag sÄg en pÄ köp&sÀlj alldeles nyss. Ska leta lite.
Edit: HĂ€r, https://klocksnack.se/threads/2-x-casio-g-shock-moonswatch-suunto-stinger.173165/
Tyckte att jag sÄg en pÄ köp&sÀlj alldeles nyss. Ska leta lite.
Edit: HĂ€r, https://klocksnack.se/threads/2-x-casio-g-shock-moonswatch-suunto-stinger.173165/
Aha pÄ sÄ vis. Trodde det var nÄn hyllning till ren luft lol
Jag vet! Stod emot lÀnge jag ocksÄ. Men sÄ fort första satt pÄ insÄg jag that the hype was real![]()
Det hĂ€r med metall Gs var en jĂ€dra grej alltsĂ„. Ăver all förvĂ€ntan.