Ah, en bit dĂ€rifrĂ„n dĂ„. Salusand soul surfer?Det Ă€r fint âhĂ€romkringâ, sjĂ€lv bor jag i Ume![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ah, en bit dĂ€rifrĂ„n dĂ„. Salusand soul surfer?Det Ă€r fint âhĂ€romkringâ, sjĂ€lv bor jag i Ume![]()
Haha exakt! SalusandAh, en bit dÀrifrÄn dÄ. Salusand soul surfer?
Nah, jag tror bara att den ena fÄr lÀmna
Riktigt bra Àr domNÄn som vill bli av med en mrg square?
![]()
Mysigt mysigtDual illuminator![]()
Sellpys fotograf legendariskNu fÄr de vÀl ge sig
![]()
Du skulle jo landet og kommet inn pÄ enn kopp kaffeIdag flög jag förbi Haugesund @Haugesund![]()
![]()
Haugesund i fjÀrran
![]()
Detta Àr endast en förort till Haugesund.
![]()
En förort tillâŠ
Gratulerar till fina klockor!Ett par "nye" squares har det blitt i det siste.
En DW-5400C som har manglet i samlingen ;
![]()
![]()
Vad hÀnde med den andra finingen som du skaffade nyligen, knappt sett henne nÄgot, har ju vÀntat pÄ bilderNÄn som vill bli av med en mrg square?
![]()
Huset stÄr kvar efter stormen.
![]()
Grannens tall dÄ?Molnen blÄste iaf bort i natt
![]()
![]()
Fortfarande blÄsigt och kallt, men soligt![]()
Den jÀkeln stÄr kvar.. Hörde den knarra halva nattenGrannens tall dÄ?![]()
Det Àr de bÀsta!Dawn patrol, blue bird, lÀtt offshore, Gulfmaster.
Man mÄr bra av att starta dagen med tvÄ timmar surf.
![]()
![]()
Jo sÄ Àr det och den dÀr du har pÄ dig har satt mÄnga kalvar till vÀrlden. Kul att se den min absolut första stÄlsquare jag köpte, sen gick de fort med de övrigaLantproveniens Àr bland det finaste man kan ha nÀr det gÀller G-Shock, Àr det inte sÄ @hepanter ?
![]()
Gillar den och tycker det Àr genuint kul med historikenJo sÄ Àr det och den dÀr du har pÄ dig har satt mÄnga kalvar till vÀrlden. Kul att se den min absolut första stÄlsquare jag köpte, sen gick de fort med de övriga
JÀtte kul o höraGillar den och tycker det Àr genuint kul med historiken![]()
Bra val!Ok trÄden, behöver akut hjÀlp.
Ska pÄ herrklubbsgalej, blir hÀmtad om 15 minuter. Blir aktiviteter inpÄ smÄtimmarna, dock oklart vad. DÀrför behöver jag vara förberedd, tÀnkte att tre st blir lagom men kan inte bestÀmma mig.
SÄ ni fÄr bestÀmma, eller rÀttare sagt jag tar de klockor som den förste att svara vÀljer enligt devisen "kill one, fuck one, marry one".
Go!
![]()
Ingen som hann ta chansen... SÀ Ä hÀr blev det.
![]()