Den har visare oxÄ, Jag Àr sÄ gammal att jag vet hur dom fungerarCANDY CRUUUUSH! Tur Du kan kolla tiden i telefonen dÄ....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den har visare oxÄ, Jag Àr sÄ gammal att jag vet hur dom fungerarCANDY CRUUUUSH! Tur Du kan kolla tiden i telefonen dÄ....
Jag vet...Den har visare oxÄ, Jag Àr sÄ gammal att jag vet hur dom fungerar![]()
Tröttnat pÄ den.Ny avatar?! Var Àr julgranspenisen?![]()
God mÄndag pÄ er
Kan utan omsvep sÀga att den negativa digidisplayen i GA-110 Àr INTE den mest lÀttavlÀsta
![]()
En 5600 passar till allt!Min första G-SHOCK nÄgonsin.Det blev en vit GMD-S5600-7ER pga smÄ handleder dÀr 47mm lug to lug brukar vara grÀnsen. Men Àr den för liten för en G?
Och ja, mÄste stÀlla tiden hehe.
![]()
Det dÀr ser bra utMin första G-SHOCK nÄgonsin.Det blev en vit GMD-S5600-7ER pga smÄ handleder dÀr 47mm lug to lug brukar vara grÀnsen. Men Àr den för liten för en G?
![]()
Fick fundera lite dÀr .. Klockan Àr ju för fasen bara tio över sexTycker modellen Àr lite knepig. Ja en vanesak att inte se att klockan snart Àr 8?![]()
KlockseptionUppdaterar mig pÄ KS efter helgen.
Tycker att den lilla gula Àr fantastiskt bra.
/B![]()
Du klarar en större G... SÄ köp en till bara!Min första G-SHOCK nÄgonsin.Det blev en vit GMD-S5600-7ER pga smÄ handleder dÀr 47mm lug to lug brukar vara grÀnsen. Men Àr den för liten för en G?
![]()
Hahaha!!! Faan vad lÀskigt. Hoppas att du fÄr en fin dag.Klockseption
![]()
Ănnu lĂ€skigare.
Just en sÄn kommer att lottas ut bland deltagarna i OWGM under mars.
âWho would wanna be stuck in a dream for ten years?â âDepends on the dream.â
Jag ser att du tog med dig slÀpet⊠hittar du nÄt roligt?Spendera-matrasten-pÄ-Ätervinningen-G
![]()