Yummy, Àlskar fÀrgenDGK Àr fin.![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Yummy, Àlskar fÀrgenDGK Àr fin.![]()
![]()
Inte alla men de flesta GXW King har jag.Var det du som hade.. Alla versioner?
TYP alla.. JĂ€kla coolt!Inte alla men de flesta GXW King har jag.![]()
![]()
Tack! Ălskar Kings.TYP alla.. JĂ€kla coolt!![]()
Jag mÄste verkligen lÀsa klart innan hjÀrnan bildar egna meningar alltsÄ.....Skaffa kollegor med barn som sÀljer jultidningar, dÀr fanns den![]()
Ja, det mÄste du.. Jag mÄste nog lÀra mig att skriva bÀttre ocksÄ..Jag mÄste verkligen lÀsa klart innan hjÀrnan bildar egna meningar alltsÄ.....
Blev en helt annan sak om man kastade runt ett par ord![]()
Kolla manualen, det ska gÄ att stÀlla in kontrasten pÄ displayen"Ny" jobbklocka och första g shock, G-7710-1er, köpt enkom för den fantastiska funktionen vecko-visning. FÄr se hur det gÄr, lÀsbarheten lÀmnar en del i övrigt att önska.
![]()
Grattis till en trevlig första G-shock"Ny" jobbklocka och första g shock, G-7710-1er, köpt enkom för den fantastiska funktionen vecko-visning. FÄr se hur det gÄr, lÀsbarheten lÀmnar en del i övrigt att önska.
![]()
Min 5510 som ligger instÀngd i en lÄda i kÀllaren verkar hÄlla sig pÄ H lÀnge nÀr den sover. StÄlisarna inbillar jag tappar fortare.Pannkaks G, heja heja owg3.
Mina square gick aldrig ned pÄ mindre Àn high i laddning förut. Men nu efter nÄgra mÄnader hÀnder det titt som tÀtt. Fast jag tycker det Àr kul att faktiskt fÄ ladda dom lite
![]()
MÄndag igen![]()
![]()
"Ny" jobbklocka och första g shock, G-7710-1er, köpt enkom för den fantastiska funktionen vecko-visning. FÄr se hur det gÄr, lÀsbarheten lÀmnar en del i övrigt att önska.
![]()
Goder morgen
Har snökaoset trÀffat er Àn??
![]()
Tackar! Yes, jag har en "guld" AWM-500 ocksÄ.Riktigt bra den dÀr! Visst har du en guld-500 ocksÄ?
Den Àr fin som den Àr ^^ keep em comming!Trist att posta bilder pÄ samma klocka hela tiden. Sorry..
![]()
Efter en vecka i Tokyo sĂ„ kommer jag hem med en helt ny syn pĂ„ G-shock och inser samtidigt att jag öppnat dörren till ett nytt begĂ€r. Inser samtidigt att det vore obligatoriskt för alla klocknördar att försöka Ă„ka till Tokyo iaf en gĂ„ng under sin livstid. SATAN vilket utbud. Allt frĂ„n âDykareâ frĂ„n Casio till riktigt svĂ„ra Vintagebitar frĂ„n Rolex. Underbart! Bjuder pĂ„ en bild pĂ„ 200 vĂ€l spenderade kronor i Nakano Broadway.
Kolla manualen, det ska gÄ att stÀlla in kontrasten pÄ displayen![]()
Tycker displayen Àr vÀldigt crisp pÄ den hÀr. Placebo?
![]()
Verkligen! InsĂ„g inte vidden av varumĂ€rket innan jag Ă„kte dit. Finns överallt! BĂ„de i stora elektronikvaruhus till svĂ„ra kurerade klockbutiker. Ăven kul att se att G-shock nĂ€stan likstĂ€lls med Rolex, Seiko, Gs och citizen dĂ„ man hittar g-shocks bredvid annat vintage av mycket högre prispunkt.Yes, Tokyo Ă€r G-shockarnas G-mecka. MĂ„ste upplevas.
Finns nĂ„gra modeller till, men lĂ„ngt ifrĂ„n en standardfunktion.Ăr det specifikt pĂ„ den modellen eller andra G-shocks ocksĂ„?
Jag kan posta en GA-100CM-8 Ät digTrist att posta bilder pÄ samma klocka hela tiden. Sorry..
![]()
Vilka krispiga bilder du tar alltsÄ
Negativ display gör sig vÀldigt bra i silverstÄlis jÀmfört med guldisTrist att posta bilder pÄ samma klocka hela tiden. Sorry..
![]()