Do it. Jag tror du blir nöjd. Den Àr fin.Den dÀr Àr sÄ galet fin! Lyckad verkligen!
Kanske skulle ta och införskaffa en sÄn dÀr för att fÄ se nÀrmare pÄ dess finish som ni talar om!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Do it. Jag tror du blir nöjd. Den Àr fin.Den dÀr Àr sÄ galet fin! Lyckad verkligen!
Kanske skulle ta och införskaffa en sÄn dÀr för att fÄ se nÀrmare pÄ dess finish som ni talar om!![]()
En semistÄlis frÄn @-RI-HjÀlp, har sjÀlv inte bestÀmt mig Àn men blir nog inte G-Shock. Kanske nÀsta Är...eller nÀstnÀsta
Vad ska du köra med om man fÄr frÄga?
LÄter lÀtt som en plÀtt!En semistÄlis frÄn @-RI-Ligger hos mitt ombud och vÀntar pÄ mig
Haha. Det hÀnder vÀl att jag slÀpper klockor. Kör den inte sÄ ofta sÄ om du saknar den pÄ riktigt fÄr vi vÀl ordna nÄgot. Kanske slutar med att jag köper den av dig en gÄng till isÄfall!Vahettere, nÀr kommer de dÀr 40Ärs fyrkanterna egentligen?
Guldisen Ă€r man ju ruskigt nyfiken pĂ„âŠ
Visst att DWn lockar vÀl litegranna den ocksÄ för chansen att man fÄr köpa tillbaka sin modd frÄn @roloj lÀr vÀl vara lika med noll![]()
Köper jÀttegÀrna tillbaka denHaha. Det hÀnder vÀl att jag slÀpper klockor. Kör den inte sÄ ofta sÄ om du saknar den pÄ riktigt fÄr vi vÀl ordna nÄgot. Kanske slutar med att jag köper den av dig en gÄng till isÄfall!![]()
Jag kommer köra en G-shock 24/7, endast av armen vid pÄ/avklÀdning av vÄtdrÀkt.Snart???
Vilka hÀr i trÄden Àr med iÄr , med G-shock??![]()
Snart???![]()
Vilka hÀr i trÄden Àr med iÄr , med G-shock??![]()
Var det inte den du precis köpte?En liten avskedsbild pÄ denna vackra pjÀs!
Kommer att fÄ flytta till en ny lycklig Àgare inom kort! Gratis!
![]()
Jo, precis, men det var ju nÄgon som gÀrna ville ha den och jag har ett stortVar det inte den du precis köpte?![]()
Blir spÀnnande att se var den hamnarJo, precis, men det var ju nÄgon som gÀrna ville ha den och jag har ett stortenligt vissa sÄ det gjorde att jag har lovat bort den igen utan vinst.
Roligt att flera kan fÄ glÀdjas!![]()
Grattis pÄ din dag dÄ?30Ärs Jubileumssquare i vÀntan pÄ nÄgot bra frÄn 40 Ärs firandet.
![]()
Tack men mina 40 var ett tag sen, tÀnkte mer pÄ detta 40Ärs firande:Grattis pÄ din dag dÄ?![]()
Jaha se dÀr, inte alltid man hÀnger med i svÀngarnaTack men mina 40 var ett tag sen, tÀnkte mer pÄ detta 40Ärs firande:![]()
DÀr ser man. Kan man gissa att "The ENERGETIC Artist YOSHIROTTEN" precis upptÀckt krom-materialet i sitt 3D-program.Tack men mina 40 var ett tag sen, tÀnkte mer pÄ detta 40Ärs firande:![]()
Ăhmen, mitt i middagstid? Ingen respekt för vanligt folk har de, di dĂ€r lysmaskarnaGasolkök-lagad mat pĂ„ menyn..
Dom skulle tydligen helt hux flux byta transformator i El-kiosken...
![]()
NĂ€r, visst Ă€r det för dĂ„ligt. Mitt i mörkret oxĂ„.Ăhmen, mitt i middagstid? Ingen respekt för vanligt folk har de, di dĂ€r lysmaskarna![]()
Det jag insÄg efter att jag postade, var att du ju missade en utmÀrkt anledning till pizzakvÀll med frugis. Om inte hela byn var svart förstÄs. Men gasolkök Àr ju inte heller felNÀr, visst Àr det för dÄligt. Mitt i mörkret oxÄ.
Fast det blev ju mysigt med en massa tÀnda ljus och sÄ
Men nu Àr det en annan dag... Det Àr ju Freeeedag
God morgon alla! Nuuu kööör vi!
![]()
Bra tips, det hade jag inte ens övervÀgt... Haha, ska prova idag, tack!Jag skulle gissa att det kommit mög i tÀtningen mellan knapp och boett.
Prova att lÄta den ligga i varmvatten ett tag och spola sen av den.
Jag har haft liknande seghet i min Garmin, men dÀr lackade jag till sist ur och tog tryckluft till hjÀlp. Inte blÄsa in i knappen utan blÄsa lÀngs med knappen. Det blev skillnad. Nu klickar knapparna igen.
Sen avseende icke stÀmplat cert skulle jag tro att du fÄr pröjsa sjÀlv, om du inte har kvitto frÄn köpet. M a o Àr certet gissningsvis vÀrdelöst ostÀmplat.