• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Lite MTG kÀrlek idag.

PXL_20230306_113331686.PORTRAIT.jpg

P.g.a OWGM blir det tyvĂ€rr nĂ„gra veckors frĂ„nvaro frĂ„n skönaste trĂ„den, men snart snart Ă€r det April 😊

En headsup pĂ„ fyrkantspaket deluxe (kanske för att underlĂ€tta lidandet en smula, vem vet đŸ„Ž). Rabatt för trĂ„disar sĂ„klart!
AMzDX8t.jpg

BestĂ€llning och bestĂ€llning.. RĂ„kade köpa hela skocken typ😁
Men vad Ă€r mönstret? 🙂
TĂ€nkte mest pĂ„ att man inte sett sĂ„ mĂ„nga GA-110 i trĂ„den... Innan din OWG, dvs 😅. Och nu tvĂ„ till plus nĂ„gra kusiner till den om man fĂ„r vara sĂ„ frĂ€ck att sĂ€ga sĂ„.
Var det ett lot-köp?

Tycker displayen Àr vÀldigt crisp pÄ den hÀr. Placebo?
1C919E33-A845-474E-AD7D-3F5ABD094E73.jpeg
Den dĂ€r boken sĂ„g jag pĂ„ Akademibokhandeln i Frölunda
. de hade 4 stycken.
Jag kom efter tvĂ„ dagar igen och skulle köpa den , men de hade inte en enda kvar đŸ˜±
Jag ska in till Göteborg om tvĂ„ dagar och leta efter den

Är det hĂ„rda tider som kommer, dĂ„ ska man lĂ€sa Bear Grylls, inte Camilla LĂ€ckberg 😂

Den dĂ€r boken sĂ„g jag pĂ„ Akademibokhandeln i Frölunda
. de hade 4 stycken.
Jag kom efter tvĂ„ dagar igen och skulle köpa den , men de hade inte en enda kvar đŸ˜±
Jag ska in till Göteborg om tvĂ„ dagar och leta efter den

Är det hĂ„rda tider som kommer, dĂ„ ska man lĂ€sa Bear Grylls, inte Camilla LĂ€ckberg 😂
Skaffa kollegor som har barn som sĂ€ljer jultidningar, dĂ€r fanns den 😅

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp