Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bara sÀg tillNu mÄste du nog köpa min vita ocksÄ sÄ samlingen bli komplett?
Disclaimer, kommer givetvis begÀra en förmögenhet för den. SÀkert uppemot... hundra spÀnn!!!![]()
Mest ett dÄligt skÀmt, tror nog inte du vill ha denBara sÀg till![]()
Bara dom hÀr tvÄMest ett dÄligt skÀmt, tror nog inte du vill ha denFin modell/storlek trots allt, hur mÄnga AWs Àr du uppe i nu dÄ din galning?
![]()
Godafton pÄ er allihopa!
Paketöppning ser jag. SpĂ€nnande. Ăppna sĂ„ vi fĂ„r se vad som finns i.
Har oxÄ fÄtt nÄgot vÀltejpat.
Tur jag har rejÀla saker att öppna sÄna hÀr paket med.
![]()
Innehöll inget av paketen en G-shock??ĂndĂ„ lite besviken pĂ„ mĂ€ngden tejp
![]()
Du fĂ„r glĂ€djas Ă„t att du i alla fall fick det i en premium-kartongĂndĂ„ lite besviken pĂ„ mĂ€ngden tejp
![]()
Man fÄr vÀl hÄlla lite pÄ spÀnningen...Innehöll inget av paketen en G-shock??![]()
SuverÀnt packat av @Jockinho trots "bristen" av tejp. 5/5.Du fÄr glÀdjas Ät att du i alla fall fick det i en premium-kartong![]()
Haha, sÄ ditt paket kommer frÄn @Jockinho ocksÄ! Inte konstigt att tejpen tog slut efter att ha sett paketet @roosterman fickSuverÀnt packat av @Jockinho trots "bristen" av tejp. 5/5.
Pixpax för att fÄ mitt paket tejpat först nÀsta gÄng.Haha, sÄ ditt paket kommer frÄn @Jockinho ocksÄ! Inte konstigt att tejpen tog slut efter att ha sett paketet @roosterman fick![]()
JodÄ⊠hÀr kommer det.Innehöll inget av paketen en G-shock??![]()
Mmmm. Gulfmastern Àr en riktigt trevlig pjÀs
Grym den dÀrJodÄ⊠hÀr kommer det.
VÀlkomnar denna ÄtervÀndare som varit ute pÄ vift och testat sina vingar ett tag. Tack sÄ mkt @Meraborsten !!!
![]()
![]()
BehÄll denNu ska den rengöras och Äka tillbaka i boxen för eventuell försÀljning om nÄgon skulle bli sugen! Fin klocka som attan egentligen
![]()
Mycket trevligGrymmaste klockköpet jag har gjort, att gardera en MRG b5000 Àr ett bra beslut inför framtiden.
Den vaktas av pantern under frukosten![]()