Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
HÀnde för mig pÄ en 6900 ocksÄ. Torkade ur klockan sjÀlv; skruvade loss baklocket och tog ut modulen. Lade sedan delarna tillsammans med lite ris nÄgra dagar innan jag monterade ihop den igen. Har inte haft problemet sedan dessGodmorgon!
Jag Àr i Shock! Min nya Gulfman fick Äka till akuten igÄr, dÄ den visade Äterkommande tecken pÄ imma/ kondens innanför glaset vid varmt kallt, inne ute.
Jag rusade med den till min urmakare.
Hur vanligt Àr det?
Började ocksÄ skruva mig med tankarna - Àr den fake (kommer frÄn Citywatches som verkar drivas av Creationwatches typ?).
Inget talar för fake om jag följer alla steg man bör kolla.
Vad sĂ€ger ni mer erfarna? Har ni rĂ„kat ut för nĂ„got utav ovanstĂ„ende, kondens eller fake-G (ryserâŠ)?
Det gör alla. Liksom det som Àr poÀngen med utmaningen.KÀnner mig tveksam till att ha en enda klocka en hel mÄnad.
En enda arbetsklocka hade gÄtt bra dock!
Ăr ocksĂ„ i Tokyo. Har du hittat nĂ„got kul?
Nja, nÄgra random billigare dykare och nÄgra G-Shocks. Sett en sjuk mÀngd riktigt bra vintage Seiko i Harajuku som jag ska tillbaka till i morgon. En svÀng sÄ vi fÄr se vart det landarNajs. Hittat nÄt?
Jag har inte Äkt Àn
- Var hittar man den info som finns idag?VÀntar pÄ bÀttre bilder, men sÄ hÀr ser de se ut.
![]()
- Vad hÀnde med TVBn?Objektet för OWGM22, det blev en win men det var inte vidare roligt. Klockintresset fick sig en rejÀl törn efterÄt. I Är hade jag funderingar pÄ att deltaga med TVB:n men den fick jag som bekant reklamera och tyvÀrr kunde de inte lösa en ersÀttningsklocka. Funderar in i det sista⊠Garanterat Puckofritt om jag deltar i Är.![]()
"Alla foton behöver ju inte vara wristshots". Bra uttryck. Bjuder pÄ ett gammalt foto i den andan:Det lyfter trÄden nÀr folk visar upp bredden i sina samlingar.
Givetvis underhÄllande att det gÄr trender och alla lÀgger upp bilder pÄ samma modell under ett par dagar ocksÄ, men personligen tycker jag att det Àr extra kul att se all variation.
Hoppas inte den variationen försvinner nÀsta mÄnad nu. Alla foton behöver ju inte vara wristshots.![]()
Vid punkten i datumfönstret var det ett mĂ€rke i glasets insida eller om det eventuellt var bĂŽs eller smuts. Syntes eller kĂ€ndes inte i glasets âspeglingsytaâ pĂ„ utsidan. InsĂ„g fort att det var sĂ„pass irriterande för ögat att det skulle förstöra hela klockan för mig och det var helt enkelt inte acceptabelt skick för en G i den prisklassen.- Vad hĂ€nde med TVBn?
Hade tyckt och gjort samma, trist att du inte fick nĂ„gon TVB i utbyte bara.Vid punkten i datumfönstret var det ett mĂ€rke i glasets insida eller om det eventuellt var bĂŽs eller smuts. Syntes eller kĂ€ndes inte i glasets âspeglingsytaâ pĂ„ utsidan. InsĂ„g fort att det var sĂ„pass irriterande för ögat att det skulle förstöra hela klockan för mig och det var helt enkelt inte acceptabelt skick för en G i den prisklassen.
Finns knappt nÄn info Àn mer Àn pris och lÀckta bilder. BÀst Àr att hÄlla koll hÀr: https://www.watchuseek.com/threads/g-shock-2023-leaks-rumors-thread.5462253/- Var hittar man den info som finns idag?
Ping @HaugesundNÄgon som vet vad denna CASIO-DW5000 Àr vÀrd? Tacksam för svar!
![]()
Sida #3333 trÄden!
![]()
Det blir tydligen hÀmtpizza hÀr idag. Dags att brÀnna lite kalorier i förebyggande![]()
![]()
Snödroppar?! Det mÀrkt att du bor söderutDet har verkligen vart en hÀrligt solig dag idag. LÀcker solnedgÄng bjöd den oxÄ pÄ
![]()
![]()
![]()