• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Dagens 🙂
PXL_20230224_074303114.jpg

Paketöppning pĂ„ en fredag, jo man tackar! Vilken sköning alltsĂ„, fĂ„r erkĂ€nnas det var kĂ€rlek vid första ögonkastet nĂ€r bĂ€ste @Nygren visade upp den i trĂ„den. Nu Ă€r den min Ă„ bara min tack vare densamma Nygren đŸ™đŸŒđŸ˜Š
0JQDZ83.jpg

db401Kb.jpg

JFzudho.jpg

zpHQ0Zj.jpg

HAVET ❀
Grattis! En riktig pĂ€rla.👍

(Och skönt att nĂ„n köpte den sĂ„ man blev av med köp-beslutsĂ„ngesten. 😅)

Wu-Tang-G-SHOCK-2.jpg

Dolla dolla bill y'all...Har doktorn köööpt den Àn eller vÀntar du fortfarande pÄ Alban Edition yao?

Wu-Tang-G-SHOCK-2.jpg

Bara för US residents đŸ„ș dessutom utlottning. Fet chans att fĂ„ tag i en. Riktigt jĂ€vla bra. Positiv display och allt. Satan.

Paketöppning pĂ„ en fredag, jo man tackar! Vilken sköning alltsĂ„, fĂ„r erkĂ€nnas det var kĂ€rlek vid första ögonkastet nĂ€r bĂ€ste @Nygren visade upp den i trĂ„den. Nu Ă€r den min Ă„ bara min tack vare densamma Nygren đŸ™đŸŒđŸ˜Š
0JQDZ83.jpg

db401Kb.jpg

JFzudho.jpg

zpHQ0Zj.jpg

HAVET ❀
Kul att du blev nöjd! Vilka otroliga bilder du tar! Ser fram emot att hÀmta grodan i eftermiddag. Under tiden hÄller regnbÄgstitanen mig sÀllskap.

98656399-13A6-4F64-9E18-6851C7B64383.jpeg

Varför har ingen slagit till pÄ den hÀr? https://klocksnack.se/threads/casio-g-shock-gmw-b5000g-1er-moddad-tfg.173640/
Är prissĂ€ttningen fel? Jag hade gĂ€rna slagit till om jag haft pengarna. Men det kanske Ă€r nĂ„got högt Ă€ndĂ„?
Priset Àr helt ok, 4500 sÄ försvinner den nog snabbare. Och nÄgra skarpare bilder dÀr den ser mer guldig ut, i vissa vinklar ser den ut som en vanlig stÄlis.

Nej @Crispie, höj till 6000kr sĂ„ den förblir osĂ„ld och sen nĂ€r min budget sĂ€ger ja sĂ„ kan du sĂ€nka. đŸ€—
TyvĂ€rr inte min annons och har ingen koppling till den heller. Bara noterat att den legat ute lĂ€nge och jag varit riktigt sugen pĂ„ den men samma hĂ€r, har inte pengarna just nu. Hade jag kunnat hade jag sĂ€nkt priset och köpt den 😂

TyvĂ€rr inte min annons och har ingen koppling till den heller. Bara noterat att den legat ute lĂ€nge och jag varit riktigt sugen pĂ„ den men samma hĂ€r, har inte pengarna just nu. Hade jag kunnat hade jag sĂ€nkt priset och köpt den 😂
Har gjort lite affÀrer med sÀljaren tidigare. Bara gott att sÀga dÀr iaf. :)
Han har ju hĂ€ngt en del hĂ€r i trĂ„den oxĂ„ tidigare👍

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp