• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

PĂ„ sofflocket efter en omgĂ„ng chicken nuggets. TGIF 😍
ECDE7E0B-50CC-42D0-AD91-DDBC219DD2DE.jpeg

"Lördagsleveranser kommer i ett första steg att omfatta Uppsala, Helsingborg, Lund, Trelleborg, Landskrona och utvalda omrÄden i Stockholm, Göteborg och Malmö. I ett nÀsta steg fÄr boende i fler av Sveriges större stÀder samma service."

TÀnk pÄ att jag bor mitt i ingenstans :(

Kanske bĂ€st att anpassa vart ni flyttar nĂ€st efter postnords lördagsleveranser đŸ€Ł?

FredagkvÀll och har vilat ett par timmar efter jobbet. Har stigit upp tidigt 9 dagar i rad och det kÀnns. Man Àr ju inte av samma virke som @hepanter...
Men nu Àr det ledig helg och jag kollar Matrix.
Nya G-shocken gör sÀllskap.
Trevlig helg pĂ„ er alla! đŸ»

20230210_212117.jpg
Jeez, bra rulle.
Men vilken Àr den ultimata matrix g-shocken?
Röd/blÄ gulfmaster? Valfri black out?

Jeez, bra rulle.
Men vilken Àr den ultimata matrix g-shocken?
Röd/blÄ gulfmaster? Valfri black out?

Dessa? đŸ€“

Fasen va nöjd jag Ă€r med denna, lĂ€tt som en fjĂ€der knappt sĂ„ man kĂ€nner av att den sitter pĂ„ armen. Hade önskat ett par cm till pĂ„ bandet bara, har den pĂ„ sista eller nĂ€st sista hĂ„let. Är inte alltid kul med 20cm handled.
PXL_20230210_181539661.jpg

Fasen va nöjd jag Ă€r med denna, lĂ€tt som en fjĂ€der knappt sĂ„ man kĂ€nner av att den sitter pĂ„ armen. Hade önskat ett par cm till pĂ„ bandet bara, har den pĂ„ sista eller nĂ€st sista hĂ„let. Är inte alltid kul med 20cm handled.
Kan bara instÀmma. Blev tvungen att göra ett byte nÀr det var dax att blanda ny whiskygrogg :)
IMG_20230210_215116.jpg

Fyndtips ifall nÄgon av er bor i Danmark...

€236 efter rabatt (drygt 2600SEK) men de skickar bara till Italien, kringliggande lĂ€nder och Danmark av nĂ„gon anledning. đŸ€Šâ€â™‚ïž

Det Àr klart att man helst skulle vilja ha JDM-varianten med gul insida och kolfiberband men det Àr sÄn jÀkla hype just nu att priserna Àr helt galna. Förhoppningsvis lÀgger det sig ganska snart sÄ att man kan fÄ köpa till ordinarie pris direkt frÄn JP för det Àr vÀl ingen begrÀnsad upplaga vad jag förstÄr?

Har tittat mycket pÄ bilden flera ggr för jag gillar klockan. InsÄg att, no offence, men menar du att din handled Àr 20 cm lÄng? Var Àr handen? FörlÄt igen.

Tillbaka
Topp