• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

KvÀllsklockan
PXL_20230226_172004124.jpg

Men... Jag rĂ€knar ju med att du tröttnar pĂ„ gulingen igen! 😂

Vad det nu har med saken att göra. Jag behöver en 5040 oavsett!

SjÀlvklart! Jag kan dra det administrativa lasset den hÀr gÄngen. Blir sÀkert katastrof. Men en rolig katastrof!
Oj gruppköp? Förbannat

jag Ă€r antagligen pĂ„ 🙄

Men... Jag rĂ€knar ju med att du tröttnar pĂ„ gulingen igen! 😂

Vad det nu har med saken att göra. Jag behöver en 5040 oavsett!

SjÀlvklart! Jag kan dra det administrativa lasset den hÀr gÄngen. Blir sÀkert katastrof. Men en rolig katastrof!
För en som kÀnner sig lite lost hÀr...
Vet vi hur den ser ut? Är det en reissue av den första? Som en 5610 typ, fast med skruvboett?
Upplys den oupplyste 😇

Gruppköp lĂ„ter kul tycker jag. Blir nog inte sĂ„ knepigt att ro ihop, bara att fĂ„ med Svante pĂ„ trĂ„den tĂ€nker jag 😊

För en som kÀnner sig lite lost hÀr...
Vet vi hur den ser ut? Är det en reissue av den första? Som en 5610 typ, fast med skruvboett?
Upplys den oupplyste 😇

Gruppköp lĂ„ter kul tycker jag. Blir nog inte sĂ„ knepigt att ro ihop, bara att fĂ„ med Svante pĂ„ trĂ„den tĂ€nker jag 😊
De bilder som lÀckt hittills Àr vÀl inte supertydliga. Men mina gissningar Àr: screwback, tegelmönster, guldfÀrgad boett och skÀrm, svart resin samt röd ram. Basic modul, dvs inge solar, mb6 eller bt.

299 euro. Vad blir det hos Svante? 3500? 4000?

Har faktist gÄtt och ojat mig lite för mig sjÀlv kring om jag ska vara med pÄ OWG, och i s f med vilken klocka.
Har insett att allt mekaniskt som saknar vettig tidtagning och timer gÄr bort.
DĂ„ Ă„terstĂ„r Breitling Aerospace i mitt utbud. Och sĂ„ ett knippe G-shockar. Bratten vill jag inte tröttna pĂ„. Även om det var lĂ€nge sen den fick se dagsljus nu.
Dessutom blir det ingen action i den hÀr trÄden dÄ.
AlltsÄ behöver det bli en G.
Men vilken?
Kan man rent av bli ensam om rymdtitanaren med hÄrdrockscarbon?

Fasen vet om det inte fÄr bli denna ÀndÄ!
20230226_195303.jpg

Har faktist gÄtt och ojat mig lite för mig sjÀlv kring om jag ska vara med pÄ OWG, och i s f med vilken klocka.
DĂ„ Ă„terstĂ„r Breitling Aerospace i mitt utbud. Och sĂ„ ett knippe G-shockar. Bratten vill jag inte tröttna pĂ„. Även om det var lĂ€nge sen den fick se dagsljus nu.
Men vilken?

20230226_195303.jpg
StenhÄrd, bara kööör!

NÄgon hÀr som kan vÀrdera en vintage CASIO?
Lugn nu, du har redan frÄgat pÄ mer Àn ett stÀlle hÀr pÄ forumet. Det blir ocksÄ vÀldigt tydligt att du registrerade dig pÄ forumet enbart för att fÄ din Casio vÀrderat vilket gör att mÄnga hÀr tappar suget pÄ att svara direkt.

Orkar snart inte be om ursÀkt för suddiga bilder lÀngre. FÄr köpa ny mobil nÄgon gÄng.

AnmĂ€l och klar till owg march. Tror att risken att jag glömmer bort Ă€r större Ă€n att jag ger upp 😆😎

Bilagor

• 16774397132676310202348953047626.jpg
    16774397132676310202348953047626.jpg
    408.8 KB · Visningar: 5
Senast Àndrad:
Men vilken?

20230226_195303.jpg

Skönt att det inte Àr bara jag som har fÄtt beslutsÄngest. Vet fortfarande inte vilken jag ska ha under owg3!

Men vilken?

20230226_195303.jpg
Jag valde Aerospacen men som du sĂ€ger, livrĂ€dd att jag ska ledsna pĂ„ den 😳

Tillbaka
Topp