• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Äntligen pĂ„ plats en blĂ„ och finer svamp.
Jag misstÀnker starkt att sÄvÀl konstnÀr som bestÀllare anvÀnder psykedeliska svampar som hobby.

20230215_094543.jpg

20230215_142117.jpg
Sjukt fin den dĂ€r! Älskar bilden pĂ„ baklocket. 😊👌 FĂ„r du för dig att slĂ€ppa den nĂ„gon gĂ„ng sĂ„ vet du var jag finns... 😁

Är det sĂ„ hĂ€r man ska behöva göra nu nĂ€r emojin Ă€r borta?! đŸ€”

Aha de dÀr vita runda sakerna man ser ute pÄ Äkrarna Àr inplastade balar? DÀr ser man. LÀr sig nÄt nytt varje dag.
😂

BonnÀgg..
NÀr dom klÀcks hoppar det ut en ny bonde med högaffel i högsta hugg.:)
😂

Har man tur klÀcks bonden med en MRG pÄ handen och man har haft ett lönsamt Àgg
😂

Va dom sĂ„ dyra de har du inte sagt...😳
😂

Äntligen pĂ„ plats en blĂ„ och finer svamp.
Jag misstÀnker starkt att sÄvÀl konstnÀr som bestÀllare anvÀnder psykedeliska svampar som hobby.

20230215_094543.jpg

20230215_142117.jpg
JĂ€klar vad fin den Ă€r! 😍 MĂ„ste man köpa den kinesiska versionen för att fĂ„ vaxburken?
SLV-22B-9-BOX-1536x1025.jpg

Det verkar som att standard-5600an levereras i denna nÄgot trÄkigare box:

casio-g-shock-dw-5600slc-9er-375890-2500-4.jpg

Gomorron gott folk!
Jag Àr helt ny hÀr pÄ forumet, och ute pÄ jakt efter en GW-B5600AR-1 för ett kommande modprojekt.
Undrar om nÄn kan hjÀlpa mig att hitta ett seriöst stÀlle att bestÀlla hem en ifrÄn, eller om nÄn mot förmodan har en som vill byta Àgare :)

Bild för intresse:
image.png

Tillbaka
Topp