Snart???
Vilka hÀr i trÄden Àr med iÄr , med G-shock??![]()
Jag ska vara med för första gÄngen! Har inte bestÀmt vilken jag ska ha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snart???
Snart kommer OWG-trÄden ocksÄ![]()
Jag blir medSnart???
Vi teamar upp, med mrg g2000? De Àr de sjÀlvklara valet, lÀtt att stÄ ut medJag ska vara med för första gÄngen! Har inte bestÀmt vilken jag ska ha.
Troligen jag, om jag hinner fÄ in den negativa modulen i TVA:n innan den 1:a. Blir pÄ hÄret.Snart???
Coolt den tanken har man ju haft, ska bli kul att se resultatetTroligen jag, om jag hinner fÄ in den negativa modulen i TVA:n innan den 1:a. Blir pÄ hÄret.![]()
KrÀver en disciplin jag inte Àr född med...FÄ se nu, bÀra samma klocka hela mars?
Jag blir med
Vi teamar upp, med mrg g2000? De Àr de sjÀlvklara valet, lÀtt att stÄ ut med![]()
Japp. Den Àr verkligen blingig. Betydligt piggare Àn Àn den vanliga guldfÀrgade. Riktigt lyckad.
Hade guld sett bra ut pÄ mig hade jag köpt den direkt. Allt annat Àn borstat/slitet stÄl eller (matt) svart fÄr mig att se ut som Ali G.Japp. Den Àr verkligen blingig. Betydligt piggare Àn Àn den vanliga guldfÀrgade. Riktigt lyckad.
![]()
Gul display?
GW-B5600BC-1Gul display?Vilken modul sitter i den mÄnne?
Tack! Hm. Visst förlorar man tydligheten av en STN display, men rent teoretiskt kan man alltsĂ„ peta in den i en viss stilren titanare med gul text pĂ„âŠGW-B5600BC-1En av kombilĂ€nksmodellerna
![]()
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
Jag kommer nog köra G-shock, stÄr mellan gulfen eller stÄlfyrkant.Snart???
Photoshop sa ânĂ€â.Tack! Hm. Visst förlorar man tydligheten av en STN display, men rent teoretiskt kan man alltsĂ„ peta in den i en viss stilren titanare med gul text pĂ„âŠ
Antagligen blir resultatet inte fantastiskt men frestande att testa.
Modul 3461.Gul display?Vilken modul sitter i den mÄnne?
Klock-vibrator under mötet. Perfekt. SÄ slipper man snegla pÄ klockan.
![]()
Vibrerar den tiden alltsÄ?![]()
Varje heltimme.
Den dÀr Àr sÄ galet fin! Lyckad verkligen!Titta de snöar
Som sagt photoshop kan man tro men icke, de Àr en MRG G2000 och ja den Àr vÀrd pengarna![]()
Kanske skulle ta och införskaffa en sÄn dÀr för att fÄ se nÀrmare pÄ dess finish som ni talar om!AlltsÄ, lystern i titanet nÀr ljuset faller rÀtt... mmmm...
![]()
![]()
![]()
...men dÄ behöver man knappast andra trÄdar, eller?Snart kommer OWG-trÄden ocksÄ![]()
Jag vÀljer strategiskt en G-Shock som OWG-klocka, sÄ kan jag hÀnga bÄde hÀr och i OWG-trÄden...men dÄ behöver man knappast andra trÄdar, eller?
Kanske bara Àr jag som iaf försöker hÄlla mig borta frÄn annat som kan fresta just dessa veckor. tAkTiK typ![]()
HjÀlp, har sjÀlv inte bestÀmt mig Àn men blir nog inte G-Shock. Kanske nÀsta Är...eller nÀstnÀstaJag vÀljer strategiskt en G-Shock som OWG-klocka, sÄ kan jag hÀnga bÄde hÀr och i OWG-trÄdenFÄr vÀl gÄ ner i arbetstid under mars för att hinna med..