• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Idag har jag varit och böjt lite armeringsjÀrn hos @Ploprof
Han sa det om jag lyckas böja hans 16mm armeringsjÀrn sÄ fÄr jag ta med mig hans TVB hem. Eftersom jag Àr en stark jÀvel sÄ fick den följa med hem
DSC_1927.JPG
DSC_1924.JPG

Eller hur! Vilka fyrkanter har du nu? Har du kvar din TVA?
Ja TVA Àr kvar, sÄ riktigt fin duo nu, har slÀppt ivÀg TB.
Jag upplever denna mörkare Ă€n alla de andra jag sett pĂ„ bilder. Kaffe och choklad mörk. Tycker mina bilder visar de tydligt. Man har ju tyckt den Ă€r ljusare pĂ„ alla bilder man sett men kanske har o göra med var man fotar. Är ju grĂ„vĂ€der idag. Sjukt nöjd iaf
Owgmars material köra den till april mÄntro

Ja TVA Àr kvar, sÄ riktigt fin duo nu, har slÀppt ivÀg TB.
Jag upplever denna mörkare Ă€n alla de andra jag sett pĂ„ bilder. Kaffe och choklad mörk. Tycker mina bilder visar de tydligt. Man har ju tyckt den Ă€r ljusare pĂ„ alla bilder man sett men kanske har o göra med var man fotar. Är ju grĂ„vĂ€der idag. Sjukt nöjd iaf
Owgmars material köra den till april mÄntro
HÄller med om att den Àr vÀldigt mörk. För mig sÄ gÄr den helt under radarn oavsett om man kör T-shirt eller skjorta. Och den negativa displayen Àr sÄ pass bra att man ser tiden i alla vinklar, nÄgot som jag annars brukar störa mig pÄ.

HÄller med om att den Àr vÀldigt mörk. För mig sÄ gÄr den helt under radarn oavsett om man kör T-shirt eller skjorta. Och den negativa displayen Àr sÄ pass bra att man ser tiden i alla vinklar, nÄgot som jag annars brukar störa mig pÄ.
Neg displayen Ă€r grym, lĂ€tt avlĂ€st. Skulle inte varit lika snygg med positiv display👍

Bra deal för en ovanlig DW6930 pÄ Uhrforum, jag kan försöka sÀtta nÄgon hÀrifrÄn i kontakt med sÀljaren om intresse finns?

Tillbaka
Topp