- Gillade den mycket nÀr jag hade den, en av de bÀsta! Hammertone-bezel, snygga visare och fin ton pÄ visare/index.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
- Gillade den mycket nÀr jag hade den, en av de bÀsta! Hammertone-bezel, snygga visare och fin ton pÄ visare/index.
Verkar stÄ Triple Sensor pÄ dom helsvarta banden och Carbon Fibre pÄ dom svart/gula.Ganska glest i GShock-delen pÄ lÄdan nu. Men Svante pÄ Klockmaster Globen berÀttade att den hÀr skall vara pÄ ingÄng. Han hade inte nÄn information om att bandet skulle vara annorlunda pÄ exportversionen, spÀnnande. Har bokat en, Rangeman Àr en favorit, har alla funktioner jag gillar
![]()
Cool! Grattis!! Sitter ju som en smÀck!
Ja, jag fattar det sÄ, men tillÀggas bör att det Àr lÀst pÄ WUS och skrivet av de som sjunkit riktigt djupt i G-shock-kvicksanden dÀr. Sen tycker jag tonen, eller lystern om man ska vara positiv kanske, Àr en annan, i MR-G:n. Om det Àr glaset eller modulen vet jag inte.DÀr ser man. SjÀlva kretskortet har alltsÄ fÄtt lite extra kÀrlek?
JĂ€klars vad fin! Grattis! Mighty cool!
SvÄra frÄgor hÀr nu.Cool! Grattis!! Sitter ju som en smÀck!
Nu vill jag höra, frÄn hjÀrtat, vilken Àr skönast att bÀra av de du har? Den dÀr Àr ju rÀtt biffig, fyrkanterna Àr mindre och smidigare. LÀttare ocksÄ?
Vad tÀnker du?
Fasen sÄ bra den dÀr Àr, Àlskar min. Den funkar alla dar i veckan. Mest prisvÀrda Fyrkanten. Man fÄr sjukt mycket för pengen.Porter mod passar bra pÄ en onsdag.
![]()
Har man nyckeln till @Daion s butik sÄ har manMÄste ha missat nÄt, nÀr köpte du den?
Grym Àr den iaf. ^^
Snyggt matchatSvart och grÄtt pÄ kontoret idag.![]()
Solseller pÄ den dÀr, och om möjligt MB6 (istÀllet för blÄtand) Ä ja bestÀller en direkt. Perfekt storlek för en klocka som ocksÄ Àr smart, men inte för biffigFrÄn WUS, DW-H5600
![]()
Problemet med solceller pÄ alla smarta klockor Àr att det inte Àr tillrÀckligt. Garmin Fenix har det problemet till exempel, Àven om det Àr solar sÄ mÄste den laddas.Solseller pÄ den dÀr, och om möjligt MB6 (istÀllet för blÄtand) Ä ja bestÀller en direkt. Perfekt storlek för en klocka som ocksÄ Àr smart, men inte för biffig![]()
Lite sen pÄ bollen, men dedÀr mÄste va en av de snyggaste rangeman jag sett. Tycker vÀrkligen de lyckads med love the sea/earth specialutgÄvorna.Om du hittar den limiterade modellen ;
rangeman love the sea and the earth 2022
![]()
Den kunde har varit en Gundam Rangeman med den fÀrgkombinationen.Om du hittar den limiterade modellen ;
rangeman love the sea and the earth 2022
![]()
Problemet med solceller pÄ alla smarta klockor Àr att det inte Àr tillrÀckligt. Garmin Fenix har det problemet till exempel, Àven om det Àr solar sÄ mÄste den laddas.
Ja dÀr fÄr man hÄlla lite koll. Jag lÀgger mina pÄ fönsterbrÀdan med jÀmna mellanrum.Jag har mÀrkt det pÄ nÄgra G-shocks. Vanlig dagsbelysning om man hÄller sig i huvudsak inomhus rÀcker inte i lÀngden, utan det behövs att man Àr ute solen nÄn stund per dag.
Har span pÄ lite annatInget dÄligt gÀng du har pÄ K&S nu @Nygren![]()
Trevliga priser oxÄ(Must not buy, must not buy, must not buy.)
Kul! Jag har hört att G2000 ska vara bekvÀm pÄ gummibandet, sÄ inte förvÄnad.SvÄra frÄgor hÀr nu.
Generellt sÄ Àr ju titan fyrkanterna bekvÀmast med sin lÀtta vikt och smidiga design.
Men Àven portermodd sitter grymt bra nÀr den sitter lite tightare trots vikten.
Mrg G2000 sjukt bekvÀm pÄ dura soft bandet, den absolut bekvÀmaste klockan pÄ gummi jag provat, inte alls tung tack vare titanboetten.
G2000 Àr som en panerai fast mycket mycket bÀttre o coolare. Ska utvÀrdera den rejÀlt nu dÄ den ska vara pÄ till 1:e april. Kan Äterkomma med recension. Detaljerna pÄ g2000 Àr magiska jag var ju trott att bilderna @spammerstakeahike tar Àr photosoppade men fan den Àr ju sÄ grymt bra![]()
![]()
![]()
Absolut, har haft Fenix 3 (dock hade den inte solar) men att ladda 2ggr i veckan Àr ju helt ok, men som GBD-200 den byter man ju batteri pÄ efter ish 1-2 Är och dÄ Àr den smart, eller ha "nÄgolunda" smartProblemet med solceller pÄ alla smarta klockor Àr att det inte Àr tillrÀckligt. Garmin Fenix har det problemet till exempel, Àven om det Àr solar sÄ mÄste den laddas.
TvÄ gÄnger i veckan Àr vÀl okej. Jag körde Apple Watch 7 i nÄgon mÄnad men tröttnade pÄ att behöva ladda den varje dag. Visst, natten Àr ett alternativ men dÄ tappar man bÄde vÀckning och sömntracker.Absolut, har haft Fenix 3 (dock hade den inte solar) men att ladda 2ggr i veckan Àr ju helt ok, men som GBD-200 den byter man ju batteri pÄ efter ish 1-2 Är och dÄ Àr den smart, eller ha "nÄgolunda" smart
GBD-H1000 som ja köpte föra nÄgra mÄnaders sedan har gÄtt ner 1 plupp av 5 (?!). SÄ ska slÀnga den under solen snart Àr det tÀnkt, men skönt att inte behöva tÀnka pÄ laddaren hela tiden![]()
SKulle sÀga att det Àr helt ok priser, men jag ska in till klockis ikvÀll och hÀmta en "liten" G som jag var in o kika pÄ i lördags.Har span pÄ lite annat. Kom och köp
om jag ligger fel i pris sÄ Àr jag inte omöjlig för diskussion med er i trÄden.
Man blir ju vÀldigt bortskÀmd att ha den hÀr underbara lysmassan nÀr man vaknar pÄ natten eller man uppe pÄ höskulden till exempel det kan jag verkligen sakna med squares Àr ingen som har Auto Light pÄ för det drar sÄ jÀkla mycket ström. Lysmassan Àr ju fasen sjukt bra pÄ dennaKul! Jag har hört att G2000 ska vara bekvÀm pÄ gummibandet, sÄ inte förvÄnad.
Men det blir intressant nÀr det passerat en mÄnad med G2000 och höra tankarna dÄ.
Tycker mig kan ana en smula nyförÀlskelse Àn sÄ lÀnge.
Det mest intressanta Àr kanske vad som Äker pÄ nÀr perioden Àr över![]()