Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nya GX-56
FrÄn WUS
![]()
Ryktes-trÄden pÄ WUS:Hej sÄg hÀr inne att nÄgon skrev att DW-6600 skulle slÀppas igen. vart hittar man info om det? Hittar inget nÄgonstans.
âWho would wanna be stuck in a dream for ten years?â âDepends on the dream.â
![]()
Men hallÄ... Ok dÄ, alla fÄr vara med och leka...Jag med!
![]()
Hur mÄnga klarar vi?Det hÀr vill man ju vara med pÄ
![]()
Haha, fel klocka ju.Jag med!
![]()
OMFG. Blir det alla pÄ en gÄng eller hÄller du oss pÄ halster?Hoppla hoppla hoppla hoppla hoppla hoppla hoppla hoppla
![]()
![]()
ĂggklĂ€ckningsdags![]()
En liten gruppbild förstOMFG. Blir det alla pÄ en gÄng eller hÄller du oss pÄ halster?
DÀr Àr trippeln ja, lÀckert! SvÄrt att bestÀmma vilkem som man gillar mest. De har nÄgot speciellt alla 3
Jag gillar positiv display bÀst överlag sÄ dÀr blir det nog min etta. Men av de jag bara sett Àr DGK drömmenDÀr Àr trippeln ja, lÀckert! SvÄrt att bestÀmma vilkem som man gillar mest. De har nÄgot speciellt alla 3
Man anar ett mönster i bestÀllningenEn liten gruppbild först
![]()
BestÀllning och bestÀllning.. RÄkade köpa hela skocken typMan anar ett mönster i bestÀllningen![]()
TÀnkte mest pÄ att man inte sett sÄ mÄnga GA-110 i trÄden... Innan din OWG, dvsBestÀllning och bestÀllning.. RÄkade köpa hela skocken typ
Men vad Àr mönstret?![]()
Paketpris dÄ kan man misstÀnka?Ahhh, du tÀnkte sÄ
Det Àr tre GA-100, tvÄ GA-110, en GD-120, en GA-700 och en GBD-800
Alla köpta av samma sÀljare.. Han hade nÄgra stycken ute pÄ Blocket, men visade ett ett gÀng till sÄ jag rÄkade knipa allihopa![]()
Den dĂ€r boken sĂ„g jag pĂ„ Akademibokhandeln i FrölundaâŠ. de hade 4 stycken.Tycker displayen Ă€r vĂ€ldigt crisp pĂ„ den hĂ€r. Placebo?
![]()
DGK Àr fin.Jag gillar positiv display bÀst överlag sÄ dÀr blir det nog min etta. Men av de jag bara sett Àr DGK drömmen![]()
Skaffa kollegor som har barn som sĂ€ljer jultidningar, dĂ€r fanns denDen dĂ€r boken sĂ„g jag pĂ„ Akademibokhandeln i FrölundaâŠ. de hade 4 stycken.
Jag kom efter tvÄ dagar igen och skulle köpa den , men de hade inte en enda kvar
Jag ska in till Göteborg om tvĂ„ dagar och leta efter denâŠ
Ăr det hĂ„rda tider som kommer, dĂ„ ska man lĂ€sa Bear Grylls, inte Camilla LĂ€ckberg![]()
Var det du som hade.. Alla versioner?DGK Àr fin.![]()
![]()