• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

DGK Ă€r fin. 🙂
PXL_20220915_094114964-03-01-01.jpeg
Yummy, Ă€lskar fĂ€rgen đŸ„°

Pannkaks G, heja heja owg3.

Mina square gick aldrig ned pÄ mindre Àn high i laddning förut. Men nu efter nÄgra mÄnader hÀnder det titt som tÀtt. Fast jag tycker det Àr kul att faktiskt fÄ ladda dom lite

16778627846992194823754388474267.jpg
Min 5510 som ligger instÀngd i en lÄda i kÀllaren verkar hÄlla sig pÄ H lÀnge nÀr den sover. StÄlisarna inbillar jag tappar fortare.

Jag trivs nog bÀst med icke solar sÄ att jag slipper noja...

Riktigt bra den dÀr! Visst har du en guld-500 ocksÄ?

"Ny" jobbklocka och första g shock, G-7710-1er, köpt enkom för den fantastiska funktionen vecko-visning. FÄr se hur det gÄr, lÀsbarheten lÀmnar en del i övrigt att önska.
20230306_205618.jpg

SÄg att det lÄg en pÄ tratten nu som jag mÄste försöka lÄta bli. Dels har det köpts lite vÀl pÄ sistone och dels sÄ Àr andra frÄn trÄden inne och hugger. FÄr se om jag lyckas hÄlla mig.

Efter en vecka i Tokyo sĂ„ kommer jag hem med en helt ny syn pĂ„ G-shock och inser samtidigt att jag öppnat dörren till ett nytt begĂ€r. Inser samtidigt att det vore obligatoriskt för alla klocknördar att försöka Ă„ka till Tokyo iaf en gĂ„ng under sin livstid. SATAN vilket utbud. Allt frĂ„n ”Dykare” frĂ„n Casio till riktigt svĂ„ra Vintagebitar frĂ„n Rolex. Underbart! Bjuder pĂ„ en bild pĂ„ 200 vĂ€l spenderade kronor i Nakano Broadway.

Bilagor

• 04AF64B0-A10B-4011-96DF-F9FAB0CA8EEE.jpeg
    04AF64B0-A10B-4011-96DF-F9FAB0CA8EEE.jpeg
    532.1 KB · Visningar: 3
Efter en vecka i Tokyo sĂ„ kommer jag hem med en helt ny syn pĂ„ G-shock och inser samtidigt att jag öppnat dörren till ett nytt begĂ€r. Inser samtidigt att det vore obligatoriskt för alla klocknördar att försöka Ă„ka till Tokyo iaf en gĂ„ng under sin livstid. SATAN vilket utbud. Allt frĂ„n ”Dykare” frĂ„n Casio till riktigt svĂ„ra Vintagebitar frĂ„n Rolex. Underbart! Bjuder pĂ„ en bild pĂ„ 200 vĂ€l spenderade kronor i Nakano Broadway.

Yes, Tokyo Àr G-shockarnas G-mecka. MÄste upplevas.

Yes, Tokyo Àr G-shockarnas G-mecka. MÄste upplevas.
Verkligen! InsĂ„g inte vidden av varumĂ€rket innan jag Ă„kte dit. Finns överallt! BĂ„de i stora elektronikvaruhus till svĂ„ra kurerade klockbutiker. Även kul att se att G-shock nĂ€stan likstĂ€lls med Rolex, Seiko, Gs och citizen dĂ„ man hittar g-shocks bredvid annat vintage av mycket högre prispunkt.

Tillbaka
Topp