• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

10st??? Har du gjort ett gruppköp till dig sjÀlv eller??? :D
BerÀtta mer!!

RĂ„kade gĂ„ lite överbord med shoppandet đŸ€Ș

keep-secret-secret.gif

Kan avslöja att 5st* Ă€r trĂ„dnyheter iaf 😁

*Om inte min sök-fu Ă€r helt fel dvs 🙈

NÄgon som vet vad denna CASIO-DW5000 Àr vÀrd? Tacksam för svar!
image.jpg
Det dĂ€r Ă€r originalet frĂ„n 1983. Sök pĂ„ "DW-5000C-1B" pĂ„ Ebay sĂ„ fĂ„r du nog upp en del trĂ€ffar. LCD-modulen ser dock ut att vara ordentligt sned sĂ„ nĂ„got kanske fattas inuti? Avsaknad av bezel drar förstĂ„ss ner priset lite med. Annars tycker jag den ser riktigt fin ut. Hade sjĂ€lv varit spekulant om det inte vore för att intresset Ă€r pĂ„ botten just nu. 😱

Är den fotad med en analog filmkamera?

Senast Àndrad:
Har aldrig riktigt vÄgat köpa G-Shocks frÄn Japan pÄ Ebay, vÀldigt ofta tveksamma bilder och beskrivningar och allmÀn kÀnsla av Kiviks marknad, Àven om modellerna Àr stentuffa. Eller handlade du frÄn etablerad butik?

Har handlat frÄn Yahoo Japan! via Buyee.com i flera Är nu och har motsats syn :) Visst finns det dÄliga annonser dÀr ocksÄ (allt Àr inte bÀttre i Japan) men jag tycker att bilderna och beskrivningarna stÀmmer bra överens med skicket (ibland tom sÄ beskriver dom klockorna i sÀmre skick Àn vad som faktiskt Àr fallet).

Köpte ex denna dĂ€rifrĂ„n 😍

PXL_20230227_050515358.PORTRAIT.jpg

Det dĂ€r Ă€r originalet frĂ„n 1983. Sök pĂ„ "DW-5000C-1B" pĂ„ Ebay sĂ„ fĂ„r du nog upp en del trĂ€ffar. LCD-modulen ser dock ut att vara ordentligt sned sĂ„ nĂ„got kanske fattas inuti? Avsaknad av bezel drar förstĂ„ss ner priset lite med. Annars tycker jag den ser riktigt fin ut. Hade sjĂ€lv varit spekulant om det inte vore för att intresset Ă€r pĂ„ botten just nu. 😱

Är den fotad med en analog filmkamera?
Fotad med en iPhone, dÄ testar jag pÄ Ebay. Tack för lite info,

Ser att du hittade lite riktpriser.. :banghead::banghead: Tror att det blev en nolla för mycket
1677486897237.png
Ledsen @Timlarsson, men tyckte denna var lite rolig 😅

"Den Àr i absolut nyskick, saknas dock bezel"

Precis som Derix Àr inne pÄ sÄ blir det nog svÄrt att fÄ den sÄld för 18 000 kr. Ett tips Àr att kolla sÄlda annonser istÀllet och se vad de faktiskt sÀljs för. Lycka till med försÀljningen!

Tillbaka
Topp