Köööööör!Jag har en fÄtölj framför klockhyllan, sÄ i nödfall gÄr jag och sÀtter mig dÀr en stund o kikar
Det jÀkliga Àr att jag Àr liiite sugen pÄ att köpa ett gÀng till![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Köööööör!Jag har en fÄtölj framför klockhyllan, sÄ i nödfall gÄr jag och sÀtter mig dÀr en stund o kikar
Mmmmm, har ju en pÄ vÀg som vart pÄ vift mer Àn en mÄnad oxÄ...Köööööör!
SÄ köpstoppet har hÀvts nu?Jag har en fÄtölj framför klockhyllan, sÄ i nödfall gÄr jag och sÀtter mig dÀr en stund o kikar
Ăr lite osĂ€ker, men jag har för mig att det höll ungefĂ€r nĂ„n timmeSĂ„ köpstoppet har hĂ€vts nu?![]()
Tycker den bör ha ett mer vÀrdigare smeknamn Àn clownen? tillex IronMan? iaf de ja tÀnker nÀr ja ser denKör vidare med clownen, gillar den mycket.
![]()
Tycker du det, Iron Clown kanske? Jag som tÀnkte komplettera med en röd nÀsa för en fullÀndad look. SkÀmt Äsido, tar och bestÀller denna istÀllet.Tycker den bör ha ett mer vÀrdigare smeknamn Àn clownen? tillex IronMan? iaf de ja tÀnker nÀr ja ser den![]()
Ja dÄ förstÄr ja namnet isfallTycker du det, Iron Clown kanske? Jag som tÀnkte komplettera med en röd nÀsa för en fullÀndad look. SkÀmt Äsido, tar och bestÀller denna istÀllet.
![]()
Köp den, lÀtt snyggaste 6900!Nu ligger det en Bamford till bra pris pÄ köp&sÀlj igen![]()
Verkar vara slutsÄld i Sverige vad jag kan seNÄgon som vet om denna gÄr att fÄ tag i hÀr i Sverige?
![]()
DW5600SRS-7 eller har den nÄgot annat referensnr i Sverige tro?
Dette en sjelden modell.NÄgon som vet vad denna CASIO-DW5000 Àr vÀrd? Tacksam för svar!
![]()
Hmm. StÄr GA-2100-1A2ER som ref? :/Verkar vara slutsÄld i Sverige vad jag kan seBestÀllningsvara hos Kultan
Edit: Vet inte hur pÄlitligt detta Àr? https://klockeriet.se/products/casio-g-shock-limited-edition-1?variant=40365824540732
Den var lurig.. dÄ ska du nog avstÄ den sidan. Du har ocksÄ alternativet att göra en mod, köpa tvÄ modeller och byta band och bezel.Hmm. StÄr GA-2100-1A2ER som ref? :/
Köp min.NÄgon som vet om denna gÄr att fÄ tag i hÀr i Sverige?
![]()
DW5600SRS-7 eller har den nÄgot annat referensnr i Sverige tro?
Haha skickar pmKöp min.![]()
![]()
PĂ„ jobbgymmet.
![]()
Just denna omhuldas lite av ett mysterium, kan Äterkomma med det senare.Precis hemkommen frÄn jobb. DÄ Àr det ju lite gött att BYTA klocka..![]()
![]()
JÀkla grym klocka borde ÀndÄ ge bra chanser#owgmarch - Vad har jag gett mig in pÄ?
![]()
Riktigt ball Àr den oavsettHÀr kommer det dÄ, det hÀr Àr det nÀrmaste jag kommit med denna: https://shockbase.org/watches/watch_dyn.php?model=DW-6900S-2V&subseries=DW-6900&series=6900
Men jag tycker inte fÀrgen stÀmmer riktigt. Det skulle vara om det blÄ fade:at sÄ det ser grönt ut pÄ bezel, samt att den blÄ transparenta delen av armbandet fade:at sÄ det ser gulgrönt ut. SÄ, antingen Àr det den, eller en fÀrgkombo som inte finns med pÄ Shockbase. NÀr jag bildgooglat har jag hittat "samma" eller Ätminstone liknande fÀrgkombo som den jag har. SÀljaren sa att det Àr originalburken som följde med, men jag vet inte, eventuellt TRODDE han att det var nÄgot som hade med nÄgon surfare att göra dÄ det Àr som en logga under oldschool burken. SÄ hÀr kommer bilderna:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verkar finnas nÄgra med G-lide pÄ bandet.HÀr kommer det dÄ, det hÀr Àr det nÀrmaste jag kommit med denna: https://shockbase.org/watches/watch_dyn.php?model=DW-6900S-2V&subseries=DW-6900&series=6900
Men jag tycker inte fÀrgen stÀmmer riktigt. Det skulle vara om det blÄ fade:at sÄ det ser grönt ut pÄ bezel, samt att den blÄ transparenta delen av armbandet fade:at sÄ det ser gulgrönt ut. SÄ, antingen Àr det den, eller en fÀrgkombo som inte finns med pÄ Shockbase. NÀr jag bildgooglat har jag hittat "samma" eller Ätminstone liknande fÀrgkombo som den jag har. SÀljaren sa att det Àr originalburken som följde med, men jag vet inte, eventuellt TRODDE han att det var nÄgot som hade med nÄgon surfare att göra dÄ det Àr som en logga under oldschool burken. SÄ hÀr kommer bilderna:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()