• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

PannbenstrÀnande pendlarvÀderlek.
GW-5000 pÄ armen.
20230223_143110.jpg

Vahettere, nĂ€r kommer de dĂ€r 40Ă„rs fyrkanterna egentligen? 🙄
Guldisen Ă€r man ju ruskigt nyfiken pÄ 
Visst att DWn lockar vĂ€l litegranna den ocksĂ„ för chansen att man fĂ„r köpa tillbaka sin modd frĂ„n @roloj lĂ€r vĂ€l vara lika med noll 😂
Haha. Det hĂ€nder vĂ€l att jag slĂ€pper klockor. Kör den inte sĂ„ ofta sĂ„ om du saknar den pĂ„ riktigt fĂ„r vi vĂ€l ordna nĂ„got. Kanske slutar med att jag köper den av dig en gĂ„ng till isĂ„fall! 😂

Haha. Det hĂ€nder vĂ€l att jag slĂ€pper klockor. Kör den inte sĂ„ ofta sĂ„ om du saknar den pĂ„ riktigt fĂ„r vi vĂ€l ordna nĂ„got. Kanske slutar med att jag köper den av dig en gĂ„ng till isĂ„fall! 😂
Köper jĂ€ttegĂ€rna tillbaka den 😍
(dĂ„ ”slipper” jag köpa en 40th) 😂
Vi hörs pĂ„ PM 😃

NĂ€r, visst Ă€r det för dĂ„ligt. Mitt i mörkret oxĂ„. 😎
Fast det blev ju mysigt med en massa tĂ€nda ljus och sĂ„đŸ˜€
Men nu Ă€r det en annan dag... Det Ă€r ju Freeeedag 😁
God morgon alla! Nuuu kööör vi! đŸ€˜
IMG_20230224_061104.jpg
Det jag insĂ„g efter att jag postade, var att du ju missade en utmĂ€rkt anledning till pizzakvĂ€ll med frugis. Om inte hela byn var svart förstĂ„s. Men gasolkök Ă€r ju inte heller fel 😂

Jag skulle gissa att det kommit mög i tÀtningen mellan knapp och boett.
Prova att lÄta den ligga i varmvatten ett tag och spola sen av den.
Jag har haft liknande seghet i min Garmin, men dÀr lackade jag till sist ur och tog tryckluft till hjÀlp. Inte blÄsa in i knappen utan blÄsa lÀngs med knappen. Det blev skillnad. Nu klickar knapparna igen.

Sen avseende icke stÀmplat cert skulle jag tro att du fÄr pröjsa sjÀlv, om du inte har kvitto frÄn köpet. M a o Àr certet gissningsvis vÀrdelöst ostÀmplat.
Bra tips, det hade jag inte ens övervÀgt... Haha, ska prova idag, tack!

Tillbaka
Topp